Een gegeven paard....

Gestart door grijzev70tdi, 19-03-2012 21:38:15

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Haha, hij is stuk vlotter dan die witte vlek van Arjen  ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

)()()sT

Citaat van: Sbv op 09-07-2013 15:01:01
Nog minder vermogen ? mag je nu bij windkracht 4 tegen nog wel rijden  ;D

;D

Joh, ik had een Polo met 45 ps! :o :D

grijzev70tdi

Grootste nadeel van LPG, kan het nergens hier in de buurt tanken. Moet je naar Ruurlo of Warnsveld... Bijde ongeveer 13 km van huis.
Die in Lochem werkt heel vaak niet, of is gesloten...

NU kan ik morgen nog wel heen en weer naar Delden, maar echt fijn is het niet

Sbv

Is er nergens LPG te koop in het durp ? Onderweg naar Delden kom je toch wel wat tegen

grijzev70tdi

Ja, de TinQ ofzo, maar die heeft een openings tijd van 2 uur. En dan moet je geluk hebben dat ie werkt.

Onderweg naar Delden kom ik volgens mij geen LPG pomp tegen. Zit nog 35 liter in, dus ik red het nog wel ;D

Maar via Almelo terug rijden, of vannuit huis naar Warnsveld  :eusa_wall:

big ben

Firezone aan de rijksweg heeft toch  LPG  :eusa_think:.......... en anders

Hoek in Goor

grijzev70tdi

Aah, Hoek weet ik wel te zitten, wist niet dat ze LPG hadden. Morgen op de terug weg maar wat in gooien  :D

grijzev70tdi

Is ook Hoek geworden, maar wel de laatste keer daar... 69,9 ct de liter....  Ben toch met regelmaat in Zutphen, daar was het 64,9 zag ik.

Vandaag brief van de RDW dat ie voor 22-08 gekeurd moest worden. Volgende week vrijdag maar even mee naar oude stage/vakantiewerk. Valt volgens mij allemaal nog wel mee. Maak me meeste zorgen over het CO  :eusa_shifty: Direct maar beurtje doen en kleppen stellen.

Sinds ik hem heb nu 1000 km gerden, waarvan 600 met het nieuwe motortje. Begint steeds leuker te lopen. Carbrateur moet wel gereviseerd worden, want op benzine loopt hij niet mooi stationair, op LPG snaar strak  8)

Begin steeds meer lol in het slagschip te krijgen  ;D ;D

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 11-07-2013 23:21:09
Is ook Hoek geworden, maar wel de laatste keer daar... 69,9 ct de liter....  Ben toch met regelmaat in Zutphen, daar was het 64,9 zag ik.

Wow! Hoeveel liter gaat er in? 60? Scheelt wel 3 euro.....  :o ;D

Laatste keer dat ik heb getankt kostte me € 1,85 per liter.  Had ik pas in de gaten toen de tank vol was  :eusa_shifty:

grijzev70tdi

Toch 30 euro in de maand ;D Hij ligt ook niet echt op de route, vooral nu ze overal met de weg aan het klooien zijn...  :eusa_doh:

pwassink

Citaat van: grijzev70tdi op 09-07-2013 22:15:17
Ja, de TinQ ofzo, maar die heeft een openings tijd van 2 uur. En dan moet je geluk hebben dat ie werkt.

Onderweg naar Delden kom ik volgens mij geen LPG pomp tegen. Zit nog 35 liter in, dus ik red het nog wel ;D

Maar via Almelo terug rijden, of vannuit huis naar Warnsveld  :eusa_wall:

Bij de Cosmo in lochem verkopen ze toch echt LPG, ik meen tot een uur of tien s'avonds geopend ..
je moet er alleen even t kanaal voor oversteken ..   :eusa_shhh:

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 11-07-2013 23:52:23
Toch 30 euro in de maand ;D Hij ligt ook niet echt op de route, vooral nu ze overal met de weg aan het klooien zijn...  :eusa_doh:

Koop je wat minder biertjes.  Is ook beter voor je ;D

)()()sT

Krijgen we nog eens wat beeldmateriaal van dat slagschip?

;D

The Volvoboy

Weet je zeker dat je dat wil Joost? :P
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

grijzev70tdi

Haha, heb er niet zoveel foto's van. Van de ombouw wel wat, niet zoveel. Hij word nu gewoon gebruikt :D