SD-ERC (De nep CY)

Gestart door Johann, 10-08-2015 15:01:01

Vorige topic - Volgende topic

maruska

altijd mooi om te zien dat nieuwe CY.... heb je het achterdek ook mee gelakt ? althans, hij glimt zo enorm...
en die achterbumper foto.. het lijkt wel of die bumper te lang is..
voor de rest : cool !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Johann

Citaat van: maruska op 08-10-2015 11:46:41
altijd mooi om te zien dat nieuwe CY.... heb de het achterdek ook mee gelakt ? althans, hij glimt zo enorm...
en die achterbumper foto.. het lijkt wel of die bumper te lang is..
voor de rest : cool !

Achterdek is zoals de voorkant een beetje glans ja. Dit omdat ik de '96 ATSC 850 van Brock/Richards een beetje als voorbeeld heb genomen voor de bestickering. Die auto is weliswaar rood maar heeft de deur lijsten in de kleur en meer glimmende gespoten bumper deks. De ERC auto heeft geen deurlijsten, is allemaal dicht gemaakt, en een gespoten wit vlak op de deuren voor een start nummer. Dit vlak was een beetje de reden dat ik weer voor stickers op de auto heb gekozen. De deks moesten sowieso gespoten worden want dat zag er allemaal niet uit.
Duzzz.. Niet helemaal CY conform nee.

Waarom de achterbumper langer lijkt weet ik niet. Zit geen bumper balk achter. Zit wel vast op de OEM montage in de midden maar zit met boutjes onder de achterlichten vast.

maruska

ik denk dat ik het al weet.. net even plaatjes gegoogled.. omdat bij de estate de bumper achter een verlaging heeft, krijgt dat een andere dimensie in de "grootsheid" van het uitstekende deel.. denk dat ik daarom ook misleid werd.. de bumper klopt zoals hij nu zit.... (uiteraard)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R