Het advertentieboard

Gestart door Ben, 07-03-2012 12:31:25

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Volgens mij is het invoeren van een tijdslimiet de beste optie. Sterker nog, ik denk dat het advertentieboard enige andere actie / moeite niet waard is.

Oh ja - en misschien mogen "hele auto's" wat langer blijven staan dan "onderdelen". En als richtlijn: hoe langer lid / meer berichten, hoe langer je advertentie blijft staan ...

KIM

Citaat van: Hengeveld op 08-03-2012 00:41:49
Citaat van: Hans Duiven op 08-03-2012 00:32:35
Heb je daar wel goed over nagedacht Dirk, want dat gaat inhouden dat we in plaats van 10, straks 25 bullsh*t verhalen kunnen verwachten.

Of ze beginnen er niet meer aan.

Als er toch zoveel animo is voor nieuwe moderators, zou ik eerder de eerste posts van nieuwe leden streng modereren.
Effect: geen onzinberichten en geen handelaars/Marktplaatsadvertenties van leden die hier eenmalig komen. Twee vliegen in een klap.

Ik gok dat deze manier van modereren niet te doen is. Je zei zelf toch dat je het werk van een moderator niet moet onderschatten?

Hengeveld

Klopt, daarom zeg ik dat je extra moderators eerder/beter de berichten van nieuwe leden moet/kunt laten modereren dan een advertentie board. Daar heb je veel meer aan.

ChristRoffel

Benodigdheden ;)
1 moderator
1 maand lid
25 berichten

Is het misschien mogelijk dat er dan op het adv.-plaatsscherm komt te staan.., Let op adv. word na 4wkn verwijderd

Citaat van: Hengeveld op 08-03-2012 09:27:31
Klopt, daarom zeg ik dat je extra moderators eerder/beter de berichten van nieuwe leden moet/kunt laten modereren dan een advertentie board. Daar heb je veel meer aan.

Is ook mogelijk...

Maar toch mag de bezem zo af en toe door het adv.board, of wij moeten met zn allen minder gemakzuchtig worden..
Van een adv. die er bijv. al 3a4 maand op staat stuur ik de verkoper geen pb-tje meer hoor..
Het is dan of al verkocht, of de verkoper weet niet eens meer dat ie het te koop had.. ::)

coyote1980

Citaat van: Ben op 07-03-2012 20:37:46
Tussenbericht

In de huidige forumsoftware is het stellen van een tijdslimiet niet mogelijk.

Twee plugins/mods benodigd en voila:

http://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=337811.msg2298232#msg2298232  8)

Scheduled task die oude posts opruimt.

Maar het is natuurlijk wel even werk om het extern te installeren / testen om te zien of het doet wat het moet doen... ;D
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

KIM

Citaat van: Hengeveld op 08-03-2012 09:27:31

Ik denk dat je je nog gaat verbazen hoeveel aanmeldingen hier zijn per week; voor de genoemde moderatiemethode zul je een substantiele hoeveelheid extra moderatoren hebben.
Ik vraag me af of dat wenselijk is.

mehn

Citaat van: KIM op 08-03-2012 10:09:25
Ik denk dat je je nog gaat verbazen hoeveel aanmeldingen hier zijn per week;

Ik weet het niet precies, maar ik schat zo'n 25 à 30 per dag.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Hengeveld

Kun je nagaan wat een rotzooi het wordt als die allemaal meteen kunnen adverteren.

M a r c

Ik zou alleen de forumsponsors nog maar laten adverteren...   :eusa_whistle:

;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Hengeveld

Ben

Citaat van: coyote1980 op 08-03-2012 10:02:05
Citaat van: Ben op 07-03-2012 20:37:46
Tussenbericht

In de huidige forumsoftware is het stellen van een tijdslimiet niet mogelijk.

Twee plugins/mods benodigd en voila:

http://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=337811.msg2298232#msg2298232  8)

Scheduled task die oude posts opruimt.

Maar het is natuurlijk wel even werk om het extern te installeren / testen om te zien of het doet wat het moet doen... ;D

Da's voor versie 2.0 en die hebben we nog niet.
Maar Mario zal daar t.z.t. zeker wat mee doen.

UserID6342

Citaat van: M a r c op 08-03-2012 10:30:51
Ik zou alleen de forumsponsors nog maar laten adverteren...   :eusa_whistle:

;D
Dat zijn er denk ik meer als je denkt ;D

Douwe

Misschien is het mogelijk om eenzelfde systeem als Ebay te gebruiken waarbij bij verkoper gewaardeert wordt met ++ en -- .Bij een bepaald aantal/percentage  negatieve reaktie's de account blokkeren.

ZowieZo een limiet op de advertentieduur ,Als je auto/materiaal nog niet verkocht is mag je als verkoper best een beetje moeite doen om iets opnieuw aan te bieden.

Als je dat niet doet krijg je de zelfde fratsen als op 2dehands.be, met advertenties die er al jaren opstaan.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

ChristRoffel

Citaat van: Douwe op 08-03-2012 20:39:06
Misschien is het mogelijk om eenzelfde systeem als Ebay te gebruiken waarbij bij verkoper gewaardeert wordt met ++ en -- .Bij een bepaald aantal/percentage  negatieve reaktie's de account blokkeren.

ZowieZo een limiet op de advertentieduur ,Als je auto/materiaal nog niet verkocht is mag je als verkoper best een beetje moeite doen om iets opnieuw aan te bieden.

Als je dat niet doet krijg je de zelfde fratsen als op 2dehands.be, met advertenties die er al jaren opstaan.

Het hadden mijn woorden kunnen zijn..! ;)
Ik ben het volkoomen eensch met je Douwe..

Vooral je laatste 2 alinea's, daar erger ik me altijd aan..(zie mijn vorige post)

Hans Duiven

Citaat van: ChristRoffel op 08-03-2012 21:05:47
Citaat van: Douwe op 08-03-2012 20:39:06

Het hadden mijn woorden kunnen zijn..! ;)
Ik ben het volkoomen eensch met je Douwe..

Vooral je laatste 2 alinea's, daar erger ik me altijd aan..(zie mijn vorige post)

Dat is grappig!
Ik had ook al zo'n verzoek naar marktplaats verzonden (Is ook van Ebay).

Hans