Martijn stelt zich voor met een V70 R

Gestart door mbouwheer, 15-01-2012 17:07:42

Vorige topic - Volgende topic

Starbuck

Wanneer je werkt bij het instituut voor verkeersveiligheid is de keuze voor een Volvo voor de hand liggend. Moest ieders beurs hier van de leden op het forum goed gevuld zijn reden we allemaal woon/werk verkeer in de allernieuwste modellen. Desondanks verheugd het me ten zeerste dat jij, met jou functie in je beroep, een veilige oudere Volvo verkiest boven een gelijkwaardige wagen in dezelfde prijs categorie.
Mijn Respect hiervoor!
Welkom bij deze wel heel hartelijke club azijnpissers!  ;)

arjen850

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,45007.msg914086.html#msg914086

Het is me gelukt ;D ;D ;D ;D ;D :angel: :evil:

In dit topic gaf ik al dat ik ging proberen je in een volvo te krijgen, heeft even geduurd, maar tis gelukt :D
Je hebt een mooie auto Martijn, en dat lichte hout maakt hem miz apart.
Aangezien ik je ken, weet ik dat die aandachts punten helemaal goed komen, en anders weet je waar mijn huis woont ;)
Stond wel fraai op de oprit, en heb al lekker een stukje getoerd in de grijze :police:

arjen850

Starbuck

Citaat van: arjen850 op 15-01-2012 20:44:10

In dit topic gaf ik al dat ik ging proberen je in een volvo te krijgen, heeft even geduurd, maar tis gelukt :D
Aangezien ik je ken, weet ik dat die aandachts punten helemaal goed komen, en anders weet je waar mijn huis woont ;)
Stond wel fraai op de oprit, en heb al lekker een stukje getoerd in de grijze :police:

Volgens mij stopt de wagen van Martijn automatisch bij jou thuis voor de koffie...;-)

arjen850

Citaat van: Starbuck op 15-01-2012 21:00:15

Volgens mij stopt de wagen van Martijn automatisch bij jou thuis voor de koffie...;-)

dat gaan we wel proberen dat er softwarematig in te krijgen ja ;D

Starbuck

Citaat van: arjen850 op 15-01-2012 21:02:00
Citaat van: Starbuck op 15-01-2012 21:00:15

dat gaan we wel proberen dat er softwarematig in te krijgen ja ;D

Zet er dan wel een knoppeke aan/uit in!  ;D
;)

arjen850

BBS

Citaat van: arjen850 op 15-01-2012 20:46:59
Citaat van: BBS op 15-01-2012 18:53:05

http://i435.photobucket.com/albums/qq77/mbouwheer/150120121241.jpg

of:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XWVZF4QA-G.jpg

;D ;D 8)

Het spijt me, maar foto 2wint echt... en nee, deze keer niet om een discussie aan te wakkeren..

Licht hoort bij licht en donker hoort bij donker.

Is er tenminste toch nog iemand die echte smaak weet te waarderen 8) ;D
Volvoloos....

mbouwheer

bedankt voor de reacties allemaal. Om er een paar te beantwoorden:

Die 7 serie was een echte limo. Zelfs voor zo'n soort auto was hij echt luxe. Meer opties waren er toendertijd gewoon niet. Maar toch is het nooit echt mijn auto geworden. Geen echte clic zeg maar. En erg storingsgevoelig, daar staan ze om bekend. Dat het een dure auto is klopt ook maar dat weet je van te voren. Ik zal wel even moeten wennen aan de schappelijke rekeningen van Volvo. Maar dat went vast snel.

