Rode R meeting 2012: maandag 9 april (2e paasdag)

Gestart door KIM, 30-12-2011 19:15:35

Vorige topic - Volgende topic

maruska

net thuis, wat een prachtdag ! Ik had al van tevoren geroepen dat dit een van de beste gaat/zou worden vanuit het forum, niets is minder waar..
Fam Priem, bedankt voor het regelen en de super gastvrijheid. Echt top dat jullie je zo hebben ingezet voor deze meeting, samen met de kleine meid (heeft ze nou wel of niet verkering met Jeffrey ? ;D)
En natuurlijk Kornelis voor het helpen met de organisatie.

Genieten met een Grote R.. eh.. G.
Goed puntje Ronald.. Sander en Elmar bedankt voor het opstoken van dat VLEESSSCHH
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

Inmiddels is team Zeeland ook weer thuis, wat vertraging door filevorming op de A1 en de A28 helaas.
Bedankt voor de gastvrijheid, de bbq was supernetjes en keurig geregeld, echt top! Sbv en Pino143 trouwens bedankt voor het bbq-en.
De toerrit sla ik volgend jaar wel over, dat is niet helemaal m'n ding heb ik wel gemerkt :)

UserID6342

Wij zijn ook net binnenkomen klossen hiero.  Hondjes zijn al uitgeweest (hadden gelukkig niets gedaan) en Jeff staat al onder de douche.  Een hele leuke dag vandaag gehad.  Dikke + voor de organisatoren  :eusa_clap: :eusa_clap: en Arjen, Jolanda en Leonie bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid. :eusa_clap: :eusa_clap:

Arie T5R

Tomme! Was ik nou toch maar ff komen kijken.. Heel gaaf!

grijzev70tdi

Jammer dat ik er neit bij kin zijn, werk liep erg uit en was dan niet voor 5 uur daar geweest. Volgende keer beter :eusa_pray:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

UserID6342

Citaat van: FLA op 09-04-2012 19:46:46
Citaat van: razorx op 09-04-2012 19:01:38
Dirk wist op handige manier de minder bedeelden uit de stoet weg te werken. Gaf wel grappige taferelen.

Meneertje in de XC90 was er minder gecharmeerd van.  ;D Ik dacht: laat ik dat gaatje rechts maar dichtrijden, anders komt ie er omheen.

En dat werkte perfect ;D  En ach, die eikel in die XC90 was er idd niet echt van gecharmeerd want Jeff en ik kregen een middelvinger, mooi boeien ;D ;D
Mooie foto's !

maruska

Maar Dirkmans.. hoe zit het nou met Jeff en Leonie ? ;D
T-5R

razorx

Citaat van: Dirk342 op 09-04-2012 22:32:16
Citaat van: FLA op 09-04-2012 19:46:46
Citaat van: razorx op 09-04-2012 19:01:38
Dirk wist op handige manier de minder bedeelden uit de stoet weg te werken. Gaf wel grappige taferelen.

Meneertje in de XC90 was er minder gecharmeerd van.  ;D Ik dacht: laat ik dat gaatje rechts maar dichtrijden, anders komt ie er omheen.

En dat werkte perfect ;D  En ach, die eikel in die XC90 was er idd niet echt van gecharmeerd want Jeff en ik kregen een middelvinger, mooi boeien ;D ;D
Mooie foto's !
Werkte inderdaad perfect,

je wist in korte tijd het verkeer keurig te sorteren. Ach die XC90 rijder krijgt zonder jou toch wel last van zijn hart. ;)

Vond het wel leuk dat de meeste automobilisten het door hadden en het treintje, ehh de trein, niet verstoorden.
Wat een machtig gezicht al die roffels, zeker als het zich in de lengte uitstrekt over de snelweg.

Moet ook wel bevreemdend zijn voor die enkeling die ineens rondom ingesloten was door Volvo's.

UserID6342

Citaat van: maruska op 09-04-2012 22:22:19
...samen met de kleine meid (heeft ze nou wel of niet verkering met Jeffrey ? ;D)
Arjen heeft de trouw- en huwelijksfoto al genomen en Arjen, Jolanda en ik zijn er onderling ook al uit.  Hun krijgen de 760 als de trouwerij plaatsvind en ik 2 kamelen ;D ;D

maruska

Het filmpje van Elmar is prachtig, daar zie je echt een gat, dan in colone de R'en, en dan een hele bups auto's. Fijn dat file creeren ;D
T-5R

arjen850

Citaat van: maruska op 09-04-2012 22:34:40

Het nieuwe forum stelletje ;D

maruska

T-5R

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 09-04-2012 22:43:39
Citaat van: maruska op 09-04-2012 22:34:40

Het nieuwe forum stelletje ;D

http://i43.tinypic.com/2h2e74i.jpg

Niet te vroeg juichen mijn grote vriend, eerst wil ik die kamelen hebben ;D ;D hahahahahaha

Broabander

Ach, zo'n kameel is ook wel weer een leuk projectje! Toch zo maar 'ns even Ebayyen, kijken of er chromen hoeven of tanden te vinden zijn ;D
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

elianmars