Re: project Pikkepoelie 2

Gestart door pikkepoelie, 08-12-2011 17:46:43

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

ah mooi hij is weer terug! Lekker bezig nick!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

pikkepoelie

vandaag met quibke een blokkie om geweest :eusa_dance:

het blijft leuk mensen te zien kijken als wij met zijn tweetje achter elkaar door Helmond blaze  :o ;D

elianmars

Ik mis een aantal roostertjes bij plons  :eusa_think:

quibke

Citaat van: elianmars op 11-12-2011 21:42:08
Ik mis een aantal roostertjes bij plons  :eusa_think:
hahaha jah da is voor de extra frisse lucht :P nee kweet nog niet hoe ik het wil maken

pikkepoelie

ik heb dat ook al 6 keer gezegt dat het er zo maar half uit ziet  :-[ paar nette mistlampen der in en de roosters en de auto is een heel eind tevens elianmars heb jij al iets gedaan met het uitlaad einde van de n ??

elianmars

Citaat van: pikkepoelie op 11-12-2011 22:33:44
elianmars heb jij al iets gedaan met het uitlaad einde van de n ??

Na veel geklooi met eindstukjes, uiteindelijk een compleet nieuwe uitlaat er onder gelegd. Eerst in de standaard bumper uitgesneden, maar later een R achterbumper gemonteerd, waarin de uitlaat beter past.

MarkoC70T5

Dat ziet er wel mooi uit.  :eusa_clap:
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

)()()sT

Hangt ie niet scheef...?

;D

Mooi hoor, maar dat wist je al.

elianmars

pikkepoelie

dat ziet er inderdaad beter uit  ;) waarschijnlijk geen goedkope oplossing maar wel een hele nette dat is het overwegen meschien wel waard vind het zo namelijk helemaal niks :eusa_wall:

pikkepoelie

iemand aanwezig op het forum die goed kan foto shoppen heb een uitdagend setje velgen gezien maar zou er wel is uren naar willen staren of ik het wat vind. ???

pikkepoelie

zo gisteren lkkr bezig geweest met de nieuwe schuit.
de distributie vervangen inclusief spanrollen en mee looprol en waterpomp
de Abs computer geopereerd en gesoldeerd

jmmr genoeg ook een minderpuntje proberen te herstellen de etm gaf ook een foutcode aan deze schoongemaakt met koude ontvet en nu reageert de auto helemaal belachelijk voorheen had hij een zwevend toerental. nu reageert hij wel en niet en de klep gaat gewoon niet helemaal open dat voel je plus hij soms lijkt wel een beetje inhoud. ook lijkt het sinds de klep schoon is of er een bougie kapot is.  collegie van me ook gehad met het etm op nieuw in regelen was dit alles voorbij. maar dat zal bij mij wel weer niet voldoende zijn denk dat het een nieuwe etm zal gaan worden  :eusa_wall: standaard  bij deze auto zeggen ze dan bij de volvo  ;)

pikkepoelie

ook staat hij sinds een paar dagen op zijn winter pantoffels staan um beter als de zomer velgen al vind ik dat zelf  :eusa_drool:

pikkepoelie

nou vandaag de dag begon goed met volle moed aan de gang gegaan. de oude etm omgeruild voor de nieuwe deze gemonteerd met een verse pakking. de auto bij de beemd Helmond afgezet voor nieuwe software in de prijs inbegrepen. ga je de auto ophalen mededeling van achter de balie de auto loopt nog voor geen 5 centen weet niet wat het is heb er ook geen tijd voor om er na te kijken dus ga maar rijden misschien wordt het beter en anders moet u maar kijken  :o ??? ik mocht wel effen 377 eurie op de balie knallen voor een auto die nog geen daihatsu cuore voor bij meer gaat.

Beetje jmmr (druk het nu zachter uit als straks)

Volvo service 2.0 zeggen ze dan op de radio

Sbv

Gelukkig is er ook altijd wel een eind verantwoordelijke voor aftersales aanwezig en anders eens met deze persoon een afspraak maken.
Doet de turbo soms niet mee, dan wordt je inderdaad nog door winkelwagens voorbij gereden