Wat voor auto rijdt je vrouw/man/vriendin/vriend?

Gestart door M a r c, 31-07-2004 17:55:59

Vorige topic - Volgende topic

850maniak

Terrible, een Peug 206. Ik koop weleens auto's meestal Volvo's voor de gein. Heb het geprobeerd haar aan de 240, 940, 850,V70 en zelfs aan de BMW touring te brengen , maar die Peug die blijft verdorie haar favoriet. het mooiste is mijn vriendin als ze een Volvo 850 station rijdt.

Barry_C70

Don't currently have a girlfriend but can tell you what some past girlfriends used to drive:

GF1: Buick LeSaber
GF2: Dodge Intrepid V6 and later a Chevy Impala
GF3: Honda Accord V6 Coupe (US model)
GF4: Golf mkIII

Eugene

Sanne heeft vanaf morgen ook een eigen auto'tje als het goed is. Het is een "mini" Volvo 850 geworden ;)

440 1.8, zwart metallic, 1994, 111.000km, volledige onderhoudshistorie, gekocht van 1e eigenaar 8)

If it's not blown, it sucks...

Sanne

Sterker nog, k heb nu een eigen autootje ;) Na veel gezeur over kentekenbewijs deel 3 is het toch gelukt :D

Rijd echt super, hoewel een 850 of c70 nog steeds op het verlanglijstje staat natuurlijk.

Gelukkig kan ik af en toe de 850 t-5 van Eugene lenen, dus dat zit wel goed :D

Misha

Citaat van: barry_c70 op 03-12-2006 21:19:12
Don't currently have a girlfriend but can tell you what some past girlfriends used to drive:

GF4 was real love, then ? ;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Daf46

Vanaf volgende week een Skoda Octavia 1.6 GLX

daytonawim

Mm een Volvo  S70 T5 automaat, waar ik af en toe ook in mag rijden :-)

Barry_C70

Citaat van: Misha op 05-12-2006 10:45:51
Citaat van: barry_c70 op 03-12-2006 21:19:12

GF4 was real love, then ? ;D

The key word in that sentence is "was"

italia

Een 360 GLS B200K 3-deurs met 140.000 op het klokkie. al even wezen rijden afgelopen weekend en het brengt een hoop goede herinneringen (-+n, +-r :eusa_think:) terug...  ;D

why-not

Vulk

Flipjes 850 R

Een Volkswagen Fox, met jawel een 1.2 driecilinder. Wat een poweRRR. Met een beetje mazzel ( alleen, en zonder bagage ) 160 km/h.
Meer dan genoeg voor die 7000 km per jaar binnen de bebouwdekom. Als ze dan ook nog maar eens leerd parkeren met dat luciferdoosje van d'r, kan ik binnen blijven als ze thuis komt.
Misschien een idee voor een nieuw topic.
Of is dat al een keer behandeld? "de parkeerkunsten van vrouwen..."
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Philip850

Citaat van: Flipjes 850 R op 06-03-2007 19:00:07
Een Volkswagen Fox, met jawel een 1.2 driecilinder. Wat een poweRRR. Met een beetje mazzel ( alleen, en zonder bagage ) 160 km/h.
Meer dan genoeg voor die 7000 km per jaar binnen de bebouwdekom. Als ze dan ook nog maar eens leerd parkeren met dat luciferdoosje van d'r, kan ik binnen blijven als ze thuis komt.
Misschien een idee voor een nieuw topic.
Of is dat al een keer behandeld? "de parkeerkunsten van vrouwen..."

;D luciferdoosje... en hoe je het ook went of keert, om het nou kunst te gaan noemen is wel heel abstract  8)
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

RATFINK

Wat een verwende vrouwen allemaal, die van mij doet gewoon alles op de Gazelle Toer Populair oftewel de ouwe trouwe opoefiets.

En voor de gezinsuitjes op de fiets deze

Brambo67

VW Polo 1.4 Comfort uit 2000. Is al weer haar derde Polo. Maar liefts 8 jaar in d'r vorige gereden (Polo Fox 1.6 Zwart, Lichtmetaal uit 1995) Die vorige was een 6N nu heeft ze een 6N2. Het verschil tussen een 850 en een x70 zeg maar. Kortom geen van d'r vriendinnen valt het op dat ze een nieuwe heeft ;D Uiteraard heb ik er dit keer fatsoenlijk lichtmetaal op gezet. Mooi karretje, rijd goed en haalt ons gemiddelde benzineverbruik behoorlijk naar beneden ;) Heb nog even geprobeerd om in december de Polo te verpatsen en 'r dagelijks in mijn vorige V70 Europa Exclusive te laten rijden.... Je raadt het al  :eusa_snooty: :evil: was ongeveer de reactie. Achteraf gezien ook wel beter zo. Heb de 'donkerblauwe' goe kunnen verkopen en ben nu extra blij met MIJN R AWD  :eusa_dance:
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!