"Knuffelmeeting 2012" 25 maart 13.30 voor Forum leden..

Gestart door Sem, 10-03-2012 10:37:50

Vorige topic - Volgende topic

Sem

Aangezien de gemoederen de laatste tijd hoog oplopen vroeg ik me af of er misschien animo was voor een eerste "850 knuffel meeting"?

Gewoon gezellig met z'n allen.. ff lekker knuffelen. :D

Waar en wanneer? Zondag 25 Maart 2012... om 13.30 bij de A. Vogel Tuinen aan de Eperweg 3 in 't Harde.. http://maps.google.nl/maps/place?ftid=0x0:0x0&q=52.431028,5.87234&hl=nl&t=h&cad=src:ppiwlink&ei=CxleT6yAKtGLOqSljd4P&dtab=2

Jullie zijn welkom! Groet, Sem...

Edit: Alle forum"bewoners" zijn welkom..  of je nou een 850, V70N, NN, of BMW 528i hebt.. U bent van alle welkom!  :-*

verron

Citaat van: Sem op 10-03-2012 10:37:50
Aangezien de gemoederen de laatste tijd hoog oplopen vroeg ik me af of er misschien animo was voor een eerste "850 knuffel meeting"?

Gewoon gezellig met z'n allen.. ff lekker knuffelen. :D

Wie o wie? En waar?

Zwolle?

Aanvullen:
Sem
Verron
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Boeijke

verron

850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Boeijke

Sem

Zwolle lijkt me mooi centraal..:

1-Sem
2-Verron
3-Boeijke
4-Daytonawim?
5-Piet?
6-.. wie volgt?

Domaso

Citaat van: Sem op 10-03-2012 10:51:01
Zwolle lijkt me mooi centraal..:

1-Sem
2-Verron
3-Boeijke
4-Daytonawim?
5-Piet?
6-.. wie volgt?

Centraal??  :eusa_naughty:

;)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Teddy81

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Sem

Ludo

Jakkes.
;D

elianmars

"850 knuffel meeting"

En natuurlijk tellen de N-rijders weer niet mee  ::) :eusa_snooty: :eusa_wall:

;D ;D ;D

Hier zijn mijn knuffels:  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Genoeg?  :)

blauweroffel

Citaat van: elianmars op 10-03-2012 11:16:53
"850 knuffel meeting"

En natuurlijk tellen de N-rijders weer niet mee  ::) :eusa_snooty: :eusa_wall:

;D ;D ;D

Hier zijn mijn knuffels:  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Genoeg?  :)

Die hebben juist exta knuffels nodig om het gemis van de 850 te compenseren.........

BR

pwassink

T mag vast wel remote, ook beter voor de ozonlaag, ijsberen  en elfstedentochten enzo ..

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

maruska

zwolle is echt niet centraal... Doe dan Amersfoort..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R