The Blue Comet!! VERKOCHT!! Nieuw begin! 123GT

Gestart door Teddy81, 02-01-2012 21:47:57

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Citaat van: Jack v op 15-02-2012 17:09:36
Netjes Ted, zo wil ik hem ook maar dan met 4 pijpjes ;D

Er staat er 1 te koop op MP  :evil:

Chris

Ziet er strak uit die 2 pijpjes! Ik vind het wel mooi, zeker op een S70 :).

JeroenV

Citaat van: Teddy81 op 15-02-2012 11:28:08
Dit weekend ga ik m weer netjes wassen! De kou is inmiddels voorbij en de sneeuw is weg.
Dat betekent ook dat ik weer met de audio aan de gang kan,het was simpelweg te koud om buiten te werken!En ik heb mijn bovenfrees nogsteeds niet binnen! Wel besteld. Oh en ik ben op vakantie geweest, even lekker boarden. ;D

Maar zo ver als ik het bijgehouden heb in mijn topic, zo ver ben ik ook met de audio! ;D

Je kunt ook binnen staan hoor ;)

Teddy81

Sem

Citaat van: Chris op 15-02-2012 20:56:38
Ziet er strak uit die 2 pijpjes! Ik vind het wel mooi, zeker op een S70 :).

???

Teddy81

Vandaag Xenon setje ingebouwd. Heb een 5000k H7R setje besteld bij Lince. Met Slimballasts. Helaas was het niet allemaal op de koplamp te monteren zoals bij de 850 mogelijk is. Maar goed, het zit er weer netjes in.

Zonder Xenon:

Halverwege:

Klaar:

Mooi wit licht, een stuk beter dan de 6000k die ik in de 850 had. Hoppeteee ik ben er weer blij mee.

Rest volgt nog want die foto's staan nog op mijn camera.  ;D

Teddy81

Ook nog even een klein beetje met de audio bezig geweest. Excuses alvast voor de wazige foto's ik was niet in staat scherpe foto's te maken vandaag!  :eusa_wall:

De versterker is voorzien van een afstandsbediening om vanaf de bestuurdersstoel de fase en de gain in te stellen. Het exacte doel ervan ontgaat me nog een beetje, maar goed als het er bij zit moet het wel gemonteerd worden. Wel uit het zicht natuurlijk en omdat ik de armsteun-klep-bagage-nogwat-ruimte-ding eigenlijk nooit gebruik leek me dat wel een geschikte plek om de bediening te monteren.

Hier dus:

De afstandsbediening (is bekabeld):

Gemonteerd op het klepje-dingetje:

En weer in de auto:

De bagageruimte. We weten allemaal (behalve de estate rijders) wel hoe die er uit ziet. Niet heel spannend.

Links (waar de versterker komt):

Rechts (waar de subwoofer komt):

Zoals je ziet ligt het vloertje er niet helemaal mooi in. Dat komt door de verhoogde vloer ivm de gastank. Lang over nagedacht hoe ik dat nu moest doen en uiteindelijk heb ik maar besloten een hele nieuwe vloer te maken. Inclusief eigenlijk al het andere in de kofferbak. Dus..., dat wordt weer leuk. Maar daarover later meer.

Eerst alles er maar uit:

Frame-pje maken voor de vloer en om wat andere zaken aan vast te maken. Ik wil weer een vlakke vloer hebben zonder naden en kieren, dus de vloer moest iets opgehoogd worden. Ik had lekker RVS schroeven gehaald om aan de auto vast te zatten. Wat een DRAMA dingen  :eusa_wall: !!! Van 4 de koppen afgebroken waardoor het nu dus "voor eeuwig" vast zit. Eigenlijk moet het er nog een keer uit, want die balken blijven natuurlijk niet zo!! Dat wordt nog leuk!   >:(

Nou ja, de foto's:

Verder ben ik niet gekomen.

Wel nog even mijn versterkerkabel voorzien van een huidje. Geen losse kabels meer maar 1 mooie dikke kabel. Krimpkous was nergens te krijgen in de juiste maat en zwart, dus dan maar rode. Jammer.

viking_in_shorts

pwberg

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

peteRRR

Grilletje zwart zou niet misstaan. :eusa_think:

Netjes Xenon,goed,goed en nog eens goed,....oogt ook fris.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

ChristRoffel

Lekker bezig Ted..
Als het geen sleutel in je jaszak is, dan is het wel een schroef waar je de kop vanaf sloopt... :P

Enne wat betreft de grille; zwart met chroom randje..! :D

peteRRR

Citaat van: ChristRoffel op 17-02-2012 22:26:58
Lekker bezig Ted..
Als het geen sleutel in je jaszak is, dan is het wel een schroef waar je de kop vanaf sloopt... :P

Kwestie van tijd,die handjes gaan vanzelf bewegen van ons Ted. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

ChristRoffel

Citaat van: peteRRR op 17-02-2012 22:32:39
Citaat van: ChristRoffel op 17-02-2012 22:26:58
Lekker bezig Ted..

Kwestie van tijd,die handjes gaan vanzelf bewegen van ons Ted. ;D

Groet.

Jaah, laat die Ted maar lopen..! ;D

Teddy81