oude liefde roest niet

Gestart door stap, 14-03-2012 19:28:57

Vorige topic - Volgende topic

Hiker

+ 1 qua verhaal. Ik denk dat iedereen met een lagere stand ??? jaloers is en zijn roffel er ook heen wil brengen ;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Hans Duiven

Arie T5R

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Das een applausje waard. Ik ga voor de 5ton, maar weet nu al niet wat de volgende moet gaan worden, dus ik vermoed.... :angel:

Broabander

Ik ben jaloers hoor, net ingereden, lage kilometerstand  ;D
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Julian

Geweldig, zo'n kilometerstand!  :eusa_clap:
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

henry classic v70

Je zou haast gaan denken dat de waterpomp niet meer rondpompt, zit er een waterpomp in met plastic schoepen of van metaal?
Je kunt ook eerst de thermostaat testen of deze open en dicht gaat, deze eruit halen en in een waterkoker leggen bijv.
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

stap

ik denk zelf ook aan de waterpomp, maar wil er nog niet aan om alles open te halen. Nog geen jaar terug heb ik de complete distributie incl originele stalen pomp vervangen. Maar goed, ook origineel kan het begeven natuurlijk.

de thermostaat zou ook kunnen, maar de slangen naar de kachel worden warm en de meter komt gewoon netjes vlot omhoog. Wat doet de sensor eigenlijk bij de thermostaat? stuurt die de fan aan?

Zie er een beetje tegenop om met deze temperatuur buiten te sleutelen, maar wil het blok niet te heet laten worden. Ik ruik een beetje een verhitte kunststoflucht na een tijdje rijden, de kap van de distributie heb ik even los gehaald maar dat draait netjes rond

dank voor de reactie trouwens!

stap

oh jee, wat doe ik nou weer.. ik vind dat ik toe ben aan een v70N :angel:

Dat betekent toch weer afscheid nemen van mijn v70. Aan de auto ligt het niet, op een rammel her en der is er eigenlijk niks mis mee. Ik ga 'm niet inruilen, alleen als er een liefhebber voor komt gaat ie weg. Kilometerstand inmiddels 644000 ;D

blauweroffel

Citaat van: stap op 20-06-2013 23:38:45
oh jee, wat doe ik nou weer.. ik vind dat ik toe ben aan een v70N :angel:

Dat betekent toch weer afscheid nemen van mijn v70. Aan de auto ligt het niet, op een rammel her en der is er eigenlijk niks mis mee. Ik ga 'm niet inruilen, alleen als er een liefhebber voor komt gaat ie weg. Kilometerstand inmiddels 644000 ;D

Citaat van: arjenT5R op 15-04-2012 20:33:54
sodemieters! Dat zijn mooie standen! Hoe zit het met olie verbruik en vermogen etc?

PS: mocht je hem ooit willen verkopen ik wil hem  :D

hier is een liefhebber, staat in deze topic iets terug....

BR

grijzev70tdi

Citaat van: arjenT5R op 15-04-2012 20:33:54
sodemieters! Dat zijn mooie standen! Hoe zit het met olie verbruik en vermogen etc?

PS: mocht je hem ooit willen verkopen ik wil hem  :D

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,55927.msg1202126.html#quickreply

;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

stap

Arjen heeft een berichtje gekregen hoor :)

stap

nog 14 dagen dan is het afscheid nemen van een tijdperk en over naar een D5.. Ik blijf het hier volgen hoor, heerlijk forum :)

stap

opgraving.. bij de verkoop van mijn oude v70 had ik afgesproken dat als hij ooit in de verkoop zou komen de koper contact met mij op zou nemen.
Dat is nu het geval, de v70 komt in de verkoop. Ik heb er geen interesse in maar wellicht iemand hier, zo ja pb mij maar even want de huidige eigenaar zit niet hier op het forum.

Inmiddels 7 ton op de teller en still running;)