[VOLVO 850 CLUBMEETING] Volvo Elandrun Lelystad 1 APRIL 2012

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 23-01-2012 20:34:10

Vorige topic - Volgende topic

TonV70R

Wij zijn ook weer terug.

10.00 uur bij Barneveld hebben we in ieder geval niet gehaald, dus bij Beekbergen de A1 op en bij afslag Harderwijk eraf. Verder binnendoor. Met 3/4 uur waren we er dus, dus ook ietsje sneller dan via Barneveld voor ons.
Even incognito geweest met de focus, deze moest ook weer even uitgelaten worden, moet af en toe ook eens even goed warm gereden worden.
Het was leuk om er even rond te kijken, we hebben nog even bij de auto's staan kijken, maar ja echt rust heb je niet met 2 kleine kinderen. Voornamelijk maar even op de overdekte tribune gezeten (ja wij waren dat dus met die 2 kinderen op de bovenste rij van de tribune).
Daarna wou onze oudste nog even bij de crosmotoren kijken dus dat hebben we dan nog maar even gedaan.
Daarna nog even doorgereden naar Bataviastad, we waren niet de enige die dat bedacht hadden die  combinatie want we zagen er meer lopen welke we op het elandtreffen gezien hadden.
Volgend jaar gaan we zeker weer naar dit treffen.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

maruska

Citaat van: Powerpete op 01-04-2012 16:59:19
de eerste...  ;D

rest volgt, heb er een 750 geschoten dus het is even uitzoeken...  :eusa_boohoo:

http://i25.photobucket.com/albums/c80/powerpetespics/Elandrun%202012/IMG_87332.jpg
http://i25.photobucket.com/albums/c80/powerpetespics/Elandrun%202012/IMG_8733.jpg
Wat een foto van mijn hoofd ! Hahahahahaha, Nice !
En mn banaantje een paar keer op de foto naast dat "andere" geel ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

grijzev70tdi

Ook al weer een tijdje thuis. Heb maar 3 rondjes gereden omdat ik het spul toch wel heel wou houden. Voor me gevoel is automaatbak icm circuit geen goede combi.

Was wel gezellig, ook stuk of wat bekende gezien en paar nieuwe gezichten.
Heb geen foto's gemaakt omdat ik geen fatsoenlijke camera bij me had  :eusa_shifty:

Volgend jaar weer, maar dan met me eigen  ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

rifwachter

Het was een mooie volvo dag, heb veel mensen gesproken.

Ook smaakte het bekende broodje bal weer uitstekend.

Dirk bedankt voor de spullen.  :eusa_clap:

Gr. Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

peteRRR

Vanuit Utrecht met een mooie groep vertrokken naar Lelystad dacht een stuk of 12,op zich een stoere beleving om hier een daar
in de bochten voor en achteruit te kijken in wat voor kleurrijk Volvo trijntje wij ons voort bewogen,...geweldig.
Wat dan wat minder geweldig was is dat als je dan iedereen in eens een afslag ziet nemen die je zelf dan niet meer voor haalbaar plaatst
zonder er een kamikaze move er tegen aan te smijten,.....dus maar netjes door gereden en even zwaaien naar de mede Volvo weg gebruikers,waarvan er 1 uit hetzelfde treintje dacht om toch ook maar de afslag te laten voor wat tie is en ook een lekker stukkie om te gaan,....tis toch al snel een km of 17 extra,.......he Maarten. ;D

Meeting was leuk en een stuk minder druk rond 10:30 dan het jaar daarvoor maar wel iets beter weer,...ook al staat daar altijd de deur
open en is een zomerjassie al snel te koud en sta je gewoon te blauwbekken.
Leuk om weer eens wat forummers te ontmoeten met de bij horende verhalen en auto,s ( liefhebberijen ).
Als je mij vraagt wie krijgt er een dikke stikker op de auto ivm een staaltje liefhebberij dan mag tie wat mij betreft op de auto van Bigben
geplakt worden,....geweldige Alter1. :eusa_clap:
En natuurlijk stonden er ook andere geweldige exemplaren tussen,..........leuke meeting.

Groetjes.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

jeffrey290198

Wij zijn ook net weer thuis gekomen.  Iedereen bedankt voor de leuke dag en Stefan en Patrick, geweldig bedankt dat ik mee mocht rijden met jullie.

T-5R Jorn

Ben ook weer thuis, was weer erg gezellig!
Helaas geen foto's maar er waren er genoeg die wel een camera mee hadden dus dat zal wel goed komen.
MY RIDE 855 DOP T-5R

Loezzie850

Hier ook weer thuis aangekomen. Leuk om er bij te zijn geweest! En natuurlijk top om een rondje mee te mogen, waarvoor dank Stefan!

UserID6342

Geweldig leuke dag vandaag gehad met z'n 2-en en met iedereen die op en bij de elandrun was.  Heerlijk gekletst, bijgepraat over alles en niets en lekker slap geOHd met alles en iedereen, op 1 uitzondering na dan wiens naam we niet meer noemen ;D :evil: ;D

Verdikkie Christina en Harnt, heb ik nog niet onder de motorkap van jullie mooie 760 kunnen kijken naar dat heerlijke Douvrin blok.  Ineens waren jullie weg ?  De kofferbakverkoop / handel en wandel was weer heerlijk op gang en eigenlijk zouden ze daar stands voor moeten hebben ;D.  De broodjes bal en koffie waren zoals vertrouwd weer helemaal geweldig.  Overigens de erwtensoep is ook een aanrader, zeker als je koude voeten hebt.

