Yes! Na een half jaar hyundai toch weer een 850!

Gestart door jelle d, 18-12-2011 21:06:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

jelle d

Hoi allemaal, helaas in mei een verkeerde keuze gemaakt, mijn mooie 850 2.5 20V op lpg verkocht...... Ik wilde bezuinigen en kocht een hyundai accent op lpg :eusa_hand: Beetje dom ik weet het, maar ja :eusa_wall:

Nu heb ik toch weer eentje, namelijk de roffel van Michel500! Hij rijdt echt super, ben weer helemaal verliefd :eusa_dance:

Er moet nog wel ff wat aan gebeuren, lampje lambdasonde brandt en de teller hield er vanochtend mee op. Gelukkig is er hier genoeg info over te vinden :eusa_clap:

arjen850

Welkom :D Ach, als ik aan het bezuinigen moet dan is de volvo voor mij ook 1 van de eerste dingen die deur uit stuitert. Kan zulke keuzes wel waarderen, desalniettemin, leuk daj der weer bint in de volvo ;D

volvotje850

Welkom Jelle.Je kunt nu wel zeggen dat je de ervaring van een hyoendoewaai rijden hebt  ;D

jelle d

Citaat van: arjen850 op 18-12-2011 21:10:44
Welkom :D Ach, als ik aan het bezuinigen moet dan is de volvo voor mij ook 1 van de eerste dingen die deur uit stuitert. Kan zulke keuzes wel waarderen, desalniettemin, leuk daj der weer bint in de volvo ;D

Geloof me, een hyundai op lpg is NIET bezuinigen, alleen maar ELLENDE!

cas

Heb het ook ooit gedaan, bezuinigen en de volvo eruit, de v70. Blij dat hij er weer is, nu wel een 850! nog leuker  ;D

welkom terug!

we maken allemaal weleens fouten  ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

jelle d

Citaat van: cas op 18-12-2011 21:17:50
Heb het ook ooit gedaan, bezuinigen en de volvo eruit, de v70. Blij dat hij er weer is, nu wel een 850! nog leuker  ;D

welkom terug!

we maken allemaal weleens fouten  ;)

Dank je, ben blij dat ik weer in een echte auto kan rijden ;-)

jelle d

Citaat van: volvotje850 op 18-12-2011 21:12:58
Welkom Jelle.Je kunt nu wel zeggen dat je de ervaring van een hyoendoewaai rijden hebt  ;D

Nooit meer een hyundai, 130000 km en blok al aan gort, tjonge jonge wat een kwaliteit! de 850 heeft er 410000 km op staan en klinkt nog heel gezond!

Frysian-John

Welkom terug! Onze Volvo's doen het inderdaad super op LPG, en zijn redelijk voordelig rijdend te houden. Vooral als je zelf wat kunt sleutelen is het goed te doen.
Er liggen er ondertussen zat op de sloop, dus ook de onderdelen zijn goed en goedkoop verkrijgbaar is mijn ervaring.
Veel plezier er mee!!

cas

Citaat van: Frysian-John op 19-12-2011 18:10:53
Welkom terug! Onze Volvo's doen het inderdaad super op LPG, en zijn redelijk voordelig rijdend te houden. Vooral als je zelf wat kunt sleutelen is het goed te doen.
Er liggen er ondertussen zat op de sloop, dus ook de onderdelen zijn goed en goedkoop verkrijgbaar is mijn ervaring.
Veel plezier er mee!!

verwijst is anders behoorlijk aan het leeglopen ..... wat betreft slopers buiten dan he.... t magazijn ligt nog wel vol.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

antraciet

Verwijst was de enige die een tellerunit voor mijn V70 had liggen in heel Nederland. En ook de helft goedkoper dan Rima  ;)

cas

Citaat van: antraciet op 19-12-2011 21:24:18
Verwijst was de enige die een tellerunit voor mijn V70 had liggen in heel Nederland. En ook de helft goedkoper dan Rima  ;)

net wat je zegt, v70 hebben ze zat! 850 begint minder te worden.  :-[
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

grijzev70tdi

Citaat van: cas op 19-12-2011 21:34:47
Citaat van: antraciet op 19-12-2011 21:24:18
Verwijst was de enige die een tellerunit voor mijn V70 had liggen in heel Nederland. En ook de helft goedkoper dan Rima  ;)

net wat je zegt, v70 hebben ze zat! 850 begint minder te worden.  :-[

Hier in Exel worden ze alleen maar meer ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

antraciet

Blijkbaar zijn er nog genoeg, want een maandje geleden heb ik op het forum gezet dat we bij ons op de renaultsloop een 850 blauw hadden met lekke koppakking, of nog iemand onderdelen nodig had. 0 reakties nu staan er 3 auto's bovenop  :eusa_wall: :eusa_wall:, en alles zit er nog in behalve motor startmotor dynamo en aircopomp die liggen in het magazijn