Startonderbreker doet het niet meer zo goed

Gestart door dielie850, 20-12-2011 17:06:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dielie850

Hallo.
Ik heb in mn auto een originele volvo/VDO startonderbreker die met dat ledlampje en pinnetje zitten en die begint nu sinds een paar dagen steeds slechter te werken.
Als ik het pinnetje erin douw zou het ledje moeten blijven branden maar moet nu echt flink rammelen met het pinnetje voor die stopt met knipperen en dus blijft branden en ben bang dat ik binnenkort de auto helemaal niet meer van de onderbreker af krijg.
Is dit probleem op te lossen of moet ik em dan er tussenuit halen?
Alvast bedankt.
Groet Jeroen.

UserID6342

Er helemaal compleet tussenuit halen Jeroen en de kabels in de originele staat herstellen.

dielie850

Citaat van: Dirk342 op 20-12-2011 19:52:44
Er helemaal compleet tussenuit halen Jeroen en de kabels in de originele staat herstellen.
Ok dan moet ik me daar even in gaan verdiepen.
Ben altijd een beetje huiverig met electra van de auto of is dat wel makkelijk te doen?
Zit dat niet in verbinding met het alarm?
Gr Jeroen.

thuur

Dat is inderdaad niet origineel, maar werd wel veel door Volvo dealers ingebouwd toen. Het is een los systeem, heeft niets met het alarm te maken.

Er is maar 1 regel: alle kabels in originele toestand herstellen. Liefst solderen en met krimpkousjes afwerken. En anders weet je vast wel een adres waar er niet moeilijk wordt gedaan als er veel kabels bij komen kijken..


Gr ;)

dielie850

Citaat van: thuur op 21-12-2011 01:47:19
Dat is inderdaad niet origineel, maar werd wel veel door Volvo dealers ingebouwd toen. Het is een los systeem, heeft niets met het alarm te maken.

Er is maar 1 regel: alle kabels in originele toestand herstellen. Liefst solderen en met krimpkousjes afwerken. En anders weet je vast wel een adres waar er niet moeilijk wordt gedaan als er veel kabels bij komen kijken..


Gr ;)
Ok ik dacht dat dat origineel was :D
Jah dat adresje weet ik wel te vinden en die ga ik ook even een berichtje sturen ;)