The Blue Comet!! VERKOCHT!! Nieuw begin! 123GT

Gestart door Teddy81, 02-01-2012 21:47:57

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Staat goed Ted  8) .........

waar heb je die laten maken!!  :eusa_clap:

Teddy81

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

petrolhead

Maak je nog een foto als de sierstukken "ingereden" zijn. Nu kijk je van de endeldarm rechtstreeks naar de keel ;D

dopie

Teddy81

Hahaha ja, ik wilde de eindstukken nog zwart maken van binnen, maar niet gedaan! Als ze ingereden zijn is het resultaat nog mooier denk ik! :)

Teddy81

Terwijl ik toch thuis aan het wachten was op een koerier en Cas die iets verlaat was kon ik mooi nog even het speakerrooster monteren en eens kijken waarom het linkerachterraam wel naar beneden wilde maar niet naar boven (en anders om met de deurschakelaar in de bestuurdersdeur dus alles kon nog steeds open en dicht)  ;D
Ik had al een vermoeden, vervuilde schakelaars.

Eerst het speakerkapje. Deurpaneel er af, speakerrooster er in en deurpaneel er weer op.

Toen de schakelaars. Eerst die van de bewuste deur.

Alle contacten mooi schoongemaakt, onder de 4 pennen.

Gemonteerd en de schakelaar werkte weer! GREAT SUCCES!!
Nu de andere schakelaar in de bestuurdersdeur.

Ook weer uit elkaar. Was erg goor van binnen zoals je kunt zien.

Helemaal schoongemaakt en alles werkt weer.

En zo wordt de auto stukje bij beetje weer helemaal in orde. Ik geniet met volle teugen van dit soort dingen.

Verder was Cas ook nog even langsgeweest vandaag. We hebben bij hem mijn oude Pioneer ingebouwd. Was uiteindelijk een simpel klusje, even kijken waar alle kabels aangesloten moesten worden en Cas ging met een heerlijk werkende radio en carkit weer naar huis. Cas blij, ik blij iedereen blij. Cas, het was leuk kennis te maken!!  ;D

Morgen gaat de R eindelijk naar de plek waar ik hem volledig uit elkaar kan slopen zonder dat de auto nog verplaatst moet worden. Vanaf morgen kan ik dus echt los met het uitleveren van de verschillende onderdelen.  ;D

Groeten

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Teddy81

henry classic v70

Die "nieuwe" staan wel euhmmm   :eusa_think:   bruut... maar ik vond de ovale ook zeker niet vekeerd staan

Nu nog op zoek naar een paar mooie R-panelen ;D
Alhoewel deze er nog smetteloos uitzien :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cas

een meisje met een lekker kontje zoals de buurvrouw dacht van Ted  ;D  

Ja, ik! Die uitlaten zijn mooi! strakke bak, valt weinig over te zeggen   :eusa_clap:

Leuk om je in real live te hebben gezien, en dank voor het inbouwen. Was mij nooooooit gelukt. BB2 komt met de post retour  :angel:

Ik ben er zeer blij mee, erg mooi geluid en beeld. Alleen dacht ik de eerste potentiele dief al gespot te hebben. Hij bleef erg lang bij mijn auto staan. Ik ga vanaf nu als ik in te drukke buurt ben, het scherm alvast op Dark zetten. zodat het niet te erg opvalt dat er een dubbel din inzit.

ook al kan heel de wereld het hier nu lezen  :eusa_doh:  
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Teddy81

Hahaha, ja dat was mooi Cas! Hij laat gewoon een vrouw sleutelen!! Eeuuh! Bwahahahaha

Eeuh wat bedoel je? BB2? Per post retour?

Mooi dat het scherm je bevalt, nogmaals erg leuk je te ontmoeten! Veel plezier ermee! ;D

Teddy81

Ooooh sjips! BB2 m'n dvd! Damn nooit meer aan gedacht haha! Ja die wil ik wel graag terug hebben! ;D

Sem

Citaat van: henry classic v70 op 20-01-2012 18:57:40
Die "nieuwe" staan wel euhmmm   :eusa_think:   bruut... maar ik vond de ovale ook zeker niet vekeerd staan

Nu nog op zoek naar een paar mooie R-panelen ;D
Alhoewel deze er nog smetteloos uitzien :eusa_clap:
Ik wens je veel zoek-succes in de kleur OAK....  Vraag me uberhaupt af of die ooit zijn geleverd.

Teddy81

Je hebt gelijk hoor Sem, die zijn nooit geleverd in de R! Maar er is wel een Oak leer met Alcantara bekleding met de gestikte deurpanelen! Dat staat tenminste in de folder! Dus het bestaat waarschijnlijk wel! ;D