Het Grote Vreselijke Verschikkelijke Weertopic

Gestart door Ben, 30-01-2012 08:40:43

Vorige topic - Volgende topic

Woger

Vallen twee sneeuwvlokken naar beneden, zegt de een tegen de ander: "Waar ga jij naar toe?" Z
"Ik ga naar Oostenrijk, een feestje bouwen! En jij?"
"Ik ga naar Nederland, paniek zaaien!..."

elianmars

Citaat van: Woger op 07-01-2017 16:19:07
Vallen twee sneeuwvlokken naar beneden, zegt de een tegen de ander: "Waar ga jij naar toe?"

;D ;D

UserID6342

Martijn-V70

Citaat van: Woger op 07-01-2017 16:19:07
Vallen twee sneeuwvlokken naar beneden, zegt de een tegen de ander: "Waar ga jij naar toe?" Z

Hij is leuk  :eusa_clap:

elmarconi

Er valt nu serieus sneeuw. Morgenochtend friday 13th chaos op de straat!
--
Autogas Inside . . .

UserID6342

Tot nu toe ligt hier alleen maar wat prut, ben benieuwd voor hoelang maar het totale verkeer zal wel weer ontregeld zijn.....

Johann

CM of 8-10 lekker nat en zwaar. Veel takken uit bomen geknapt.

)()()sT

Dinsdag kwamen de berichten voorbij in het lokale nieuws: 10 centimeter sneeuw donderdag! :o
Het is idd wit, maar het valt allemaal wel mee. Wat een paniekzaaierij alweer ;D

mehn

Citaat van: )()()sT op 13-01-2017 07:12:27
Dinsdag kwamen de berichten voorbij in het lokale nieuws: 10 centimeter sneeuw donderdag! :o
Het is idd wit, maar het valt allemaal wel mee. Wat een paniekzaaierij alweer ;D

Het is erg lokaal gevallen. Ik had toch wel zo'n 6 à 7 cm op de auto liggen maar onderweg naar mijn werk stonden ook auto's langs de weg waarvan je de kleur nog kon zien.
De Landgraafse sneeuw lijkt overigens al ingepikt door Heerlen ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Chris

Citaat van: )()()sT op 13-01-2017 07:12:27

Dat!

Gisteren eerder weg gegaan van werk, want dramatische avondspits. Beetje regen, meer niet...

Verder vannacht rond 0130 geconstateerd dat er wat sneeuw lag, op de auto's.. straten schoon. Vanmorgen niks meer van te zien.  ::) Blijven ademen ;D.

Marty__Mouse

Hier in Duiven bij Arnhem zeker 10cm gevallen en ook lekker glad. Dus hier waren de waarschuwingen niet overbodig.. Maargoed met winterbandjes niet al te veel last van...
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Snellebaksteen

Toch heeft het in West Brabant best gesneeuwd:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Taranis

UserID6342

Net even op en neer geweest naar Duitsland (het bier was bijna op en de tank leeg), er ligt aan deze kant wel wat maar merendeel is gewoon prut.  Ook op de binnenwegen is het hier niet glad (tot nu toe), snelwegen gewoon goed te rijden maar het gedrag van mensen dan, pffff.....

Als er ook maar 1 sneeuwvlokje dreigt gaat iedereen ineens naar de 60 toe ???

Snellebaksteen

:eusa_shhh:
Ik heb er wel 7. :eusa_shifty:
Dit zijn de enige twee rijdende.
De rechter stond in Nisse bij m'n ouders maar aangezien die gaan verhuizen moest de Trabi daar weg.
Dus nu staan er twee bij mij op de oprit.
Heel gezellig.

;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.