Prijzen lpg systemen

Gestart door martijn1989, 04-01-2012 12:13:15

Vorige topic - Volgende topic

rpakuypers

Citaat van: gerardgrobben op 05-01-2012 16:30:09
en als je 19 ct per kilomeer kunt declareren is het gewoon lachen...

Zelfs dat .......... en met alle stagebezoeken en ritjes naar mijn studie loopt dat mooi op :)

Groet,
Roger

martijn1989

Ik denk daarom ook dat ik gewoon voor een nette 850 20V ga. LPG erop en gaan!

GerbenTrumpet

€1295,-- bij Revanti in eindhoven. Ik heb net deze week een offerte aangevraagd voor mijn 2,5 20v. Het gaat dan om een OMVL G3 geregeld venturi systeem. Wel de goedkoopste die ik tegen ben gekomen... Kent iemand van jullie hen?

groet
gerben

lebowski

Citaat van: GerbenTrumpet op 06-01-2012 22:12:44
€1295,-- bij Revanti in eindhoven. Ik heb net deze week een offerte aangevraagd voor mijn 2,5 20v. Het gaat dan om een OMVL G3 geregeld venturi systeem. Wel de goedkoopste die ik tegen ben gekomen... Kent iemand van jullie hen?

groet
gerben
Dit is echt goedkoop. Alleen blijft de twijfel: betaal ik liever iets meer voor een 'bekende' installatie bij een 'bekende' installateur.

joebar

Citaat van: lebowski op 09-01-2012 08:57:40

groet
gerben
Dit is echt goedkoop. Alleen blijft de twijfel: betaal ik liever iets meer voor een 'bekende' installatie bij een 'bekende' installateur.

Er staat een G3 geregeld ....... met een venturisysteem...

Inbouw is peanuts bij een venturi-systeem...
Tank erin kletsen, verdamper met gasafsluiter, en leiding leggen, voorbedrade computer erin, aansluiten....klaar.....
Dit zijn de systemen die er voor de Euro voor 1400 gulden ingingen daar verdienen ze zat op, en is foolproof..hoezo goedkoop

V70geRwin

groet
gerben

Revanti zegt me niks, Gebrouders van Oorsauw in Eindhoven wel en die staan goed bekent.
www.gebrvanorsouw.nl

Ron 123gt

groet
gerben
Mijn installatie komt er ook vandaan, heb goede ervaringen met zowel de installatie (weet niet of ik precies dezelfde heb) als de inbouwer. Had een klein probleempje, is keurig opgelost!

GerbenTrumpet

he ron, bedankt voor je reactie. Altijd fijn te horen want de prijs is echt scherp. Nog een ander vraagje, wat verbruikt je auto met zo'n systeem? En heb je een handbak of automaat / 10v of 20v?

alvast bedankt,

groet
gerben

Ron 123gt

Gerben,

Ik heb een 10v automaat en ik kom gemiddeld op zo'n 1 : 8.5 uit. Ik heb een 60 liter ringtank op de plaats van het resevewiel.
Het bedrijf waar ik de auto kocht laat bij veel daar verkochte auto's gas inbouwen bij Revanti. Ik heb mijn auto aiweer een jaar of 4, ik weet dus niet zeker of het om precies dezelfde installatie gaat.
Succes met je beslissing!

Ron

Domaso

Citaat van: spekkie99 op 09-01-2012 16:59:46

groet
gerben

Revanti zegt me niks, Gebrouders van Oorsauw in Eindhoven wel en die staan goed bekent.
www.gebrvanorsouw.nl

Kan ik beamen. Met mijn 850 GLT ook altijd bij van Orsouw geweest. Prima service!
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Midicijnman

Sinds afgelopen vrijdag Vialle LPi met JLM klepsmeersysteem en een 55l ringtank. Ingebouwd door Allround in Spijkenisse. Ik heb all-in 2400 euro betaald. Het is netjes gedaan en je merkt er helemaal niks van. De vulnippel zit achter het tankklepje en de donut ligt onder de vloer. Je ziet alleen een indicator op het dashboard met LED's die overigens minder fel worden als het donker is. Geniaal.
Het enige is dat je vaker bij de pomp staat en dat je daar echt helemaal dubbel ligt: volle tank kost 30 euro en daar kan ik dan ongeveer 335 km mee rijden. Ik rijd hem niet helemaal leeg omdat dat slecht voor de pomp zou zijn volgens de wijze mannen van dit forum. Dus dat doen we dan maar. Ik heb er nu 500 km mee gereden en ik vind het geweldig!
Er is tot nu toe één nadeeltje: 's avonds vind je niet zomaar een lpg-station dat open is buiten de snelweg. Wellicht dat daar iets aan te doen is met een gids of met POI's van de (Garmin) navigatie.

grijzev70tdi

En anders kun je altijd nog prima op benzine rijden tot je wat hebt gevonden ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

lebowski

Vandaag en gisteren offertes opgevraagd. Hieronder de 2 uitersten.
- OMVL venturi systeem LPG G3, 59 liter voor 1250 euro
- Vialle LPi G3, 61 liter voor 2075 euro

Betreft een 2.5 20v non-turbo. Vialle LPi is bekend, betrouwbaar en geen vermogensverlies. OMVL is wellicht een beetje low-tech maar voldoende voor een non-turbo. Maar het prijsverschil is wel groot. Ik neig naar het OMVL systeem.

Wat is wijsheid?

GerbenTrumpet

he lebowski, waar/wie is die goedkope OMVL?

rpakuypers

Citaat van: lebowski op 13-03-2012 14:10:38
Vandaag en gisteren offertes opgevraagd. Hieronder de 2 uitersten.
- OMVL venturi systeem LPG G3, 59 liter voor 1250 euro
- Vialle LPi G3, 61 liter voor 2075 euro

Betreft een 2.5 20v non-turbo. Vialle LPi is bekend, betrouwbaar en geen vermogensverlies. OMVL is wellicht een beetje low-tech maar voldoende voor een non-turbo. Maar het prijsverschil is wel groot. Ik neig naar het OMVL systeem.

Wat is wijsheid?

Naar Boertien in Wezep. Heb in mijn 10V automaat een LANDI/VOGELS LSI systeem laten inbouwen met 65 liter gastank in onderbouw voor 1800 euro. Geen seconde spijt van ! Geen vermogenverlies, redelijk zuinig (zeker icm de automaat) en perfecte service maar dat had ik al gepost ....... :P

Groet,
Roger