Rode R meeting 2012: maandag 9 april (2e paasdag)

Gestart door KIM, 30-12-2011 19:15:35

Vorige topic - Volgende topic

dita

Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

rpakuypers

Broabander

Hond denkt ook, 'ja hallo, welke is nou van de baas??'

Fraai plaatje!
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

rifwachter

Dirk en powerpete, veel dank voor het wisselen van de twee deurhendels.  :eusa_clap:

Nu kunnen we de auto weer normaal op slot zetten.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

razorx

Weer een heerlijke en gezellige dag gehad.
Heren organisatoren en medewerkers: Bedankt!

Ik ben vooral heel benieuwd naar de snelweg foto's.
Het was een imposant gezicht die lange rij roffels op de snelweg.
Dirk wist op handige manier de minder bedeelden uit de stoet weg te werken. Gaf wel grappige taferelen.

Prachtige stukjes natuur gezien, jammer van dat pokkeweer, maar dat mocht de pret niet drukken.

FLA

Citaat van: razorx op 09-04-2012 19:01:38
Dirk wist op handige manier de minder bedeelden uit de stoet weg te werken. Gaf wel grappige taferelen.

Meneertje in de XC90 was er minder gecharmeerd van.  ;D Ik dacht: laat ik dat gaatje rechts maar dichtrijden, anders komt ie er omheen.

Hierbij mijn bijdrage vwb de foto´s.

Linkje naar album

Bedankt voor het organiseren, de geïnvesteerde tijd en moeite!  :eusa_clap:

Piere

Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Laguna-S60R

Mooie foto's!, erg cool om te zien al die Rooie Ren zo bij elkaar :D
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

maartendeb

Wow mooie foto's!  :eusa_clap:

Ik heb net mijn kluscameraatje geleegd, het was helaas niet heel veel soeps. Wel een paar geinige "tussendoor" foto's :)

We gingen echt even Cross Country op een gegeven moment ;D (jammer van de onscherp)

Hele leuke middag gehad, perfecte besteding van deze druilerige 2e paasdag, super! :) Hartelijk dank aan de organisatie (ook namens mijn ega Eva)!

WoutR

Had helaas weinig tijd (kwam laat, vroeg weg), maar ben blij dat ik toch even geweest ben!
Erg mooi om zoveel de zelfde auto's bij elkaar te hebben. Was onder de indruk van de staat van alle R'en, zagen er stuk voor stuk piekfijn uit.

Bedankt voor het organiseren!

KIM

Zo, onderweg naar huis.
Marjolein rijdt want na al dat bier is dat niet meer verantwoord. Geeft mij wel mooi de gelegenheid om even te forummen.
Maarten: die foto is helemaal top!

Arjen: het was weer top geregeld! En.... Lekkere spareribs!
Foto's van de snelweg gaat morgen worden; ik zal niet vroeg thuis zijn, want ik moet Kobus nog ophalen.

Tom850

Top meeting, kijk nu alweer uit naar volgend jaar.

Aan iedereen bedankt voor deze leuke dag.  :eusa_clap:

Groeten Tom

MICHEL306

Arjen,super gedaan,grappige toerrit met aardig wat verbaasde gezichten langs de weg.
Dirk die zich met zijn tank voor een xc90 storte zodat er vanaf het viaduct een fraai filmpje geschoten kon worden.
Die xc rijder was vast een leasebak, want hij kon deze actie alleen belonen met de bekende vinger en veel groot licht.
Prima bbq en veel meer,super bedankt voor de gastvrijheid

Gr Michel

rifwachter

En ondanks de paar druppeltjes regen die ik heb gevoeld was het een top dag !

Zo hoort een hobby te zijn, mooie auto's en gezellige mensen, ik heb er van genoten.

Ontvangst met koffie en iets lekkers, en bij terugkomst een heerlijke bbq.

Arjen en fam. bedankt voor jullie gastvrijheid.  :eusa_clap:

De mooiste 850 dag van dit jaar zit er weer op

Gr. Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo