Youngtimer event

Gestart door Bouke, 17-03-2012 23:17:21

Vorige topic - Volgende topic

Powerpete

ja die vat ik ook niet echt.... maar iedereen kan zich met een foto aanmelden, heb ik ook net gedaan...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

maruska

@Peet : hoe laat dacht je dat ik eruit moest ? En ik rij ook nog via W'xveen voor the Knoopie
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Powerpete

neee.... gaat die ook mee ?...  ;D      geintje altijd gezellig....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Boeijke

Kom zondag ook nog even kijken.
Weet alleen nog niet hoe laat. Moet dochterlief ook meenemen.

maruska

"moet"

zo'n straf is dat niet papa Willem !
T-5R

rifwachter

Citaat van: Powerpete op 18-05-2012 23:44:43
ja die vat ik ook niet echt.... maar iedereen kan zich met een foto aanmelden, heb ik ook net gedaan...

Je R staat op de site.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Boeijke

rifwachter

Als we morgen ook dit weer hebben, zou geweldig zijn.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Sem

Citaat van: rifwachter op 19-05-2012 17:49:48
ik vrees het ergste...

henry classic v70

Citaat van: Sem op 19-05-2012 18:25:05
Citaat van: rifwachter op 19-05-2012 17:49:48
ik vrees het ergste...

...kans op neerslag 80% :eusa_eh: zou wel erg jammer zijn
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Turbo-Geek

Citaat van: Sem op 18-05-2012 23:16:12
Zit net even de aanmeldingen te bekijken, maar snap toch sommige dingen niet...

Een Mazda 323F (type 2) vanaf 1994 ofzo... dat is toch gewoon echt geen youngtimer? Laat staan de VW Bora V5 uit 2004... :-\ Wat kom je doen met zo'n ding! Mooie auto hoor, maar echt geen youngtimer..

$$$$$ Sem .... Men hanteerd grijze gebieden en die vallen dan onder de 'uitschieters' omdat ze toch ook uit de kosten willen komen ...
Als je het begrip Youngtimer serieus neemt dan kan een auto uit 2004 zeker niet.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

UserID6342

Citaat van: Turbo-Geek op 19-05-2012 18:38:59

Een Mazda 323F (type 2) vanaf 1994 ofzo... dat is toch gewoon echt geen youngtimer? Laat staan de VW Bora V5 uit 2004... :-\ Wat kom je doen met zo'n ding! Mooie auto hoor, maar echt geen youngtimer..

$$$$$ Sem .... Men hanteerd grijze gebieden en die vallen dan onder de 'uitschieters' omdat ze toch ook uit de kosten willen komen ...
Als je het begrip Youngtimer serieus neemt dan kan een auto uit 2004 zeker niet.
Mee eens, en dat geld ook voor auto's ouder als 25 jaar.....  Het heeft allemaal te maken met de muntjes, maar niets met de daadwerkelijke doelgroep.  Dat vind ik dus zoals ik ook al eerder heb gezegd een echte afknapper.  Is hetzelfde, heel zwart/wit gezien, als ik zeg dat ik een rode R-meeting ga organiseren en alleen maar DOPs uitnodig... Is net zo krom als dit verhaal en daarom zien ze me er morgen ook niet.

Maar wilt natuurlijk niet zeggen dat ik de andere mensen die wel gaan, geen leuke dag toe wens.  Dus mede-forummers vermaak u allen morgen op dit event ;D

maruska

met dank Dirk.. wens je ook even goed weer voor ons ? ;D
T-5R

UserID6342

Citaat van: maruska op 19-05-2012 19:48:11
met dank Dirk.. wens je ook even goed weer voor ons ? ;D
Uiteraard Mark, ik wens iedereen altijd het beste toe ;D

Turbo-Geek

Citaat van: Dirk342 op 19-05-2012 19:28:34
Citaat van: Turbo-Geek op 19-05-2012 18:38:59

Mee eens, en dat geld ook voor auto's ouder als 25 jaar.....  Het heeft allemaal te maken met de muntjes, maar niets met de daadwerkelijke doelgroep.  Dat vind ik dus zoals ik ook al eerder heb gezegd een echte afknapper.  Is hetzelfde, heel zwart/wit gezien, als ik zeg dat ik een rode R-meeting ga organiseren en alleen maar DOPs uitnodig... Is net zo krom als dit verhaal en daarom zien ze me er morgen ook niet.

Maar wilt natuurlijk niet zeggen dat ik de andere mensen die wel gaan, geen leuke dag toe wens.  Dus mede-forummers vermaak u allen morgen op dit event ;D

Ik begrijp je helemaal en ook ik kan hier niet warm voor worden.
  The things you own end up Owning you !