Gelaserd!?

Gestart door volvohaas, 18-01-2012 10:54:53

Vorige topic - Volgende topic

louwrens

indd er zijn meer weggebruikers!
dus hopen dat ze een auto achter of voor jou op de korrel hadden!
want mijn ervaring is:
als je gelaserd wordt, staat er bijna altijd een politie motor klaar bij een op rit,
om jou ff aan de kant te zetten!
maar dat is mijn ervaring :angel:

darius

Ach mss was ie aan het "proefschieten"  :evil:
No show, only go.

volvohaas

Ik ben zelf ook allerlei mogelijkheden aan het bedenken waardoor de meting mislukt zou zijn.
Maar helaas zit er niks anders op dan wachten en hopen, begin ik het idee te krijgen!
Gewoon omdat het kan

Chris

Citaat van: darius op 18-01-2012 13:25:12
Ach mss was ie aan het "proefschieten"  :evil:

;D!

Je moet zo'n ding natuurlijk ook nog 'inschieten' voordat je hem kunt gebruiken!

Starbuck

Citaat van: louwrens op 18-01-2012 13:21:28
indd er zijn meer weggebruikers!
dus hopen dat ze een auto achter of voor jou op de korrel hadden!
want mijn ervaring is:
als je gelaserd wordt, staat er bijna altijd een politie motor klaar bij een op rit,
om jou ff aan de kant te zetten!
maar dat is mijn ervaring :angel:

Nu ik er dieper over nadenk, ik was toen geflitst, niet gelaserd. Dus helaas klopt mijn bijdrage niet.
In Frankrijk werd ik wel eens gelaserd, en ja, toen werd ik aan de kant gezet.
Dus er is idd kans dat je niet gelaserd bent.

Starbuck

Citaat van: Chris op 18-01-2012 13:26:54
Citaat van: darius op 18-01-2012 13:25:12
Ach mss was ie aan het "proefschieten"  :evil:

;D!

Je moet zo'n ding natuurlijk ook nog 'inschieten' voordat je hem kunt gebruiken!

;D ;D

darius

No show, only go.

volvohaas

Citaat van: NinaPaul op 18-01-2012 12:32:23
Citaat van: volvohaas op 18-01-2012 12:19:00
Citaat van: NinaPaul op 18-01-2012 12:16:18
Ik hoop dat je gewoon voor mag komen!

Te hard rijden en dan zielig doen, stel je niet zo aan!

Heeft niks met zielig doen te maken hoor... Ik ben me absoluut bewust dat ik fout zat! Ik wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben! Bedankt voor de vriendelijke reactie!  :)

Waar je aan toe bent, gaat niemand je hier kunnen zeggen. Dat is aan het OM om te bepalen. Wachten op een brief van de OvJ.

Per 1 januari gaan de boetetarieven voor verkeersovertredingen met 15% omhoog. De boetes voor snelheidsovertredingen op wegen waar een maximumsnelheid van 30 km/u geldt (bebouwde kom) worden extra verhoogd. U betaalt voor deze overtredingen een hogere boete dan voor snelheidsovertredingen op andere wegen. Bovendien wordt de aanpak van asociale overtredingen en bovengemiddelde snelheidsovertredingen verscherpt.

Weet je dat het verboden en strafbaar is om tekst van derden te citeren zonder de bron te vermelden?  :P
Gewoon omdat het kan

darius

Nou ninapaul, nou jij weer
No show, only go.

snix

Toen ik gelaserd was mocht ik meteen even aan de kant stilstaan. Leuk gesprek gehad met meneer agent. Hij moest wel lachen om mijn reden (de vraag die niet beantwoord hoeft te worden): Ik zei: de weg was redelijk vrij en had er zin in. Daarop was lichtjes lachend zijn antwoord: Ik mag het niet goedkeuren maar kan er enigzins inkomen.

Een andere keer dat ik dacht gelaserd te zijn had ik blijkbaar gelukt (hopelijk net als jij ) Ik zag een lasermeneer staan en toen kwam een grote verkeerscontrole. Dit was in de bebouwde kom en de keren dat ik daar netjes 50 rijdt zijn ook erg schaars. Ze hadden een rondje zon de auto gedaan en kwamen tot de conclusie dat alles wel oke was. Ben maar niet over die lasermeneer begonnen.

@Ninapaul: Wat een aggressie, ga es lief doen !!
EDIT: Je durft vast niet face to face zo tegen mensen te doen, zou het bij mij igg niet proberen  :evil:

darius

Ikzelf heb tweemaal zo een meneer gezien, nooit een bon gehad

Overigens voor de oudere forummers, mijn R die ik inelkaar heb gedouwd .....nooit meer iets van gehoord :eusa_clap:
No show, only go.

henry classic v70

Wat ben jij een ongelofelijke #(*^%#%$@^@ bah!
Als iemand zielig doet ben jij dat....tjonge, jonge

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Starbuck

Citaat van: henry classic v70 op 18-01-2012 14:01:47

Wat ben jij een ongelofelijke #(*^%#%$@^@ bah!
Als iemand zielig doet ben jij dat....tjonge, jonge

Citaat van: -D©©©L- op 18-01-2012 13:10:28
Misschien laserde die agent gewoon een andere wagen op dezelfde weg. Gebeurd ook wel eens.

@ninapaul: gaat eens elders lopen trollen.  Bah.

ik vond die écht wel leuk! Die kende ik nog niet!
;D

BBS

Citaat van: daytonawim op 18-01-2012 13:02:39

Kijk maar eens wat beroeps chauffeurs en mensen die niet zonder rijbewijs kunnen voor fratsen uithalen om hun papiertje te mogen houden.

Ik weet niet helemaal waar deze opmerking over gaat, maar ik ben zuinig op mijn papiertje. Afgelopen 2 jaar druk bezig geweest om hem weer terug te krijgen en nee ik haal geen fratsen uit. Gewoon via het officiële circuit, elke 3 jaar weer :evil:
Volvoloos....

Hans Duiven

http://www.om.nl/algemene_onderdelen/uitgebreid_zoeken/@146478/uitkomst_9/?end_stap_ItmIdt=146478

Uw antwoord: Ja, ik ben bekeurd d.m.v. een lasergun en ben niet staande gehouden
De allermodernste laserguns kunnen video-opnames maken. Bij die controles en hoeft de bestuurder niet persé staande te worden gehouden, maar mag de politie op kenteken bekeuren. Bij 'gewone' laserguncontroles moet u in beginsel wel staande gehouden worden, tenzij de situatie dat niet toelaat (te druk verkeer, geen veilige plek om overtreders aan de kant te zetten etc.) Als de politie bij zo'n controle toch op kenteken bekeurt, wordt in het proces-verbaal of de beschikking gemotiveerd waarom dat is gebeurd. Als die motivering niet voldoende is, zal de Officier de beschikking vernietigen.

Resultaat: De kans is groot dat de Officier uw beroep gegrond zal verklaren, tenzij de politie een goede reden had om op kenteken te bekeuren.