Het advertentieboard

Gestart door Ben, 07-03-2012 12:31:25

Vorige topic - Volgende topic

ronnievolvov70

wie zegt dat een nieuw lid niet betrouwbaar is
 en 1 wel die al 5 jaar lid is???

verron

Citaat van: ronnievolvov70 op 07-03-2012 20:17:58
dit is toch geen marktplaats??

en op marktplaats verloopt je adver ja maar daar kun je vooraan zijn zodat je niet ales over nieuw hoeft te doen

Dus als er voor het aflopen van je advertentie een melding komt met een link om je advertentie te verlengen kun jij je daarin vinden.......als dit technisch realiseerbaar is natuurlijk. Vat ik jou standpunt zo goed samen?
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

rogerV701998

Citaat van: Ludo op 07-03-2012 19:32:31
Misschien kan je het na 4 weken, dan ook beter in de kliko werpen....

;D

;D ;D

Wat mij betreft open gooien zoals ook op volvolvo.nl. Werkt prima.

Hengeveld

Citaat van: ronnievolvov70 op 07-03-2012 20:25:12
wie zegt dat een nieuw lid niet betrouwbaar is
 en 1 wel die al 5 jaar lid is???

Precies, het werkelijk aantal non-agressieve niet-driftige nuttige posts moet geteld worden 8)

[deze post valt daar dus niet onder ;)]

ronnievolvov70

Citaat van: verron op 07-03-2012 20:28:20

en op marktplaats verloopt je adver ja maar daar kun je vooraan zijn zodat je niet ales over nieuw hoeft te doen

Dus als er voor het aflopen van je advertentie een melding komt met een link om je advertentie te verlengen kun jij je daarin vinden.......als dit technisch realiseerbaar is natuurlijk. Vat ik jou standpunt zo goed samen?

als er een melding  daar van komt ja  en dat je dan ook met de klik van de muis knop ook daadwerkelijk de boel kan verlengen zonder alles opnieuw intevoeren dan kan ik me daar in vinden ja

peteRRR

Als je het open gooit komt Janenalleman waarschijnlijk allen voor de verkoop en ik weet niet wat dat dan weer allemaal naar het forum doet trekken om iets weg te krijgen.

Er mag wel enige drempel zijn vind ik en een beetje liefhebberij en betrouwbaarheid onder elkaar,weet ook niet of je dit forum kan vergelijken met dat ander forum waar Ben het over heeft kwa forum gedrag.

Misschien krijg je dan weer gezeur dat Jantje dit te koop heeft staan voor deze prijs en dat mensen zich daar weer aan gaan ergen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Ben

Tussenbericht

In de huidige forumsoftware is het stellen van een tijdslimiet niet mogelijk.

Azirafl

Op zich ben ik er wel voor om het gewoon open te gooien. bevalt het niet, kan het altijd weer aangepast worden lijkt me...

verron

Citaat van: ronnievolvov70 op 07-03-2012 20:34:09
Citaat van: verron op 07-03-2012 20:28:20

als er een melding  daar van komt ja  en dat je dan ook met de klik van de muis knop ook daadwerkelijk de boel kan verlengen zonder alles opnieuw intevoeren dan kan ik me daar in vinden ja

Ik heb zelf een advertentie op een site staan waar dit zo werkt, ik krijg een melding dat de advertentie dreigt te vervallen, klik op de link en hij is weer een maand verlengt en staat weer bovenaan in de rubriek......echt super. Maar zoals andere ook al gezegd hebben denk ik als je dat wilt, je dit moet "verdienen" door min. bv 2 mnd lid te zijn. Het gevaar is anders groot dat straks ook elke handelaar z'n "troep" hier denkt te kunnen dumpen...........

verron

Citaat van: Ben op 07-03-2012 20:37:46
Tussenbericht

Das dan jammer............is dat nioet softwarematig aan te passen door iemand die verstand heeft van programeren in php?
Ik wil het wel eens navragen bij een php programmeur die ik toevallig ken....

superrobke

gewoon open gooien, maar wel de advertentie hier plaatsen, dus niet met linken naar markplaats en dergelijken.

gr robke

Ben

Citaat van: verron op 07-03-2012 20:42:08
Tussenbericht

Das dan jammer............is dat nioet softwarematig aan te passen door iemand die verstand heeft van programeren in php?

Die moeite gaan we niet doen.
Het is wel de bedoeling op afzienbare tijd over te gaan naar de nieuwere versie van deze forumsoftware.
Of daar dit soort functies wel in zetten weet ik nog niet.
En anders komt iedereen die iets wil verkopen gewoon naar www.volvo-forum.nl  :eusa_whistle:

Hengeveld

Of anders laten we het zoals het is...

Sbv

Tussenbericht

We zouden toch naar een nieuwe versie toe of is dat uitgesteld ? Kan het daar wel in ?

Hengeveld

Citaat van: Sbv op 07-03-2012 20:48:50
Tussenbericht

We zouden toch naar een nieuwe versie toe of is dat uitgesteld ? Kan het daar wel in ?
Citaat van: Ben op 07-03-2012 20:44:47
Of daar dit soort functies wel in zetten weet ik nog niet.