lekke carter pakking :(

Gestart door rbts, 06-02-2012 21:22:32

Vorige topic - Volgende topic

rbts

Ik heb een V70 (2.4T, bj2000, 138dkm, aut.) met een lekke carterpakking (twee deel bovenzijde), heden geconstateerd. Gaat gemaakt worden.
Ik heb daar twee vragen over:
1. Is dat veel werk? (wie ook kan zeggen wat dat zou kunnen kosten..graag)
2. waarom gaat zo'n pakking stuk?  ???

De auto lekt redelijk veel olie en is daarom op de brug gezet met bovenstaande diagnose.

"I spent 90% of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted." (George Best)
(lees meer autoquotes op http://www.autoblog.nl/archive/2009/10/11/tijdloze-quotes-over-autos)

Jack v

`Het tweede deel zeg je daar zit toch geen pakking tussen alleen vloeibare. Wel vreemd dat ie daar lekt. Is de motor eerder uit elkaar geweest?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

UserID6342

Die lekken idd niet veel en is idd gewone vloeibare pakking wat er tussen zit.  Als dit bij mij zou gaan lekken zou ik wel meteen mijn carterventilatie (laten) controleren.

-D©©©L-

Wederom, v70n of v70 classic ?

Ludo

Citaat van: -D©©©L- op 26-02-2012 17:39:08
Wederom, v70n of v70 classic ?

In een ander topic schrijft hij:

Citaat van: rbts op 25-02-2012 23:54:52
Ik heb een geartronic in mijn Volvo.

Bij mijn weten is die nooit in een classic gemonteerd geweest.

Jeroentjuh

Idd ook ff de carter druk meten. Maar niet gewoon de olie retour van de turbo lek?

-D©©©L-

Citaat van: rbts op 06-02-2012 21:22:32
Ik heb een V70 (2.4T, bj2000, 138dkm, aut.) met een lekke carterpakking (twee deel bovenzijde), heden geconstateerd. Gaat gemaakt worden.
Ik heb daar twee vragen over:
1. Is dat veel werk? (wie ook kan zeggen wat dat zou kunnen kosten..graag)
2. waarom gaat zo'n pakking stuk?  ???

De auto lekt redelijk veel olie en is daarom op de brug gezet met bovenstaande diagnose.

V70 classic of v70n ?