Hoeveel lessen heb jij moeten volgen voordat je het roze papiertje had?B

Gestart door antraciet, 16-05-2011 23:41:13

Vorige topic - Volgende topic

Chris

23 lessen van 50 minuten. Alles in 1x gehaald :).. binnen 2 maanden het rijbewijs in de pocket.

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

pwberg

Ik meen 28 lessen, waren destijds onverwacht lange wachttijden voor het examen en wilde tot die tijd gewoon doorrijden en het niet laten verwateren.

Wel in 1 keer gehaald, dat dan weer wel.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

kulk

Toch nog wel een stuk of 30, wel in 1 x gehaald gelukkig!

Tjalling

11 lessen voor b
7 lessen voor a
4 voor c
en een 1dags cursus voor e achter b

het helpt als je oom instructeur is heb alleen de examens hoeven betalen
laat mij maar gek zijn,dat bevalt me hardstikke goed

CarolineB

Iets van 40 lessen, maar ben door gegaan met lessen nadat ik gezakt was. Alleen duurde het ruim 2 maanden voordat ik weer kon afrijden.

ronnievolvov70

18 lessen voor b  1 keer gehaalt

dit jaar beginnen met ce rijbewijs  en alle benodigde papieren

en  adr + tank ;D ;D

ramonmartin

Broabander

25 lessen, 2x examen, daarvoor 0,0 rij-ervaring (nee, ook niet met papa op 'n landweggetje ;) )
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Snellebaksteen

13 lessen 1 examen voor B
9 lessen 1 examen voor A

Met A heb ik veel mazzel gehad, het begon te sneeuwen tijdens m'n examen en toen ik een auto ontweek die door gleed door rood vond de examinator het voldoende en zei dat ik geslaagd was en dat we nu heel snel terug gingen naar het CBR.

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

grijzev70tdi

Ik had ook nog geluk, uur nadat ik examen had ging het sneeuwen ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

rpakuypers

9 rijlessen voor B en zowel theorie als praktijk meteen de eerste keer geslaagd ................. ;D

Groet,
Roger

WYD

Ongeveer 10 lessen van 2 uur. Theorie was nog maar 3 weken geldig, dus toen toch maar ff gauw de praktijk erbij gehaald. Beiden overigens probleemloos in 1 keer gehaald.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

RRRRR_Ramon

Geen A, mocht niet van m'n moeder...  :eusa_whistle:

B: 11 lessen (1986)
C: 7 lessen (1987)
C/E: 8 lessen (2011) B/E kreeg ik kado daarbij

Chauffeursdiploma 3 keer cursus (1998), aantal uren weet ik niet meer. Moet nu voor code 95 nog wel aan de bak voor 2016.

Allen in 1 keer geslaagd  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Powerpete

uit t hoofd een lesje of 12, daarvoor al gereden met de F10 volvo en de 245 van van Pa... kon nog in 83..... had als een van de laatsten ook gratis E achter B... in 91 mijn A gehaald ook een lesje op 10... en in 87 mijn F gehaald voor de YPR, jammer genoeg zonder amfibisch gebruik.... alles in 1 keer gehaald.... nou nog een keer mijn vaarbewijs halen...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)