Aandrijfas vast????? (was: Draagarm TDI - SPOED)

Gestart door pwberg, 29-12-2011 18:02:38

Vorige topic - Volgende topic

pwberg

Citaat van: volvoc70T5 op 30-12-2011 12:59:06
auto staat niet in de versnelling neem ik aan?

waar kloenkt ie vast dan? op de aandrijfas of op de remschijf?
ik heb`t wel `s gehad dat ik er wielbouten in hield om de schijf op z`n plek te houden..
deze zaten er te ver in waardoor ze blokkeerden aan de binnenkant..

En dat was hem.... Hoe simpel kan het zijn....  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Ik bij deze iedereen op dit forum even een groot compliment geven wat betreft de bereidwilligheid om mensen te helpen. Dit is mijn eerste grote klus aan de Vulva en ben tegen wat dingetjes aangelopen die hier supersnel opgepikt zijn en waarvoor de nodige suggesties zijn gegeven om dit op te lossen. Dames en heren, chapeau.

Ga nu weer lekker verder knutselen....
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

sidney

Ik heb de fuseekogels gisteren ook vervangen en die bouten zitten idd goed vast, waarschijnlijk ook 18 jaar oud.
Flink meppen zoals hierboven meermaals beschreven en ruim inspuiten met kruipolie.
Met 2 man 3 uur bezig geweest, alleen al een uur om de wielen los te krijgen, die zatten gruwelijk zwaar vast.
Met een verlengstuk van 2,5 meter lukte het uiteindelijk,toch even terug naar de bandenboer die de wielen heeft vastgedraaid.
Heb de fuseekogels besteld bij nordicar, die leveren wel een moer voor de borgbout maar geen borgbout zelf?????
grtz richard.

Douwe

"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Hans Duiven

Wat een k*tklus als dat zo vast zit!  >:(

Maar de aanhouder wint!  ;D

The Demon

Zie je wel, met wilskracht en het forum kom je heel ver  ;D

Groet,
The Demon.

pwberg

Bedankt heren  :eusa_dance:

Het mooiste van het verhaal is dat de rechter er met een kwartiertje uitlag....... :eusa_clap:
Wat een verschil kan er zitten tussen 2 dezelfde onderdelen die evenlang onder dezelfde auto zitten.....

Eten zit er weer in, zo weer verder. Zal vanavond wel een update in mijn blogje posten.
Helaas zonder foto´s, met al het gelazer daar helemaal niet aan gedacht...  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

stotteraar

Scheelt ook als je het weet.
Ik ben meer van de electronica, maar ik heb een kameraad die monteur was, en ik zoek uit hoe het moet qua aanpakken van problemen, en hij helpt.
Wat er meestal op neer komt dat ik de boel probeer te lossen en dat hij met een moker komt :-).
Maar het is wel gaaf, knoeien aan je wagen.