Wat voor auto rijdt je vrouw/man/vriendin/vriend?

Gestart door M a r c, 31-07-2004 17:55:59

Vorige topic - Volgende topic

Jur

simmz

een VW Passat V5 Estate uit 2003...

zonder parkeercensors....  ???

(mijn virendin is net 1,58 meter hoog... vandaar)

:eusa_whistle:

every man dies, not every man really lives

)()()sT

Citaat van: simmz op 24-04-2008 09:25:46
een VW Passat V5 Estate Avant uit 2003...

;D

Citaat van: simmz op 24-04-2008 09:25:46
zonder parkeercensors....  ???
(mijn virendin is net 1,58 meter hoog... vandaar)
:eusa_whistle:

Haha, ja dat is te zien aan de roffel  :evil:
Laat haar dit niet lezen  ;D :-*

Kingfisher

Citaat van: tackle op 23-04-2008 22:45:11
een vw polo coupe. Piepklein maar net een skelter.

Dusss............met trappers ???

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

)()()sT

V70R-obert

Mijn vrouw heeft een 407 SW 2.0hdi
Een ruime auto waar je nu al aan merkt dat de afwerking niet op hoog niveau staat. De rammels en kraakjes zijn niet van de lucht. De auto is nu 1.5 jaar oud en kent de garage uit zijn broekzak. Geen ernstige storingen, maar kleine vervelende storingen in de electra, sloten, loszittende interieurdelen en gek genoeg verbruiken nieuwere motoren best wel veel olie. Met enige regelmaat kan ik een liter olie bijgooien, wat heel normaal moet zijn....

Jorg Vseventy

Nadat de Alfa 146 (mijn vorige vorige auto) telkens dicht vroor vorig jaar, heb ik haar een Peugeot (frans voor beetje show) 206 kado gedaan.
Zo eentje met wieldoppen..., maar een wel Gentry, dus weer wel airco en mistlampjes voor. Ik vind dat daar ook LMV bij horen, maar de dopjes zijn mooier :eusa_wall:, aldus HM.

Zwanger van onze zoon, begon ze zich daarna af te vragen of de V40, waarin ik reed, wel groot genoeg zou zijn met 2 kids. Nee, natturlijk gaat dat niet passen!! Wij hebben een V70 nodig ;D , zo gezegd zo gedaan. Zij blij met haar peus, ik met mijn roffel. We wisselen zelden.

In Bertone X1/9 die ik al 13 jaar heb rijd overigens al 1,5 jaar niemand, werkt ook niet he 2 stoelen voor 4 personen...

jero

In Bertone X1/9 die ik al 13 jaar heb rijd overigens al 1,5 jaar niemand, werkt ook niet he 2 stoelen voor 4 personen...
[/quote]

Ook een hele leuke wagen   :eusa_clap:

Jorg Vseventy

Citaat van: jero op 24-04-2008 15:21:52
Ook een hele leuke wagen   :eusa_clap:

Dat hoekt inderdaad lekker de bocht om.... (ook met slechts 85PK)

KMvrtr

[off-topic alert]
Uno turbo blok erin!
:evil:
[/off-topic alert]

Jorg Vseventy

Volgens mij dwalen we nu een beetje off-topic, dus de liefhebbers kunnen beter even een kijkje nemen op:
www.fiatx19club.nl

Enneh, ja, Uno Turbo kan, maar Ritmo 130TC blok kan ook, zelfs Alfa V6 is al eens gedaan (en verongelukt)

Ron 123gt

Een Peugeot 205 Generation (jaja) uit '97 met nog maar 84000 km's.
Hoef niet bang te zijn dat ze mijn (onze?) V70 meeneemt, ""veels te groot" volgens haar. In de Amazon heeft ze nog maar 2 keer gereden, en dat terwijl ik hem al 10 jaar heb!

V70geRwin

Lesauto, ze heeft veel talenten maar niet in autorijden  :eusa_silenced:
Eind mei afrijden dus  :eusa_pray:

V70 classic

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.