Een gegeven paard....

Gestart door grijzev70tdi, 19-03-2012 21:38:15

Vorige topic - Volgende topic

The Volvoboy

Ziet er een stuk frisser uit! Nu nog even je kentekenplaat recht hangen ;D

Ik zie trouwens die zilveren 854 op de eerste pagina, de HR-SL, weet je van wie die is? Staat hier namelijk geregeld 2 straten verderop!
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

grijzev70tdi

Jij ziet ook alles he... ;D ;D

UHm moet je ''Heutink'' even PB sturen, is een collega van hem volgens mij.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

NinaPaul

Nieuw rubberen ringetje bestellen

leiding loshalen, nieuw ringetje eraan, klaar.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

grijzev70tdi

Oke, dat is dus gewoon het ringentje wat op de brandstofleiding zit? Dus Torx los, leiding eruit, ringetje eraf, ringentje erop en leiding er weeer in en vast zetten?

elianmars

Gewoon afkitten joh. Lekker beunen  ;D

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 09-07-2012 21:47:18
Gewoon afkitten joh. Lekker beunen  ;D

;D ;D Normaal doe ik het met donald duck tape, maar kit zal ook prima werken ;D

NinaPaul

Ikzelf gebruik ook een klein beetje zuurvrije vaseline bij montage, minder kans op dubbel knikken van het rubber.

En ja, zo makkelijk is het :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

grijzev70tdi

Citaat van: NinaPaul op 09-07-2012 21:59:45
Ikzelf gebruik ook een klein beetje zuurvrije vaseline bij montage, minder kans op dubbel knikken van het rubber.

En ja, zo makkelijk is het :D

Thnx! Morgen even doen als ik tijd heb. Morgen nog aan het werk met een S80 met waterlekkage

grijzev70tdi

Vandaag even niet met de 850 bezig geweest, maar met een S80 van een klasgenoot

Vandaag bezig geweest met een S80 uit 2002. Waterlekkage. Klasgenoot was er mee bezig en kon het niet vinden. Hij wou bijna de kop eraf trekken. Hem maar gezegt dat hij beter kon wachten en dat ik wel even langs zou komen. Vandaag mee bezig geweest, hij lekte bij de pakking van het blok naar de koelwaterbuis achter het blok. Alles dicht gemaakt, nieuwe waterpomp had hij er al opgezet. Starten, warm laten worden en droog :D

Toen met rijden in een keer lawaai bij lage toeren, terug gereden en alles weer los gehaald, alle spanners bekeken en van de multirim zat speling op de spanner. Even gestart zonder riem, geluid was er nog. Distributie eraf, en nieuwe spanner opgezet. Kon er niet zo veel aan zien, maar toch maar nieuw gedaan. Weer alles terug gezet, en geluid was weg :D

Was dus leuk dagje en van alles gedaan. Zal binnenkort ook nog een turbo vervangen worden, want die is gaar..

Sleutelt wel erg fijn vind ik zelf, overal goed de ruimte.

T-5R Jorn

Citaat van: grijzev70tdi op 09-07-2012 20:49:52
Ook Jorn nog even op bezoek gehad vanavond, was gezellig Jorn, volgende keer doen we een biertje! :D
Ja, was gezellig Jasper! En leuk om de rode eens irl te zien, het is een leuk projectje waar met wat tlc absoluut een mooie auto van te maken is.
Biertje moeten we binnenkort maar ff doen. Ik ben regelmatig in de buurt en jij zei dat je altijd het bier koud hebt staan  ;D dus dat gaat goed komen ;)
MY RIDE 855 DOP T-5R

grijzev70tdi

Citaat van: T-5R Jorn op 11-07-2012 17:25:17
Citaat van: grijzev70tdi op 09-07-2012 20:49:52
Ook Jorn nog even op bezoek gehad vanavond, was gezellig Jorn, volgende keer doen we een biertje! :D
Ja, was gezellig Jasper! En leuk om de rode eens irl te zien, het is een leuk projectje waar met wat tlc absoluut een mooie auto van te maken is.
Biertje moeten we binnenkort maar ff doen. Ik ben regelmatig in de buurt en jij zei dat je altijd het bier koud hebt staan  ;D dus dat gaat goed komen ;)

Als je even appje doet van te voren komt het helemaal goed ;)

grijzev70tdi

Even een vraagje, aangezien mijn schokdempers achter niet veel soeps meer is, en ik heel graag nivomats wil vroeg ik me af dit http://link.marktplaats.nl/573991693 onder mijn auto past.

The Volvoboy

Past wel, gaat ie alleen misschien wat hoger van staan ;)

Past dus niet
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Ludo

Citaat van: The Volvoboy op 11-07-2012 22:11:43
Past wel, gaat ie alleen misschien wat hoger van staan ;)

Dan ben ik benieuwd hoe dat prutswerk (om het bevestigd te krijgen) weer gaat uitzien.  :eusa_doh:

;D

grijzev70tdi

Kan ik daar uit halen dat het niet past? Op een normale manier ;)