The Blue Comet!! VERKOCHT!! Nieuw begin! 123GT

Gestart door Teddy81, 02-01-2012 21:47:57

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Aaaah kijk!! Zo zie ik het graag!! Dikke LIKE!!

Sem

Maar Ted... wat is er mis met die andere sierstukken?! Die zijn brandnew! En duur.. €75,- each!!

Die kan je toch gewoon simpel verlengen? Lijkt me een stuk makkelijker en heb je nog wat aan je mooie ovale sierstukken.

Teddy81

Dat had wel gekund natuurlijk Sem, maar dit is leuker! En ik vind ronde eindstukken mooier! ;D

Sem

Teddy81

peteRRR

Het uitlaat geluid zal ook wel wat veranderen door de nieuwe sierstukken.

2x 100mm is niet te groot voor een 850/S70,dikke 2x 130 d,r onder knallen. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

Ja dat denk ik ook, zal wel iets harder worden het geluid! Wel mooi hoop ik! ;D

Robster480

Lekker bezig Teddy! Erg strak geworden door dat schuren! Ben ook wel benieuwd hoe het staat, dus gooi ze d'r eens onder! ;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Teddy81

Ik kon echt niet langer wachten!!  ;D Bedankt Poek, dat ik je brug even mocht gebruiken!

Voor:

Na:  ;D

Ik ben erg blij met het resultaat. De bumper moet nog even voorzien worden van sierkapjes (in kleur) en dan is het helemaal AF!! Ik heb de rechter, de linker staat nu in bestelling bij de dealert!

Ook heb ik de stekkers binnen gekregen om de HU-1205 te voorzien van een aftermarket versterker, dus daar ga ik binnenkort de kabelboom maar eens voor bouwen.

En het speakerkapje voor de linkerachterdeur (die kwijt was) is binnen dus ook die ga ik binnenkort monteren!  ;D

Ik ben een blij man!

Groeten

blauweroffel

Die klemmetjes die bij het afdekkapje zitten, weet jij wat die los kosten bij de dealer? Wees er maar zuinig op......

Kun je iets meer vertellen over de after makret versterker? Heb wel een versterker, maar ik weet niet zeker of dat werkt, komt nl uit een V40 waar een HU1205 in zat, heb het hele setje nog, inclusief kabels) Vind het geluid niet zo denderend vergeleken met de SC 805 (met versterker.)

BR

petrolhead

Je mag inderdaad blij zijn met het resultaat. :eusa_clap:

Laguna-S60R

S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Teddy81

De klemmetjes zijn €0,65 per stuk, ik heb ze bij de speakerkap besteld.

De versterkeruitgang op de HU-1205 is gewoon dezelfde als die op de SC-80x zit. Je zou dus de originele versterker van de SC-80x kunnen gebruiken (ga ik van uit). Maar dat ga ik niet doen, ik ga een aftermarket versterker monteren. "Rainbow iPaul 4.300 White Edition" om precies te zijn. Hiervoor moet ik wel een kabel maken die van DIN (de aanluiting op de HU) naar tulp gaat. Ik heb eerder ook al een aftermarket versterker op mijn oude HU-801 gehad, dat werkte perfect. Toen heb ik de draden waar ik de tulp aan gemaakt heb direct op de printplaat van de radio gesoldeerd. Er zijn dus meerdere mogelijkheden om het werkend te krijgen.
Ik vind het geluid van de HU-1205 ook niet echt denderend nee!  :(

Thnx!  ;D

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

)()()sT

Ik zit me nog steeds af te vragen: tijdens de poetsmeeting van 2010 trof ik iemand welke een blauwe S70 2.5T had met dubbele uitlaat. Echter, die had de dichte kappen in de bumper (???) en gebogen pijpjes à la TDI erachter. Was dat toch deze auto?

Mooie pijperij Ted!