Youngtimer event

Gestart door Bouke, 17-03-2012 23:17:21

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 19-05-2012 19:28:34
Citaat van: Turbo-Geek op 19-05-2012 18:38:59
Citaat van: Sem op 18-05-2012 23:16:12
Zit net even de aanmeldingen te bekijken, maar snap toch sommige dingen niet...

Een Mazda 323F (type 2) vanaf 1994 ofzo... dat is toch gewoon echt geen youngtimer? Laat staan de VW Bora V5 uit 2004... :-\ Wat kom je doen met zo'n ding! Mooie auto hoor, maar echt geen youngtimer..

$$$$$ Sem .... Men hanteerd grijze gebieden en die vallen dan onder de 'uitschieters' omdat ze toch ook uit de kosten willen komen ...
Als je het begrip Youngtimer serieus neemt dan kan een auto uit 2004 zeker niet.
Mee eens, en dat geld ook voor auto's ouder als 25 jaar.....  Het heeft allemaal te maken met de muntjes, maar niets met de daadwerkelijke doelgroep.  Dat vind ik dus zoals ik ook al eerder heb gezegd een echte afknapper.  Is hetzelfde, heel zwart/wit gezien, als ik zeg dat ik een rode R-meeting ga organiseren en alleen maar DOPs uitnodig... Is net zo krom als dit verhaal en daarom zien ze me er morgen ook niet.

Maar wilt natuurlijk niet zeggen dat ik de andere mensen die wel gaan, geen leuke dag toe wens.  Dus mede-forummers vermaak u allen morgen op dit event ;D

Aha, wanneer is die meeting Dirkmans? :angel: ;D

UserID6342

Tsja grote vriend daar zou jij weinig aan hebben....  "Een rode R-meeting waar alleen DOP's worden uitgenodigd" ;D.  Dat word dus meer iets voor bijvoorbeeld Jorn ofzo ;D  Maar er zijn hier vaak zat minimetinkjes ;D ;D hahaha

Powerpete

Citaat van: Turbo-Geek op 19-05-2012 19:51:33
Citaat van: Dirk342 op 19-05-2012 19:28:34
Citaat van: Turbo-Geek op 19-05-2012 18:38:59
Citaat van: Sem op 18-05-2012 23:16:12
Zit net even de aanmeldingen te bekijken, maar snap toch sommige dingen niet...

Een Mazda 323F (type 2) vanaf 1994 ofzo... dat is toch gewoon echt geen youngtimer? Laat staan de VW Bora V5 uit 2004... :-\ Wat kom je doen met zo'n ding! Mooie auto hoor, maar echt geen youngtimer..

$$$$$ Sem .... Men hanteerd grijze gebieden en die vallen dan onder de 'uitschieters' omdat ze toch ook uit de kosten willen komen ...
Als je het begrip Youngtimer serieus neemt dan kan een auto uit 2004 zeker niet.
Mee eens, en dat geld ook voor auto's ouder als 25 jaar.....  Het heeft allemaal te maken met de muntjes, maar niets met de daadwerkelijke doelgroep.  Dat vind ik dus zoals ik ook al eerder heb gezegd een echte afknapper.  Is hetzelfde, heel zwart/wit gezien, als ik zeg dat ik een rode R-meeting ga organiseren en alleen maar DOPs uitnodig... Is net zo krom als dit verhaal en daarom zien ze me er morgen ook niet.

Maar wilt natuurlijk niet zeggen dat ik de andere mensen die wel gaan, geen leuke dag toe wens.  Dus mede-forummers vermaak u allen morgen op dit event ;D

Ik begrijp je helemaal en ook ik kan hier niet warm voor worden.

als ik t zo zie zijn dat er maar een paar, bij de foto's van de opbouw staan toch wel een aantal leuke snoepjes... en als je er niet bent geweest kun je dr niet over meepraten toch ?

affijn, rooie hok staat weer te blinken, heb net alle troep wat de laatste weken uit de hemel is gevallen eraf geschrobt, en toch maar even snel gepoetst... alleen die K.. kras krijg ik dus niet weg.. die is veel te diep....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

henry classic v70

Is de kras niet "op te vullen" met lakstift en een satehprikker..?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Powerpete

Citaat van: henry classic v70 op 19-05-2012 21:12:42
Is de kras niet "op te vullen" met lakstift en een satehprikker..?

dat is het volgende plan Henry....

maruska

Ik ga nu op pad, koffie bij Knoopie, en dan door naar de McD. Had jij nog een aanrijadres Rene ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sem

IK BEN ER KLAAR VOOR!!!

