advies gevraagd om keuze te bepalen trekauto caravan

Gestart door ruspek, 03-02-2012 22:02:50

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

een worst van tafel trekken Dirk :eusa_eh:

Maar een superaanbieding van je.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

ruspek

Dirk,

Zeer zeker een superaanbieding! Erg fijn om te merken dat er mensen zijn die medenken en meeleven.
Probleem momenteel is dat er geen tijd is op dit moment. heen en weer Nijmegen + koffie en kletsen en rijden kost me gewoonweg een dag.
Eerst dus maar eens in de meivakantie kijken of het oude beestje de caravan de heuveltjes in zuid Limburg op kan krijgen. Als het me te erg tegenvalt dan weet ik in ieder geval dat er een mooie v70 classic tdi komt voor de zomervakantie. Handbak of automaat is dan weer een andere keuze.

OOk even kijken wat de regering doet; onderwijs gaat op de schop--> een kleine 7000 mensen komen op straat omdat de minister wil dat er een prestatiebonus wordt ingevoerd. Niet dat iemand in het onderwijs daar op zit te wachten maar toch,

In ieder geval zeer bedankt voor je genereuze aanbod!!!!

groet ruben
Groet Ruben

V70 classic 140 pk benzine, mj 2000

francois

Eerst dus maar eens in de meivakantie kijken of het oude beestje de caravan de heuveltjes in zuid Limburg op kan krijgen

anders bel je maar  ;D

grfr

Douwe

Citaat van: Dirk342 op 11-02-2012 08:17:42
Ik doe dit normaal gesproken niet zo gauw, maar goed.  Ik weet niet waar je vandaan moet komen, maar als het je een ritje naar Nijmegen waard is kan ik je het volgende bieden. 

Ik heb hier een V70 diesel staan met 316dkm met een automaatbak.  Kom gewoon een langs voor een bakkie koffie en rij zelf maar eens met die auto.  Je zult verbaasd zijn over het koppel wat erin zit. Voor mijn part neem je je caravan ook mee en hang je die er meteen achter. Dan weet je ook gelijk hoe dat rijd en voelt.

Kost je niets, alleen de moeite om naar Nijmegen te komen.  Mocht het je bevallen, kunnen we altijd verder kletsen.

Hé Dirk, geldt dat aanbod ook voor mij ;D ?
Dan zou ik de diesel graag op 10 augustus willen ophalen en op 6 september weer terugbrengen  :angel: .
Dan ga ik hem even uitproberen op de veluwe met de Kneus :eusa_whistle:.

En dan wil ik hem ook graag reserveren voor de zomervakantie in 2013 ;D
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Powerpete

gat in de markt  ;D  Dirk's vakantieverhuur... huur nu je TDI naar voorkeur...  :eusa_whistle:

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

pwberg

Citaat van: Powerpete op 12-02-2012 14:04:19
Dirk's vakantieverhuur...

Mooi, kan ik mij TDI opruimen en een knappe (en vooral goedkopere) 10V gaan rijden.....  :eusa_dance:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

ruspek

Als je een begin kapitaaltje hebt zal daar zeker een "gat in de markt" voor zijn.
In de tussentijd dat de auto's niet verhuurd zijn kan je ze gewoon schorsen...
Groet Ruben

V70 classic 140 pk benzine, mj 2000

UserID6342

;D hahaha, Douwe maar sorry jongen, ben niet in de gelegenheid om een verhuurbedrijf te beginnen (zou ik trouwens helemaal geen type voor zijn, want heb dan toch nog steeds me (in zulk soort gevallen) te korte lontje...) Als ik af en toe zie hoe er, in het algemeen, met huurauto's word omgegaan zakt me de boks echt af...

Een goede kennis van me verhuurt hier in Nijmegen verschillende autootjes en kleine vrachtwagentjes.  Expres is hij van gloednieuwe overgestapt naar ouwe joekels, want het was gewoon niet leuk meer.  Echt alles slopen ze en krijgen ze voor elkaar.  Wil je niet weten.

henry classic v70

Groot gelijk, doen ze in USA al vele jaren, heb er destijds 1 voor langere periode gehuur bij Rent-a-Wreck > super goedkoop en cool om in zo'n grote ouwe schuit rond te cruisen 8)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Quatsan

Citaat van: Rob850turbo op 08-02-2012 15:57:11
off topic , vind het levensgevaarlijk dat de lichte combinaties in frankrijk 130 mogen rijden

Hahaha.  :D  Solifer weegt beladen nog geen 1300 kg, Golf gaat richting de 1700 kg. Mag 1400 kg trekken.

Times have changed. Niks leasegebakje aftrappen. Rijdt > 1:11 ;D en nog plenty over om vaart te maken als het nodig is.  :eusa_whistle:

Trouwens 130 lijkt me ook voor een 'zware' combinatie niet echt verstandig. Persoonlijk houd ik al jaren een kruissnelheid van 110 à 115 aan en af een toe een uitschietertje naar 120.

Vulk