Een gegeven paard....

Gestart door grijzev70tdi, 19-03-2012 21:38:15

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Even paar snelle foto's van vanmiddag

[URL =http://s1008.photobuck et.c/user/witte480/media/20150221_130334.jpg.html][/URL]

Nare schade, maar ff kijken wat er mee kan.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Mvh

Hehe eindelijk een echte auto weer ;D Carmasters in Deventer kun je ff bellen. Nette prijzen ;)
XC90 D%
855 T-5
Renault Trafic
Beta Tools

www.facebook.com/mvhtd

grijzev70tdi

Kan dinsdags mooi naast de jouwe staan ;D

grijzev70tdi

Vrijdag avond de 480 ingeleverd (nog steeds jammer) en met de V70 naar huis.

Had er eigenlijk nog niet mee gereden behalve straat op en neer. Viel helemaal niet tegen :)

Zaterdag de auto op de brug gehad en gelijk paar andere wielen eronder gezet.

Ook op de brug viel het niet tegen

Stabi stokje met speling
Ashoezen buitenkant worden slecht
Olie lekkage bij distributie (kan ook heel goed oud zijn, eerst maar eens schoonmaken)
Heel iets speling op de linker binnenste stuurkogel

Dat was het wel

Hij moet wel ernstig uitgelijnt worden, ze hebben de achteras rubbers vervangen en de silintbloks ooit, maar zie zo met het blote oog dat er geen zak van klopt. Dus dat laat ik dinsdag even doen.

Verder even een radio erin gedrukt, en van binnen beetje schoon gemaakt. Gelijk even paar fatsoenlijke foto's gemaakt

Airbag lampje brand omdat de stekkers onder de stoel los lagen. Vast geklikt en geprobeerd te resetten, maar dat wou niet met de test apparatuur die ik had. Maar even op het werk proberen van de week.

V70geRwin

Net hok hoor, andere koek dan een.480.

Ewout Schalkwijk

Weer terug bij de echte auto's ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Je had me de foto's een tijdje geleden al laten zien. Ben je nog van plan iets met de schade te doen, of gewoon lekker rijden met die wagen? Ik kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op een reparatie van honderden euro's (als je het daarmee redt).

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 01-03-2015 15:08:31
Je had me de foto's een tijdje geleden al laten zien. Ben je nog van plan iets met de schade te doen, of gewoon lekker rijden met die wagen? Ik kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op een reparatie van honderden euro's (als je het daarmee redt).

Collega doet in de beun nog wel een schade's maken. Wil even met hem overleggen wat mogelijk is. Anders zelf even wat versieren.
versieren.
Het heeft voorlopig geen prioriteit. 

grijzev70tdi

Vanavond na het werk nog even bezig geweest.

Ik kon geen lpg meer tanken omdat de aansluiting verkracht was. De poging om het fatsoenlijk te krijgen was mislukt  :eusa_shifty: Vanmiddag nieuwe vulling gehaald, beetje aangepast voor achter het klepje en het werkt weer zoals het hoort. Erg fraai is het niet, maar ziet toch niemand als het klepje ervoor zit  ;D

Had het idee dat de motor niet helemaal warm werd, kachel werd opzich wel warm. Voor de zekerheid maar nieuwe thermostaat gehaald, zijn de kosten niet en baat het niet, schaad het niet. Dus die er nog even ingedrukt. Torxjes gingen mooi simpel los.

Was ook geen overbodige luxe, hij stond gewoon wagenwijd open  ;D

Stabilisator stokje ook maar vervangen, kogeltje kwam er al zo uitvallen  :eusa_shifty: Hij rammelt nu niet meer (op de achterklep bekleding na  ;D)

Even geprobeerd het airbaglampje te resetten, maar dat wil niet. Geeft aan dat er iets met het SIPS is in de stoelen. Maar een keer ander interieurtje scoren met stoelverwarming  :angel:

Vanavond ging het mm lampje branden, waarschijnlijk koppelingspedaal sensor, die gaf ie al aantal keer aan met uitlezen. Rijd er verder niet anders om.

En na morgen avond de eerste 1000 km er alweer opzitten  ;D :azn:

elianmars

Nu nog een mooi navigatiesysteem erin, Jasper  ;D

Vulk

Je hebt weer een leuke te pakken zie ik! ;D
Succes.

grijzev70tdi

)()()sT

Citaat van: Vulk op 05-03-2015 06:51:58
Succes.

Ik denk dat ie goedkoper rijdt dan jij ;D

elianmars

Citaat van: )()()sT op 05-03-2015 08:27:43
Citaat van: Vulk op 05-03-2015 06:51:58
Succes.

Ik denk dat ie goedkoper rijdt dan jij ;D

Dat is al snel, lijkt me  :P

grijzev70tdi

Inmiddels 1200 km verder  :eusa_whistle: Hij word goed gebruikt zeg maar  ;D

Gemiddeld zit ik nu 1 op 9, maar zit behoorlijk wat hogere snelheden bij (rond de 160). Dus dat word nog wel wat zuiniger. Voordeeltje van nieuwe type motor  :angel:

Af en toe gaat mijn ETS lampje branden, dus vanmiddag gasklephuis schoon gemaakt. Was niet heel vies. Zien het wel, hij is al eens vervangen. Lampje gaat ook meestal vanzelf wel uit na opnieuw starten.

Vandaag weer even in een 850 gereden, en dat rijd toch echt heel anders. Veel minder verfijnt.