Martijn stelt zich voor met een V70 R

Gestart door mbouwheer, 15-01-2012 17:07:42

Vorige topic - Volgende topic

Jans Duiven

Citaat van: peteRRR op 16-01-2012 09:42:10
Citaat van: Hans Duiven op 16-01-2012 09:27:32
Citaat van: KIM op 15-01-2012 23:00:05
Welkom Martijn! Nooit verwacht dat jij nog eens in een echte auto zou gaan rijden...
Het zal je niet spijten dat weet ik zeker. Ziet er goed uit!

Groeten van die andere rode R rijder!

Die BMW is toch ook wel een echte auto! Dan vraag ik mijzelf toch wel af wat jij als een 'echte' auto beschouwd.

Het zou zo maar kunnen dat het iets is met een V en een O aanvullend met een R is.
Waar ben jij nou mee bezig Hans? ;D

Welkom Martijn en veel Forum plezier.

Groet.

Niets bijzonders.
Er rijdt natuurlijk wel een hoop meuk rond, maar ik vind zo'n BMW wel een echte auto. That's why.  :D

KIM

Was ook niet echt serieus bedoeld Hans.

Heb je niet op zitten letten tijdens de rijvaardigheidstraining? Daar werden dezelfde grapjes gemaakt.
Als ik nu een nieuwe auto moet aanschaffen gaat mijn voorkeur echt wel uit naar BMW (boven Volvo).

Jans Duiven

Citaat van: KIM op 16-01-2012 09:54:24
Was ook niet echt serieus bedoeld Hans.

Heb je niet op zitten letten tijdens de rijvaardigheidstraining? Daar werden dezelfde grapjes gemaakt.
Als ik nu een nieuwe auto moet aanschaffen gaat mijn voorkeur echt wel uit naar BMW (boven Volvo).

:D

Nunki

Nogmaals gefeliciteerd! Mooie R al zeg ik het zelf  ;D
Hij lijkt nog niets veranderd, op de wintervelgen na...

Plezier ermee!

Teddy81

Mooie auto Martijn, veel plezier ermee.

Om de interieurdiscussie nog weer even aan te wakkeren. Ik heb jaren in een 850R gereden met licht interieur en licht hout, vond het verschrikkelijk mooi! Maar WOW, donker interieur met licht hout is NOG mooier!! Ik vind alleen hout in het stuur nooit mooi, maar dat is persoonlijk.

Kali-Integrali

Volgens mij ook gespot vanochtend. Apd: Kruising Zutphensestraat-Deventerstraat om 8:25 uur..

Ik dacht dat ik 20-NN-.. zag, maar mijn ogen zijn niet meer zo best en aangezien jouw kenteken dit benaderd zou ik het wel niet goed hebben gezien..

Mooie Bak!

mbouwheer

Klopt, was mijn vrouw onderweg naar haar werk. Ze reed er voor het eerst in. En hij is goed gekeurd. Mijn vorige auto (BMW) heeft ze in drie jaar één keer mee gehad en daarna wilde ze er niet meer in rijden. Ze had het gevoel dat die auto er met haar vandaar ging in plaats van andersom.

Jans Duiven

Maar eens kijken of er dit jaar weer gegadigden zijn voor een slipcursus in Meppel?  :D

Marjan en ik doen dan sowieso weer mee!

Hans

V70RNick

Citaat van: Nunki op 16-01-2012 14:02:26
Nogmaals gefeliciteerd! Mooie R al zeg ik het zelf  ;D
Hij lijkt nog niets veranderd, op de wintervelgen na...

Plezier ermee!

Nou Joost je moest is weten wat ik er allemaal aan gedaan heb!<onder de kap>  na ja kwa uiterlijk alleen raampjes laten blinderen, en twintig duizend kilometer gereden ik minder dan 8 maanden tijd,
maar ik heb er van genoten!!! en weer met pijn in het hart weg gedaan.

blijft een mooie auto, Martijn veel plezier ermee

martijn1989

Dikke R hoor!

Succes met je stage 0. Ben er zelf ook druk mee...

arjen850

Hoe gaat het eigenlijk met de reparaties Martijn?

mbouwheer

Heb intussen één dag de tijd gehad om te sleutelen.

- Auto uit laten lezen: geen foutmelding behalve ABS sensor rechts achter.
  ABS sensor schoon gemaakt, daarna geen fout melding meer gehad.
- Bovenste motorsteun vervangen. Kan nu weer soepel overschakelen.
- Handrem weer lekker strak afgesteld. Meteen remtrommel los gehad en het binnenwerk schoon gemaakt.
  (Kwam er ook achter dat de achterste remblokken bijna op zijn dus dat komt nog)
- Gasdruk veren achterklep vervangen
- verlichting klokkenunit vervangen
- cruise-control ingebouwd
- nieuwe ruitensproeier kopjes erin gedrukt.
- R logo in de grille

Nu de radiateur nog. Heb ik al in huis maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
Ik heb wel een sleutelschuur met verwarming maar de huidige temperaturen zijn dusdanig dat 's avonds de warme kachel binnen met een kop chocolademelk toch aantrekkelijker is.  :eusa_think:

Verder een paar keer redenen verzonnen om ff lekker te rijden met de auto en hem een beetje te leren kennen.
Paar puntjes die mij opvallen: De stoel zou van mij wel wat verder naar achter mogen maar hij staat al in de achterste stand.
Zijn er hier meer wat langere mensen die dat ook zo ervaren)
Het AWD ga ik echt wel weer werkend maken. Want bij sportief rijden op nat wegdek kunnen de voorwielen het te gauw niet meer aan.
Mijn gechipte VR6 doet dat beter.

Verder bevalt hij wel. Zodra het wat beter weer is ga ik er lekker mee verder. Heerlijk lekker sleutelen!

Vulk

Mooie auto hoor! Die kleine ongemakjes komen wel goed.

arjen850

Hey Martijn, waarom geen blogje beginnen over je R?

bertilv70

Mooi bak Martijn, wellicht tot op een meeting.
Vraagje: "Gasdruk veren achterklep vervangen" waar heb je ze gehaald? heb je een artikelcode?
Ook ik moet dit klusje nog doen ???

Veel plezier met de R.