Het Grote Vreselijke Verschikkelijke Weertopic

Gestart door Ben, 30-01-2012 08:40:43

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Citaat van: henry classic v70 op 03-07-2015 12:30:14
Citaat van: t_w op 02-07-2015 23:10:57
hoor net van een collega uit Apeldoorn dat z'n auto zo'n beetje total loss is ivm hagel.
Zelfs barsten in de voorruit had ie het over...

Hier nog mensen in de problemen?

Dan is het waarschijnlijk de goeie kant op gegaan want in Epe (15km hemelsbreed) geen hagel gelukkig...
Had al wel 2 dikke dekens klaar liggen voor het dak en motorkap > vers gespoten/taxatie  :eusa_shifty:

Die schuur van je gewoon eens opruimen. ;)
kan die best in denk ik zo.
Verder stond die van mij gewoon buiten. Lekker laten staan, had hij maar geen auto moeten worden.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Galactica

Emiel

BBS

Gisteravond bij aankomst op de camping was de temperatuur over de 40 graden binnen. Raampjes en deuren open gedaan om het door te laten waaien. Gisteravond bij het naar bed gaan, de airco op 18 graden gezet en héérlijk geslapen vannacht.  :D
Volvoloos....

henry classic v70

Citaat van: leons850 op 03-07-2015 13:03:41
Citaat van: henry classic v70 op 03-07-2015 12:30:14
Citaat van: t_w op 02-07-2015 23:10:57
hoor net van een collega uit Apeldoorn dat z'n auto zo'n beetje total loss is ivm hagel.
Zelfs barsten in de voorruit had ie het over...

Hier nog mensen in de problemen?

Dan is het waarschijnlijk de goeie kant op gegaan want in Epe (15km hemelsbreed) geen hagel gelukkig...
Had al wel 2 dikke dekens klaar liggen voor het dak en motorkap > vers gespoten/taxatie  :eusa_shifty:

Die schuur van je gewoon eens opruimen. ;)
kan die best in denk ik zo.
Verder stond die van mij gewoon buiten. Lekker laten staan, had hij maar geen auto moeten worden.

... eerst uitstappen en dan naar binnen duwen bedoel je  ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

de geneRaal

Blackstone under construction

elianmars

Ik heb weer een lekker kleurtje gekregen. Heerlijk met de cabrio gereden.

De V70 was al zó lang niet gebruikt, dat de accu leeg was....  :eusa_shifty:  ;D

Johann

Citaat van: elianmars op 04-07-2015 23:45:35Heerlijk met de cabrio gereden.

Heb gisteren en vandaag ook heerlijk met de cabrio gereden maar de vrouw en ik zijn vanmiddag even bij iemand op bezoek geweest en hebben de kap open gelaten, auto stond in de zon, en toen we weg gingen heb ik bijna de handen verbrand aan het stuur en de pook .. Man man wat was dat heet..  :eusa_doh:

Boeijke

gero

Zelf op de motor is het bakken met dit weer.

NinaPaul

Gepubliceerd: 08 januari 2014 09:48
Laatste update: 08 januari 2014 13:57

Trolololol?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

cornelis-b

Citaat van: NinaPaul op 05-07-2015 11:21:49
Gepubliceerd: 08 januari 2014 09:48
Laatste update: 08 januari 2014 13:57

Trolololol?

Dat meen je niet ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

heutink

:D
dat was net een lekker verfrissend buitje hier.......... :eusa_doh:
het is dat de boot van mijn duitse schoonzoon ( das Bot )  ;)  ergens in de Amsterdamse grachten ligt, anders had hij hier wel even kunnen varen
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

heutink

:)
nou, dat was ook hier wel een stormpje...... :eusa_doh:
3 meter tak uit een populier gewaaid, en bij de buren op het dak en in de tuin.....
ik vond het nog wel mee vallen, in vergelijking met wat ik op het journaal zag wat er in het westen gebeurde
:)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10