[VOLVO 850 CLUBMEETING] Toertocht Benelux 10 JUNI 2012

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 23-01-2012 23:47:06

Vorige topic - Volgende topic

mehn

De route van 2008 en 2010 was 312km en had start en finish bij Van der Valk in Urmond.

De route zal in principe niet veel afwijken, over het startpunt wordt nog nagedacht. Ga er maar van uit dat we ergens op de lijn Urmond - Maastricht starten.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

maruska

toerrit de vorige keer was een goede dag. was wel inclusief diverse stops, foto's en pretparkje (en tanken in LUX)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

StefanCJ

Rijden we achter elkaar aan, of is dat niet de bedoeling?

mehn

Citaat van: StefanCJ op 25-01-2012 10:34:26

Het is een toerrit, geen puzzelrit.
Ondanks dat starten we om de 5 minuten, maar ik weet bijna zeker dat je bij de eerste bezienswaardigheid al andere deelnemers gaat tegenkomen ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

maruska

is het zo gezellig dan bij Thuur ? ;D
@Sander : als wij gaan, slapen we sowieso lokaal. Lekker rustig opstaan en ontbijten, voordat de hele meute op komt dagen...
T-5R

Spin!

Citaat van: mehn op 25-01-2012 10:37:09
Citaat van: StefanCJ op 25-01-2012 10:34:26

Het is een toerrit, geen puzzelrit.
Ondanks dat starten we om de 5 minuten, maar ik weet bijna zeker dat je bij de eerste bezienswaardigheid al andere deelnemers gaat tegenkomen ;)

Als je een CY die wordt opgehouden door een tros wielrenners een bezienswaardigheid noemt...daar stonden ze dan met z'n allen te lachen (2008).

Was een hele mooie route...

www.vm-parts.nl

Sbv

Citaat van: maruska op 25-01-2012 10:39:24
is het zo gezellig dan bij Thuur ? ;D
@Sander : als wij gaan, slapen we sowieso lokaal. Lekker rustig opstaan en ontbijten, voordat de hele meute op komt dagen...
Ik zal het voorleggen. IK heb zelf geen moeite om een dagje wat meer km te rijden. tanken in Nederland, dan redt ik het die dag wel, niet in lux, die moet ik zelf betalen

Sem

2010 was echt top! We hebben echt genoten toen. Als het meezit gaan we dit jaar zeker weer! :)

ruud

Citaat van: pooh op 24-01-2012 10:50:22
Citaat van: mehn op 24-01-2012 06:40:25
Tis op een zondag hoor ;D

mooi dan is er geen gebak ;D

Mwahh, dat valt te bezien, in Belgiƫ is de bakker wel open, dus neem ik vlaai mee want ik kom effectief veel te weinig bij jullie....ofschoon is ook alweer logisch, ik rij Volvo 240 en thuur onderhoud die, dus die gaat niet stuk .....

pooh

Citaat van: arjen850 op 25-01-2012 08:57:13
Wellicht een lekkere taart bakken Pooh?;)

hahaha je bent de eerste die dat oppert....laat ik het zo zeggen, ik vraag me altijd af waarom we een hele keuken hebben terwijl een koelkast alleen ook voldoende is ;D

Ik vind het idee van Ruud veel verstandiger  ;)

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Jaco S

Ik ga kijken of ik me weekend om kan ruilen! En kijken of m'n broer mee wilt, als me broer mee gaat moet ik gaan kijken welke Volvo het word. De S70 of de V70N :eusa_think:

MarkoC70T5

Citaat van: Jaco S op 07-02-2012 19:54:31
Ik ga kijken of ik me weekend om kan ruilen! En kijken of m'n broer mee wilt, als me broer mee gaat moet ik gaan kijken welke Volvo het word. De S70 of de V70N :eusa_think:
Dat lijkt me makkelijk S70 is een toertoch van de 850 club de V70n is geen club auto.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Tom850

Citaat van: MarkoC70T5 op 18-02-2012 19:49:38
Citaat van: Jaco S op 07-02-2012 19:54:31
Dat lijkt me makkelijk S70 is een toertoch van de 850 club de V70n is geen club auto.
O dan mag Sander dus ook niet komen. Ik zou zeggen, hoe meer mensen hoe beter.

Grtz Tom

maruska

Sander heeft thuis een saffron he Tom. En inderdaad, het is een clubevenement, dus primair 850/x70 classic.
T-5R

Boeijke

Voor alle clubleden die de rit nog niet gereden hebben is het zeker een aanrader.
Errugh mooie rit, inclusief goedkope benzine in Luxemburgh.

Weet zelf nog niet of ik erbij ben. Vrouwtje tegen die tijd 8 maanden zwanger. Even afwachten dus nog.

Willem