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

knoopie

Was gezellig met elkaar kleine meeting en mooi weer!
Leuke auto's gezien.....

Mark bedankt weer voor de gezelligheid en het sturen het was het vroege opstaan zeker waard zowel voor jou als voor mij.

;)

rifwachter

Powerpete

Zekers mannen, was een soort mini meeting, altijd gezellig....

was veel leuks te zien, maar met een half dagje heb je t wel gezien, de organisatie zou het geheel wat mogen stroomlijnen wat betreft merken bij elkaar zetten, de aanwezige handelaartjes verbieden om een 2005 VW sharan en een 2009 Lancia in de hal te zetten... Ook kwam het vooraanmelden en de auto's die zich op de site hadden aangemeld niet echt uit de verf, dus Mark en ondergetekende werden naar het parkeerweiland gestuurd.. met de mededeling het is vol hoor .. zie ik later op de parking allerlei auto's waar ik mijn twijfels bij heb met betrekking tot het begrip youngtimer.. en nog plek zat overal, wat ik ook mistte was een beetje meer autogerelateerde handelaren, er stonden er wel wat maar het was maar minimaal.. lijkt me toch in deze barre tijden dat je elke gelegenheid aan moet pakken om je producten te promoten...

Clubs waren leuk vertegenwoordigd, een aantal stonden wel wat verloren op een grind parkeerterrein waar de hekken van de bouwput om heen stonden.. en missertje, heb geen Rolls gezien......

Bij deze de foto,s

Gr..... Peet........ 8)

Turbo-Geek

Citaat van: Powerpete op 20-05-2012 16:24:44
de organisatie zou het geheel wat mogen stroomlijnen wat betreft merken bij elkaar zetten, de aanwezige handelaartjes verbieden om een 2005 VW sharan en een 2009 Lancia in de hal te zetten... Ook kwam het vooraanmelden en de auto's die zich op de site hadden aangemeld niet echt uit de verf, dus Mark en ondergetekende werden naar het parkeerweiland gestuurd.. met de mededeling het is vol hoor .. zie ik later op de parking allerlei auto's waar ik mijn twijfels bij heb met betrekking tot het begrip youngtimer.. en nog plek zat overal

Zoals ik al eerder zei, het draait om de $$$$, weinig anders.
Tenzij men een circuit boekt als lokatie is het sowieso not done om $$ te vragen voor de auto's die er staan terwijl die notabene het evenement maken.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

UserID6342

Kan misschien leuk zijn geweest maar als ik de (schitterende overigens) foto's zie word ik niet echt vrolijk... de doelgroep is niet echt aanwezig, verder wel wat mooi ouder spul maar het staat te zien op de foto's gewoon naast elkaar geploft waardoor het geheel er niet echt uitkomt.

Denk niet dat ik iets gemist heb buiten de forumleden dan ;D

Powerpete

ik kan je wel en geen gelijk geven Dirk... als je een beetje door de beginnersfouten heen kijkt kan dit toch wel wat worden..op t organisatorische vlak rammelt er wel wat aan, enthousiasme en opkomst van de eigenaren van de auto's top !! dus je kan het van 2 kanten bekijken, Had net mijn maatje van de Hondaclub die er ook waren hier voor nog een bakkie te doen en hij dacht er net zo over, zij stonden met de hele club buiten op het terrein en hadden zich prima vermaakt... voor de rest, dagje uit van de stichting, de spinnewebben weer eens uit de pijp geblazen, achter een geel gillend speenvarken aan gezeten....   :eusa_shifty: :eusa_whistle: