Rode R meeting 2012: maandag 9 april (2e paasdag)

Gestart door KIM, 30-12-2011 19:15:35

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: Erik_M. op 02-04-2012 23:47:19
Citaat van: dita op 02-04-2012 23:42:21
en er staan er nog steeds 2 op MP   :eusa_eh:

en de rode R van M A R C ?, die is volgens mij nog te koop, staat niet op de MP, maar die zie ik niet in de lijst voor de meeting.  ???

Kijk eens 5 posten terug ;)

Powerpete

mooi, kan ik mijn Rode R register weer wat bijwerken...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

arjen850

Ik heb de eigenaar van de(te koop staande) ex R van Tim een vriendelijk mailtje gestuurd, benieuwd of hij ook zin krijgt om te komen kijken :D

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

UserID6342

Citaat van: rifwachter op 03-04-2012 18:43:51
Je P-plaats komt zo wel goed vol.
Uiteraard want die mooie 700's hebben dubbele plekken nodig ;D, Al die rooie hokken stapelen we wel op elkaar :evil: ;D :evil: ;D.  Stefan neem je de heftruck / tractor mee als je komt maandag ?

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

dita

komen er nog handige mensen maandag?
net te horen gekregen dat m'n abs kast kapot is. >:(
nieuw €700? en dit schijnt te solderen te zijn, aangezien het een contactje is. het motortje slaat wel aan.

Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

Tom850

Thuur komt denk ik niet.

Daar moet je maar ff naar mailen.

Succes.

Groeten Tom

Sbv

Het is uiteindelijk een kwestie van controller open maken, contacten doorsolderen en weer dichtmaken. Stuur Thuur even een bericht dan kan je je mogelijk een gereviseerde toezenden en dat je die van jouw naar hem opstuurt
Het is overigens ook wel zelf te doen.

Kleine textuele edit

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

UserID6342

Volgens mij zijn we maandag met z'n allen meer aan het sleutelen aan allerlei kleine dingetjes ;D  Geweldig ;D ;D

maruska

Ho Ho..
ik zit denk ik samen met arjen en sander bij de bbq. wat jullie doen : ga lekker je gang ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Tussen het eten door wil ik wel wat tips geven  :P

Taranis

Citaat van: Dirk342 op 04-04-2012 11:26:02
Volgens mij zijn we maandag met z'n allen meer aan het sleutelen aan allerlei kleine dingetjes ;D

Maar toch zijn die auto's zoooooooooo goed  :eusa_liar:

:P

WoutR

Citaat van: dita op 04-04-2012 09:09:05
komen er nog handige mensen maandag?
net te horen gekregen dat m'n abs kast kapot is. >:(
nieuw €700? en dit schijnt te solderen te zijn, aangezien het een contactje is. het motortje slaat wel aan.

Oei, klinkt niet zo hoopvol, van de week sprongen bij mijn 850R ABS+ Tracs lampjes aan, en die willen niet meer uit.
Van de week even laten uitlezen bij de dealer, maar zo te horen gebeurd dit wel vaker?