Prijzen lpg systemen

Gestart door martijn1989, 04-01-2012 12:13:15

Vorige topic - Volgende topic

H_Rovers

Oke bedankt voor de reacties, ik zal er nog eens over nadenken en wellicht wat offertes aanvragen.

arjen850

Zoals Henry in het begin van dit topic al aangaf, is Boertien een heel goed adres. Heb er nu mijn beide auto's gehad, en beide auto's zijn keurig en goed lopend afgeleverd. Ook heb ik er een hele nette service ontvangen.
Als je wat beter bekend bent, dan gaat het verder als enkel gas inbouw, de koffie is bv erg goed ;D

lebowski

Citaat van: arjen850 op 14-03-2012 22:40:03
Zoals Henry in het begin van dit topic al aangaf, is Boertien een heel goed adres. Heb er nu mijn beide auto's gehad, en beide auto's zijn keurig en goed lopend afgeleverd. Ook heb ik er een hele nette service ontvangen.
Als je wat beter bekend bent, dan gaat het verder als enkel gas inbouw, de koffie is bv erg goed ;D
Boertien gebeld. Misschien al volgende week of anders later in april wordt het ingebouwd. Ga voor de 67 liter lpi, is wel wat duurder maar technisch hoogwaardig ook omdat ik nog wel de VVIS mod wil gaan doen.

alvast voor het te koop topic: 3e achterbank  ;D

Wico

Vandaag twee offertes binnengekregen voor mijn v70 10v 1997:

Vogels: Vogels VGI € 1.950 wel wachttijd van 5 weken!
Lean Mesman: Vialle LPi € 2.075 (volgens hen nu actieprijs) Ik weet wachttijd nog niet.

Ik denk erover om te kiezen voor Vogels vanwege de prijs.

Matthieu123

Ik zou voor die 100 euro verschil dan wel voor LPI gaan..

En vogels kan je ook wel goedkoper krijgen.

Wico

Citaat van: Matthieu123 op 28-03-2012 20:56:06

Klein foutje, is € 2075 maar maakt idd niet veel uit. Maar ik lees voor een 10v motor niet zo heel veel voordelen, maar wel een hoger gasverbruik toch?

Ludo

Citaat van: Wico op 28-03-2012 21:08:19
ik lees voor een 10v motor niet zo heel veel voordelen, maar wel een hoger gasverbruik toch?

Het verbruik heeft niks met het type installatie te maken.
Je kan ieder systeem laten 'knijpen' voor een zo laag mogelijk verbruik, vroeger was dat ook al schering en inslag.  :eusa_doh:
Je moet je dan alleen bewust zijn, dat dat niet dé manier van lpg rijden is.

Matthieu123

Van Orsouw vertelde mij dat de injectoren van vogels nogal luid zijn...En bij van orsouw kost vogels vgi volgens mij 1800..

Ries van de Zilverschuit

Citaat van: Wico op 28-03-2012 20:52:25
Lean Mesman: Vialle LPi € 2.075 (volgens hen nu actieprijs) Ik weet wachttijd nog niet.

Zo, die is lekker in prijs gezakt. Twee jaar geleden betaalde ik toch wel wat meer.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

rpakuypers

Citaat van: Matthieu123 op 28-03-2012 21:28:21
Van Orsouw vertelde mij dat de injectoren van vogels nogal luid zijn...En bij van orsouw kost vogels vgi volgens mij 1800..

Kolder van de bovenste plank ! Ik heb zelf Vogels en met een dichte motorkap en stationair draaiend hoor je ze bijna niet .............. tenminste niet bij mijn 10V. Nou heb ik natuurlijk nooit de andere injectoren gehoord, maar om meteen van luid te spreken  :P

Groet,
Roger

mehn

Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 28-03-2012 21:29:48
Twee jaar geleden betaalde ik toch wel wat meer.

Je hebt dan ook een andere motor.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Wico

Citaat van: Matthieu123 op 28-03-2012 20:56:06

Hij gaat volgende week dinsdag naar Mesman. Bedankt voor alle reacties.  :)

Matthieu123

Citaat van: rpakuypers op 28-03-2012 21:32:43
Citaat van: Matthieu123 op 28-03-2012 21:28:21

Kolder van de bovenste plank ! Ik heb zelf Vogels en met een dichte motorkap en stationair draaiend hoor je ze bijna niet .............. tenminste niet bij mijn 10V. Nou heb ik natuurlijk nooit de andere injectoren gehoord, maar om meteen van luid te spreken  :P

Groet,
Roger

Het is ook verhoudingsgewijs en persoonlijk vertrouw ik hun mening wel..