Martijn stelt zich voor met een V70 R

Gestart door mbouwheer, 15-01-2012 17:07:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mbouwheer

gewoon bij de dealer. Zijn geen verschillende  type's in. Dan bedoel ik dus per uitvoering. Kosten rond de 100 euro per twee.

mbouwheer

Eindelijk de Volvo klaar en naar mijn zin. Toen ik hem kocht waren er nogal wat puntjes van kritiek maar hij is nu zowel technisch als optisch in goede en mooie staat. (al zeg ik het zelf  ;D)

Gedane werkzaamheden:

- radiateur vervangen
- Nieuwe motorsteun boven
- Nieuwe remblokken achter
- ABS controller gesoldeerd
- Airco koppeling afgesteld en opnieuw af laten vullen
- AWD weer werkend gemaakt (andere HO + as= visco)
- 4 nieuwe zomer banden + uitlijnen
- parkeersensoren geplaatst
- uitlaat goed opgehangen (hing scheef)
- xenon dimlicht ( 4300K)
- gasdrukveren achterklep vervangen
- bij schadehersteller weer strak laten maken, voor+achterbumper, linker zijportieren en motorkap laten spuiten.
- Nieuwe olie in versnellingsbak en HO
- uit laten lezen
- Gepoetst

En nu? verkopen en een andere hobby auto? Het gaat mij om de sleutel hobby. Of zou er binnen kort wat stuk gaan? Dat hoop ik toch weer niet. Nou ja, eerst maar eens lekker mee rijden.

Zo ziet hij er nu uit:












Julian

Mooie auto  :D Gewoon houden dat ding, nu moet je er van genieten  ;)
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

UserID6342

Het enigste goede antwoord in deze ;D.  Als je een sleutelproject zoekt, kun je beter een oude 200 of Amazon op de kop zien te tikken, daar blijf je mee aan de gang ;D :evil: ;D

bertilv70


ZC3rr0r

Citaat van: Dirk342 op 02-06-2012 20:55:33
Het enigste goede antwoord in deze ;D.  Als je een sleutelproject zoekt, kun je beter een oude 200 of Amazon op de kop zien te tikken, daar blijf je mee aan de gang ;D :evil: ;D

Of je koopt gewoon een (oudere) italiaan of engelsman, je raakt nooit meer uitgesleuteld...
Daarnaast veranderd elke rit automatisch in een avontuur (kom ik er wel? Kom ik nog wel terug? Etc...)

)0H@N

Citaat van: ZC3rr0r op 03-06-2012 09:44:01
Of je koopt gewoon een (oudere) italiaan of engelsman, je raakt nooit meer uitgesleuteld...
Daarnaast veranderd elke rit automatisch in een avontuur (kom ik er wel? Kom ik nog wel terug? Etc...)
:eusa_clap: :eusa_clap:

Martijn,

gewoon lekker van blijven genieten. Ooit kom je toch weer terug bij een Volvo  ;) .

Veel plezier ermee.
Thank you for flying with Volvo.

Julian

Aii, ik zie dat je hem toch te koop hebt gezet op het forum, jammer. Nou je vind er wel een liefhebber voor hoor, want die zijn hier genoeg ;D het is een prachtige wagen!
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Nunki

Kijk eens aan, daar staat hij weer te wachten op een nieuwe eigenaar. Blijft een mooi ding. Ook door mij de afgelopen jaren zo'n 6000 aan upgrading, onderhoud en verbetering in geduwd. Als het niet veel meer is. Leuk dat de awd ook weer werkt.
Begint bijna te kriebelen om hem terug te kopen, maar rij al weer een jaartje in een z3 coupe en da's ook lachen.

Succes met de verkoop!