Het Grote Vreselijke Verschikkelijke Weertopic

Gestart door Ben, 30-01-2012 08:40:43

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: CarolineB op 01-11-2016 10:33:08
Citaat van: Spin! op 01-11-2016 09:53:23
Dit weekend maar de winterbanden eronder schroeven...maandag sneeuw  :o

Grapje hoop ik :eusa_pray:

En anders hebben de mannen vrijdag of zondag wat te doen samen  ;D

Neuh, vrij serieuze kans op sneeuw...niet veel, maar genoeg voor totale paniek  ;D

www.vm-parts.nl

Thunderstruck

Citaat van: Spin! op 01-11-2016 10:42:58
Citaat van: CarolineB op 01-11-2016 10:33:08
Citaat van: Spin! op 01-11-2016 09:53:23
Dit weekend maar de winterbanden eronder schroeven...maandag sneeuw  :o

Grapje hoop ik :eusa_pray:

En anders hebben de mannen vrijdag of zondag wat te doen samen  ;D

Neuh, vrij serieuze kans op sneeuw...niet veel, maar genoeg voor totale paniek  ;D

Toch maar vaart zetten achter het repareren van de kachel :P

heutink

:D
hier in Enschede ligt ca. 10 cm sneeuw.........ik sprak net mijn broer die in Schoorl woont, en daar ligt helemaal niets...

hoe is het bij jullie..... ???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

volvobug

Arnhem is wit maar met een dun laagje waar ook al klein beetje ijzel op is gevallen. Zal einde middag wel weggedooid zijn.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Sbv

Vandaag weer eens een rondje ijsselmeer doen en de heenweg vanaf Rotterdam naar midden Friesland ging prima. Enkel de laatste 300 m was het glad.Op de snelwegen heerlijk stil en prima te rijden

V70R^2

ijzel ijzel ijzel hier, ligt een massieve laag van dik 1 cm ijs op alle volvo's ;D

Benny850

Met de Suzuki in zijn 4WD ging het goed vanmorgen.

cornelis-b

Hier in Assendelft helemaal niets en alles wat er afgelopen nacht gevallen is, nog geen halve centimeter, is alweer foetsie.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

)()()sT

Hier is het spiegelglad. Moest toch even de weg op, A2 vol met gecrashte wagens en stapvoets rijden. Dus Henk, die waarschuwingen zijn niet voor niets, vooral als je ziet hoe sommige debielen (inclusief vrachtwagenchauffeurs!) rijden  :eusa_snooty:

razorx

Hier lag er 1 cm sneeuw. Nu is het heel glad.
Ik zag er al een paar in en afwijkende richting voorbij roetsjen.

elianmars

Citaat van: )()()sT op 07-01-2017 14:03:17
Hier is het spiegelglad. Moest toch even de weg op, A2 vol met gecrashte wagens en stapvoets rijden. Dus Henk, die waarschuwingen zijn niet voor niets, vooral als je ziet hoe sommige debielen (inclusief vrachtwagenchauffeurs!) rijden  :eusa_snooty:

Ik zag inderdaad behoorlijk wat meldingen over geschaarde vrachtwagens.

Mijn vrouw is met haar postscooter op haar plaat gegaan. We hebben de post overgeladen in de V70, alwaar ik op dit moment heerlijk op mijn verwarmde stoel zit ;D

We zijn bijna klaar met de ronde. Ruim twee uur onderweg. Telkens stoppen en optrekken is niet goed voor het verbruik.....  :eusa_shifty: ;D

marc-850

Er was ook helemaal niet voor gewaarschuwd, hé?  ;D

Sinds tijden dat het KNMI weer eens geliijk had, voor wat betreft de weerswaarschuwingen...

rpakuypers

Citaat van: marc-850 op 07-01-2017 14:51:34
Hier is het spiegelglad. Moest toch even de weg op, A2 vol met gecrashte wagens en stapvoets rijden. Dus Henk, die waarschuwingen zijn niet voor niets, vooral als je ziet hoe sommige debielen (inclusief vrachtwagenchauffeurs!) rijden  :eusa_snooty:

Er was ook helemaal niet voor gewaarschuwd, hé?  ;D

Sinds tijden dat het KNMI weer eens geliijk had, voor wat betreft de weerswaarschuwingen...

Ach, ten eerste kun je van jet KNMI toch niet op aan en aangezien mijn (vaak een Arische (non-)proletenbak) auto voorzien is van alle veiligheidssystemen kan mij niets gebeuren ................ en dat gedrag zie je dan terug op de weg. Hier was het hartstikke glad maar met mijn proletenbak met automaat en vrij nieuwe zomerbanden was het prima te doen.

Groet,
Roger

Vulk

Ik ben net even op en neer gereden naar Brugge.
Stuuraandeverkeerdekant reed vandaag van Engeland naar Nederland en we hebben even afgesproken. Ik had een tang van hem overgenomen.

Op de terugweg toch ook weer enkele bijzondere acties gezien. Mensen die op de oprit van de snelweg halverwege de bocht vol op de rem gaan staan. En dan verbaast kijken dat ze schuiven.  :o

Overigens is er best wel stevig gestrooid hier! Morgen de 850 maar eens wassen.

BBS

De sneeuw ligt hier nog steeds en het heeft geijzeld. Bij rondom het huis is het niet glad meer, kan ook haast niet ik heb er bijna 20 kilo zout opgedonderd. :evil: (schuurpad, oprit, achter het huis en voor het huis...) Het knarst onder je schoenen van het zout. Weinig last van onkruid tussen de tegels aankomend zomer ;D

Doorgaande wegen worden berijdbaar, maar het blijft oppassen!
Volvoloos....