Daanium [760-TIC ~ S70-KLPD ~ S60-Polestar ~ XC60-3.0]

Gestart door daanium, 16-02-2012 12:13:21

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Wacht even, ik krijg die deurpanelen niet los. Stuur je zo een Whatssapp. ;)

Piet

daanium

Hahaha kunnen jullie niet gewoon genieten van de plaatjes :police:
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

Piet

daanium

@De heren hierboven: :eusa_silenced: :eusa_naughty:

@De rest ;D: Vandaag bericht gehad van de dealer, de laatste onderdelen waren binnen.
Gelukkig moest ik nog wat rondrijden naar diverse klanten, waardoor ik de spullen direct kon ophalen :eusa_dance:
Morgen effe er op klikken, dan wil ik ook de bakolie gaan vullen.
Dan kunnen Jeroen en ik zaterdag verder met het aansluiten van het vacuüm verhaal, daar krijg ik ook maar zelden een touw aan vast geknoopt  :eusa_think:
Morgen komt er nog een super vette gooddie binnen, maar ik durf het nog niet echt bekend te maken hiero, eerst nog verder onderzoek doen  :eusa_shhh:

cornelis-b

Daan ik heb nog wel een paar Cavinijnen voor je, die vecht cavia van Yits heeft het konijn van de buren gedekt en er zijn nu 6 cavinijnen geboren. Veel feller dan die cavia van Yits dus als je er een paar wil voor de bewaking van je C70 dan hoor ik het wel.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Jurijn R

Citaat van: cornelis-b op 28-05-2015 22:03:04
Daan ik heb nog wel een paar Cavinijnen voor je, die vecht cavia van Yits heeft het konijn van de buren gedekt en er zijn nu 6 cavinijnen geboren. Veel feller dan die cavia van Yits dus als je er een paar wil voor de bewaking van je C70 dan hoor ik het wel.

Pfff cavinijnen, nog nooit van gehoord. Lijkt meer dat Yits dat konijn heeft gedekt aan dat woord te zien ;D

daanium

Citaat van: Jurijn R op 28-05-2015 22:05:57
Citaat van: cornelis-b op 28-05-2015 22:03:04

Pfff cavinijnen, nog nooit van gehoord. Lijkt meer dat Yits dat konijn heeft gedekt aan dat woord te zien ;D
Je doet er misschien wat lacherig over, maar de oplettende lezer heeft opgemerkt dat ik vanmorgen niet bij de Coupe bezig ben geweest.
Aangezien zowel Piet als ook Yits zeer gerespecteerde forumgenoten zijn, wilde ik er niets over zeggen, maar pas op....

Dat zat voor de C70, ik kon niets anders dan bidden en omdraaien :eusa_pray:

razorx

;D
Een verstandige daad Daan.

FJ heeft zo zijn eigen plannen. Ik sta hier uitdrukkelijk niet achter.
Die Cavenijnen bestaan echt. Schattig nee! Veilig? Absoluut niet, levensgevaarlijk. Trojanse paarden zou een betere naam zijn.

Als FJ weer terug is zal ik heb aanspreken op zijn daden en de gevolgen.

Rest mij nog een moeilijk gesprek met Broer Konijn om hem om raad te vragen in deze netelige materie.

The Demon

Als ik de bloeddoorlopen ogen van Broer Konijn zo zie maak je weinig kans op een goed gesprek Yits.

daanium

ja, ook ik maakte me vooral om die middelste zorgen  :-\
als je je beeld zo ver scrolt dat je z'n ogen niet meer ziet (dus alleen nog zijn 'snoet' / onderste deel van de foto), dan lijkt het zelfs wat iets van een hond :eusa_eh:
ik weet niet wát jullie allemaal gedaan hebben voor die deurpanelen en roosters

razorx

Mijn oprechte excuses Daan. Dit was allemaal niet zo bedoeld. FJ schoot wat door in zijn plannen. Ik heb hem vaker niet dan wel onder controle.
Het middelste ondier is inderdaad Broer Konijn. De grootste engnek op deze aarde.

Met hem wil ik niet praten, dat staat gelijk aan zelfmoord. Ik bedoelde zijn broer. Die is heel redelijk en regeert een grote machtige konijnenstam. Hij heeft de pech de broer van Broer Konijn te zijn en heet, heel logisch, Broer Konijn. Soort van konijnentraditie.

Ik zal proberen alles in het werk te stellen om wat wij in onze ondoordachte hebzucht hebben veroorzaakt terug te draaien.

daanium

Waarvoor dank Yits, je bent altijd erg behulpzaam.
Of het nou gaat om hulp met een stukje elektronica, het weg toveren van bonbons, luxe snufjes in onze roffels, cavia's of konijnenstammen (en erfgenamen daarvan);
je staat altijd klaar voor iedereen ;D top!

ik zal morgen eens kijken wat er nog over is van m'n C70 ;)

Piet

Mwa, die staat er nog netjes bij hoor, kijk maar:

En dan dat  konijnenboutje op de koop toe....echt top hoor :)

daanium

HOLY MOTHER  :o

Ik heb wel eens van krachtvoer gehoord, maar dit slaat alles !
Nou, dan maar eens diep zuchten en het 'onderdelen te koop' topic in de gaten houden.
Gelukkig ben ik er zelf zonder kleerscheuren vanaf gekomen