De zomervelgen zijn deze in 17":
javascript:popupImageWindow('http://www.internetbanden.nl/popup_image.php?pID=80096')

En hans: Het lukt weer niet om incognito te blijven met al die filmpjes op youtube tegenwoordig.  :eusa_dance:

Mooi dat de meningen verdeelt zijn over de interieurkleuren. Anders reden we allemaal in dezelfde auto. Zou een beetje saai worden. Weet je, op een bepaalde manier vindt ik het allebei wel mooi. (maar de donkere variant stiekem toch wel mooier ;D)

Over mijn volvo keuze in relatie tot mijn beroep: De bestuurder bepaald hoe veilig zijn auto is. Kijk de cijfers maar eens na wat betreft de relatie tussen het automerk en type en verkeersslachtoffers. Het is echt niet zo dat de meeste doden en gewonden in auto's vallen die slecht scoren in de botsproeven. Sterker, het is eerder andersom.

En inderdaad Arjen, het is je gelukt! Je moet Volvo verkoper worden. En de koffie smaakt prima bij jou! Het leukst is nog steeds dat het zo gauw we elkaar zien over auto's gaat. Wanneer raken we daar eens over uitgepraat?  

arjen850

Citaat van: mbouwheer op 15-01-2012 21:55:07
bedankt voor de reacties allemaal. Om er een paar te beantwoorden:

Die 7 serie was een echte limo. Zelfs voor zo'n soort auto was hij echt luxe. Meer opties waren er toendertijd gewoon niet. Maar toch is het nooit echt mijn auto geworden. Geen echte clic zeg maar. En erg storingsgevoelig, daar staan ze om bekend. Dat het een dure auto is klopt ook maar dat weet je van te voren. Ik zal wel even moeten wennen aan de schappelijke rekeningen van Volvo. Maar dat went vast snel.

De zomervelgen zijn deze in 17":
javascript:popupImageWindow('http://www.internetbanden.nl/popup_image.php?pID=80096')

En hans: Het lukt weer niet om incognito te blijven met al die filmpjes op youtube tegenwoordig.  :eusa_dance:

Mooi dat de meningen verdeelt zijn over de interieurkleuren. Anders reden we allemaal in dezelfde auto. Zou een beetje saai worden. Weet je, op een bepaalde manier vindt ik het allebei wel mooi. (maar de donkere variant stiekem toch wel mooier ;D)

Over mijn volvo keuze in relatie tot mijn beroep: De bestuurder bepaald hoe veilig zijn auto is. Kijk de cijfers maar eens na wat betreft de relatie tussen het automerk en type en verkeersslachtoffers. Het is echt niet zo dat de meeste doden en gewonden in auto's vallen die slecht scoren in de botsproeven. Sterker, het is eerder andersom.

En inderdaad Arjen, het is je gelukt! Je moet Volvo verkoper worden. En de koffie smaakt prima bij jou! Het leukst is nog steeds dat het zo gauw we elkaar zien over auto's gaat. Wanneer raken we daar eens over uitgepraat?  

Nooit Martijn ;D

Kali-Integrali

Hey Martijn,

van harte met je mooie aankoop, erg mooie R! Heeft die Arjen dat toch weer even mooi gefixed!

Geniet ervan!

Groeten van nog een Martijn uit Apeldoorn ;)

KIM

Welkom Martijn! Nooit verwacht dat jij nog eens in een echte auto zou gaan rijden...
Het zal je niet spijten dat weet ik zeker. Ziet er goed uit!

Groeten van die andere rode R rijder!

Jans Duiven

Citaat van: KIM op 15-01-2012 23:00:05
Welkom Martijn! Nooit verwacht dat jij nog eens in een echte auto zou gaan rijden...

Die BMW is toch ook wel een echte auto! Dan vraag ik mijzelf toch wel af wat jij als een 'echte' auto beschouwd.

peteRRR

Citaat van: Hans Duiven op 16-01-2012 09:27:32
Citaat van: KIM op 15-01-2012 23:00:05

Die BMW is toch ook wel een echte auto! Dan vraag ik mijzelf toch wel af wat jij als een 'echte' auto beschouwd.

Het zou zo maar kunnen dat het iets is met een V en een O aanvullend met een R is.
Waar ben jij nou mee bezig Hans? ;D

Welkom Martijn en veel Forum plezier.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

R o b