Florian, de auto is echt mooi hersteld ! Beide Peters, fijn om jullie weer te zien !

Ted, even een speciaal dankwoord namens mij (en Jeffrey) voor het geweldige aanbod wat je ons hebt gedaan.  Jeff heeft volmondig 'ja' gezegd, dus ik kom er snel op terug bij jullie.

jas

Was inderdaad leuke dag vandaag.
Ik ben ook meegereden met het treintje vanuit Utrecht.
Iphone foto:

Wie reed er voorop eigenlijk en hoe hard? Ik heb bijna 160 moeten rijden om bij te blijven...

Midicijnman

Het was een topdag. In mijn V70 maar één rondje gereden omdat er te weinig olie in de stuurbekrachtiging zat.  :eusa_wall: Maar in de 850 GLT van OWN lukte het ook prima! En het rondje met de mannen in de rally-bakken was ook een goeie. Wat remmen die gasten laaaaaaaaaaat  :eusa_shifty:

Volgend jaar weer, maar dan checken we wel vooraf even alle vloeistofreservoirs...

Ik heb ook nog een berg foto's geschoten, maar die moet ik nog even uitzoeken. Wordt vervolgd!

arjen850

Citaat van: Midicijnman op 01-04-2012 19:03:36
Het was een topdag. In mijn V70 maar één rondje gereden omdat er te weinig olie in de stuurbekrachtiging zat.  :eusa_wall: Maar in de 850 GLT van OWN lukte het ook prima! En het rondje met de mannen in de rally-bakken was ook een goeie. Wat remmen die gasten laaaaaaaaaaat  :eusa_shifty:

Volgend jaar weer, maar dan checken we wel vooraf even alle vloeistofreservoirs...

Ik heb ook nog een berg foto's geschoten, maar die moet ik nog even uitzoeken. Wordt vervolgd!

Ai, stuurhuis lek?

christina

Citaat van: Dirk342 op 01-04-2012 18:27:00
Geweldig leuke dag vandaag gehad met z'n 2-en en met iedereen die op en bij de elandrun was.  Heerlijk gekletst, bijgepraat over alles en niets en lekker slap geOHd met alles en iedereen, op 1 uitzondering na dan wiens naam we niet meer noemen ;D :evil: ;D

Verdikkie Christina en Harnt, heb ik nog niet onder de motorkap van jullie mooie 760 kunnen kijken naar dat heerlijke Douvrin blok.  Ineens waren jullie weg ?  De kofferbakverkoop / handel en wandel was weer heerlijk op gang en eigenlijk zouden ze daar stands voor moeten hebben ;D.  De broodjes bal en koffie waren zoals vertrouwd weer helemaal geweldig.  Overigens de erwtensoep is ook een aanrader, zeker als je koude voeten hebt.

Florian, de auto is echt mooi hersteld ! Beide Peters, fijn om jullie weer te zien !

Ted, even een speciaal dankwoord namens mij (en Jeffrey) voor het geweldige aanbod wat je ons hebt gedaan.  Jeff heeft volmondig 'ja' gezegd, dus ik kom er snel op terug bij jullie.

sorry  :-[      komt goed hoor  ;)

V70 TDI '97  D5252T  AW50-42  760 GLE '86  B280E  AW71

osie

maruska

Citaat van: peteRRR op 01-04-2012 17:46:17
Vanuit Utrecht met een mooie groep vertrokken naar Lelystad dacht een stuk of 12,op zich een stoere beleving om hier een daar
in de bochten voor en achteruit te kijken in wat voor kleurrijk Volvo trijntje wij ons voort bewogen,...geweldig.
Wat dan wat minder geweldig was is dat als je dan iedereen in eens een afslag ziet nemen die je zelf dan niet meer voor haalbaar plaatst
zonder er een kamikaze move er tegen aan te smijten,.....dus maar netjes door gereden en even zwaaien naar de mede Volvo weg gebruikers,waarvan er 1 uit hetzelfde treintje dacht om toch ook maar de afslag te laten voor wat tie is en ook een lekker stukkie om te gaan,....tis toch al snel een km of 17 extra,.......he Maarten. ;D

Meeting was leuk en een stuk minder druk rond 10:30 dan het jaar daarvoor maar wel iets beter weer,...ook al staat daar altijd de deur
open en is een zomerjassie al snel te koud en sta je gewoon te blauwbekken.
Leuk om weer eens wat forummers te ontmoeten met de bij horende verhalen en auto,s ( liefhebberijen ).
Als je mij vraagt wie krijgt er een dikke stikker op de auto ivm een staaltje liefhebberij dan mag tie wat mij betreft op de auto van Bigben
geplakt worden,....geweldige Alter1. :eusa_clap:
En natuurlijk stonden er ook andere geweldige exemplaren tussen,..........leuke meeting.

Groetjes.
Peter,

er waren wel meer verbaasd over de snelle afslag. Hij was sowieso kort, maar we hadden even rechts moeten blijven rijden daar. Dan was het goed gegaan. Auto's inhalen op dat punt was niet handig, verstandig dat je bent doorgereden. Ik heb gehoord dat de laatste die de afslag wel haalde, ongeveer net niet die betonnen rand heeft aangeraakt :(

Het was gezellig, koud en de gehaktballen waren prima !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R