[VOLVO 850 CLUBMEETING] Volvo Elandrun Lelystad 1 APRIL 2012

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 23-01-2012 20:34:10

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

KIM

Citaat van: jas op 01-04-2012 18:49:53
Wie reed er voorop eigenlijk en hoe hard? Ik heb bijna 160 moeten rijden om bij te blijven...
Ik.

En ik had 120 op de cc tot aan de Stichtse brug, daarna 130.

KIM

Citaat van: maruska op 01-04-2012 19:40:39
Citaat van: peteRRR op 01-04-2012 17:46:17
Vanuit Utrecht met een mooie groep vertrokken naar Lelystad dacht een stuk of 12,op zich een stoere beleving om hier een daar
in de bochten voor en achteruit te kijken in wat voor kleurrijk Volvo trijntje wij ons voort bewogen,...geweldig.
Wat dan wat minder geweldig was is dat als je dan iedereen in eens een afslag ziet nemen die je zelf dan niet meer voor haalbaar plaatst
zonder er een kamikaze move er tegen aan te smijten,.....dus maar netjes door gereden en even zwaaien naar de mede Volvo weg gebruikers,waarvan er 1 uit hetzelfde treintje dacht om toch ook maar de afslag te laten voor wat tie is en ook een lekker stukkie om te gaan,....tis toch al snel een km of 17 extra,.......he Maarten. ;D

Meeting was leuk en een stuk minder druk rond 10:30 dan het jaar daarvoor maar wel iets beter weer,...ook al staat daar altijd de deur
open en is een zomerjassie al snel te koud en sta je gewoon te blauwbekken.
Leuk om weer eens wat forummers te ontmoeten met de bij horende verhalen en auto,s ( liefhebberijen ).
Als je mij vraagt wie krijgt er een dikke stikker op de auto ivm een staaltje liefhebberij dan mag tie wat mij betreft op de auto van Bigben
geplakt worden,....geweldige Alter1. :eusa_clap:
En natuurlijk stonden er ook andere geweldige exemplaren tussen,..........leuke meeting.

Groetjes.
Peter,

er waren wel meer verbaasd over de snelle afslag. Hij was sowieso kort, maar we hadden even rechts moeten blijven rijden daar. Dan was het goed gegaan. Auto's inhalen op dat punt was niet handig, verstandig dat je bent doorgereden. Ik heb gehoord dat de laatste die de afslag wel haalde, ongeveer net niet die betonnen rand heeft aangeraakt :(

Om nog in te halen te dicht bij de afrit was een inschattingsfout van mij.
Wat wel even belangrijk is om te vermelden is dat het rijden in een groep je niet ontslaat van het letten op de wegbewijzering. Dus ga niet als een blinde achter anderen aan.

viking_in_shorts

Citaat van: maruska op 01-04-2012 19:58:47
Citaat van: viking_in_shorts op 01-04-2012 19:56:06
Citaat van: Jack v op 01-04-2012 19:45:56
Citaat van: maruska op 01-04-2012 19:40:39
Citaat van: peteRRR op 01-04-2012 17:46:17

Het was gezellig, koud en de gehaktballen waren prima !
wie loopt er dan ook in korte broek en t-shirt

mafkees  :eusa_shifty:

Wat is daar dan mis mee ??
Tim, de Noordelijke korte broekloper, we moeten een keer samen op de foto volgens mij ;D

Lijkt me prima plan! Maar moet wel zeggen dag ik sinds een aantal nieuwe banen niet meer zo vaak korte broeken aan kan / mag doen. Jammer.

Hengeveld

Citaat van: maruska op 01-04-2012 20:36:16
Citaat van: extaxi op 01-04-2012 20:35:22
Ik weet niet of je jongen met de S70 en C70 meeleest hier, maar daar heb ik nog een mooi momentje van op de foto.
Dat is Ilja Hengeveld, user Hengeveld.. En ja, die leest vanavond vast wel mee :)

Ehm, ja, ik lees mee en ben erg benieuwd!

FGG

Citaat van: extaxi op 01-04-2012 20:39:54
Citaat van: t5karel op 01-04-2012 20:36:56
Nu maakt er eens iemand echt mooie en veel foto's,ja hoor commentaar :eusa_wall:
Alle eigenaren ff vragen of je kentekens mag plaatsen? :eusa_wall: Volgende x maar lekker de camera's thuislaten jongens!

Geeft niet Karel, ik ben blij dat Maruska het op zo'n aardige manier vraagt hoe mijn standpunt is.
Maar het is inderdaad even een werkje om ze te maken en daarnaast stonden ze al online toen jullie nog aan het rijden waren :-)

Reeds eerder gezegd: als ze op jouw webspace staan hoef je de kentekens niet te verwijderen.

FGG

Citaat van: Hengeveld op 01-04-2012 21:14:28
Citaat van: maruska op 01-04-2012 20:36:16
Citaat van: extaxi op 01-04-2012 20:35:22
Ik weet niet of je jongen met de S70 en C70 meeleest hier, maar daar heb ik nog een mooi momentje van op de foto.
Dat is Ilja Hengeveld, user Hengeveld.. En ja, die leest vanavond vast wel mee :)

Ehm, ja, ik lees mee en ben erg benieuwd!

En anders wij wel! :P

fearless

san

jas

Citaat van: KIM op 01-04-2012 21:07:22
Citaat van: jas op 01-04-2012 18:49:53
Wie reed er voorop eigenlijk en hoe hard? Ik heb bijna 160 moeten rijden om bij te blijven...
Ik.

En ik had 120 op de cc tot aan de Stichtse brug, daarna 130.

Om nog in te halen te dicht bij de afrit was een inschattingsfout van mij.
Wat wel even belangrijk is om te vermelden is dat het rijden in een groep je niet ontslaat van het letten op de wegbewijzering. Dus ga niet als een blinde achter anderen aan.

Dacht al wel dat de voorste niet zo hard reed, beetje harmonica effect gehad.
Wat betreft het 2e; ik was de laatste en heb inderdaad wel opgelet, ik had alle tijd om uit voegen.

maruska

Ik heb volgens mij 1x ff wat gas gegeven, maar dat was daarvoor. Bezig een filmpje te maken van de sliert aan volvo's. En het speenvarken even los te laten ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

KIM

Ik ben wel op de hoogte van de snelheid die je achterin moet rijden (rij vaker met treintjes auto's), maar vond het clubje zo mooi bij elkaar blijven dat ik 130 wel vond kunnen.

KIM

Citaat van: maruska op 01-04-2012 21:23:35
Ik heb volgens mij 1x ff wat gas gegeven, maar dat was daarvoor. Bezig een filmpje te maken van de sliert aan volvo's. En het speenvarken even los te laten ;D

Waar is dat filmpje trouwens?

Mijn foto's komen morgenavond.

Hengeveld

Sem, wat heb jij een schitterende auto. Echt in alle opzichten helemaal een fantastische auto. Ik heb staan watertanden. Of was dat vanwege de broodjes bal ;D
En gefeliciteerd met je snelle rondetijden en de tweede prijs :eusa_clap:

maruska

Wie is eerste geworden dan ?
@KIM, ff uitzoeken en uploaden :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R