The Blue Comet!! VERKOCHT!! Nieuw begin! 123GT

Gestart door Teddy81, 02-01-2012 21:47:57

Vorige topic - Volgende topic

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Teddy81

Jack v

lekker bezig Ted, maar ja sjips happens :-\
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Hans Duiven

Valt dit nu onder 'sleutelblunders' ?    :evil:

t_w

Scherpe humor zo aan't begin van het weekend!

@ Ted, mooi balen... Wel goeie zaak dat je het hier deelt ;)

Teddy81

Haha dit zou wel eens een sleutelblunder kunnen zijn ja! Maakt niet eens uit hoe je het woord sleutel opvat trouwens! ;D

Ik deel alles met jullie! Haha

Teddy81

Nog even de schade, ik dacht het er zelf wel even uit te halen, maar dat ging echt niet lukken! Gelukkig kon ik heel snel bij Care terecht en morgen om 12h ongeveer staat de auto weer klaar! Een raam intikken, dit is dus hoe het NIET moet! ;D

petrolhead

Voor diegene die het ook een keer mee maken.
Als je lid bent, kun je ook de ANWB bellen. Ze weten bijna van alle auto's hoe je de deuren open krijgt zonder sleutels.

peteRRR

Citaat van: petrolhead op 27-01-2012 18:06:36
Voor diegene die het ook een keer mee maken.
Als je lid bent, kun je ook de ANWB bellen. Ze weten bijna van alle auto's hoe je de deuren open krijgt zonder sleutels.

Ted slaat er liever op los. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

Ik ben geen lid van de ANWB! Auto openen (ik betwijfel of het ze gelukt zou zijn) zou me €273 gaan kosten! Mijn antwoord was, dan sla ik wel een raampje in, dat is goedkoper!
Zelfs met het proffesioneel repareren van de schade ben ik nog meer dan €100 goedkoper uit dan de ANWB. Laat ze er dan maar lekker in zakken. Had ik overigens geen schade gemaakt zou het €200 schelen ten opzichte van de ANWB.
Ik ben jaren lid geweest en heb ze 2x gebeld. Beide keren heb ik het zelf opgelost omdat de ANWB man niet met een oplossing kon komen. Heel veel vertrouwen heb ik dus niet in die mannen.

elianmars

Jeu........ Al zou ik een week niet in mijn auto kunnen, ik geloof niet dat ik een ruit zou inslaan  :eusa_shifty:

Nou ja, alles komt weer goed, gelukkig.

The Volvoboy

Citaat van: elianmars op 27-01-2012 18:36:11
Jeu........ Al zou ik een week niet in mijn auto kunnen, ik geloof niet dat ik een ruit zou inslaan  :eusa_shifty:

Hahaha dat dacht ik ook ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Teddy81

Haha ik ben niet zo moeilijk! En had nog nooit een ruit ingeslagen, mooie gelegenheid om dat eens te ervaren toch! ;)

Sem

Citaat van: Teddy81 op 27-01-2012 14:51:14
Vandaag begon heerlijk. De zon scheen dus vol goede moed naar de R om weer wat onderdelen te demonteren.

https://lh6.googleusercontent.com/-bdVbU-an9NE/TyKo_ajLsKI/AAAAAAAAC_Y/PnYN9IaNHfw/s1024/IMG_00145.jpg

Ik had het warm dus legde mijn jas in de kofferbak van de S. Verder sleutelen. Toen honger. Ok even naar huis om een broodje te eten. Kofferklep dicht, knipknip alarmlichten gingen aan. Oooooh ***, de sleutels liggen in de zak van mijn jas die nog in de auto ligt en de auto zit nu op slot.

Dus, twee deuren de knop omhoog weten te krijgen met een ijzerdraadje, knop op de bestuurdersdeur om te ontgrendelen in weten te drukken, en chrome handgreep open weten te krijgen maar niets hielp met het openen van de deuren. Deadlock noemt de dealer (die ik had gebeld) dat. Goed beveiligd dus, maar dat betekent wel dat mijn laatste redmiddel het inslaan van een ruit was.

https://lh5.googleusercontent.com/-p9b-AU1f7kQ/TyKpAXfcnYI/AAAAAAAAC_g/bYzpdph20Uc/s1024/IMG_00146.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-czzjpi5Od6U/TyKpBdgz2UI/AAAAAAAAC_o/RiaOy2p7j6U/s1024/IMG_00147.jpg

Die ruit overleef ik wel, maar de schade aan de deur, doordat ik met koevoet doorgeschoten ben, daar ben ik minder blij mee. Ja ik had het beter anders kunnen doen, maar zoals je kunt begrijpen was ik er compleet klaar mee.

Morgen ligt er een nieuwe ruit bij de dealer (want ik wil geen gegraveerde ruit uit mn R hebben) en ik ga nu eens even kijken of ik de beschadigde deur weer netjes kan krijgen!!

Onderdelen? Die moeten maar even wachten. Schijt zooi!!  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Ow Ted...  wat jammer zeg!

Die "dubbellock" gaat er vaak een minuut later op als je de auto op slot drukt. Je hoort m altijd een minuut later inschakelen. Je hebt dus eigenlijk een minuut om het klusje te klaren en dat lukt je niet... ;-)

Heb je geen lakschade van glas aan je deur? Jammer van die stijl zeg! :-\ Nix meer aan te doen...

Ik zal niet zeggen dat je een L#L was...  dat is reeds gedaan... :D

Teddy81

Nee verder geen schade gelukkig, valt dus nog mee! Dat glas ligt wel door de hele auto heen zeg! Tssss