Wat voor auto rijdt je vrouw/man/vriendin/vriend?

Gestart door M a r c, 31-07-2004 17:55:59

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

nee, dat niet...
wel handcreme; kun je daar wat mee? gebruik ik toch niet meer ;)

om weer ff on-topic te komen; mijn vrouw rijd dus een T-5R estate automaat ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Rai

Citaat van: george op 18-08-2004 22:52:39
Ah, een taxichaufeuse :P ;D
Wat wil je, met 3 kinderen. Maar goed, ze rijdt dus een E230, handgeschakeld en net als de 850 uit 1996.

Yackall

Echtgenote heeft nog geen rijbewijs maar wel een Lancia Kappa (2.0ltr, 5-cyl, 20valve, 155pk) op lpg. Da's mijn 'oude' auto. Ze moet over 4 weken afrijden.  ;D

M.a.w. heb nu twee auto's. Maar zodra ze haar rijbewijs heeft zal ze voorlopig niet in de T5R rijden. Vind ze een beetje eng. Dat vind ik erg jammer.   ;)

Overigens is de Kappa een uitermate fijne stuur-auto. Vanwege de lpg-installatie zitten er achter zwaardere veren onder. Daardoor is hij licht overstuurd i.p.v. licht onderstuurd (=normaal).  Als je een bocht (te) snel neemt lift je even tot je voelt dat de achterkant gaat 'drukken' en dan geef je weer flink gas en trek je hem schitterend (en stabiel) de bocht door. Heerlijk.

mvz

Zij rijdt in de Volvo, ik in mijn lease Passat....

T5Fred

Op dit moment rijdt mijn vrouw ook in de Volvo en ik (hopelijk) tijdelijk in haar Opel Corsa. Ze heeft wel al aangegeven niet terug te willen naar haar Corsa!

dennis850

ik moet eigenlijk bekennen dat mijn vrouw meer in de 850 rijdt dan mij, maar okee ... :-*
( dit vanwege de veiligheid voor de kids)
Ik rijd dus het meeste (doordeweeks) in een daihatsu cuore 3 cilinder 850 CC'S  bouwjaar 1986 !!!

Om het verschil maar even te merken , als ik weer in de 850 stap. (+/-1400 kg t.o.v 607 kg ....)
"de overdekte bromfiets" kostte mij maar 30 euro in aanschaf ;D , bijna vol jaar apk, en 75 euro voor een (complete auto) "nieuwe" tor in het voorondertje. (oude had een gescheurde kop.) Daarbij alle onderdelen op voorraad.

Het was de bedoeling een scooter of brommertje aan te schaffen, want een 2e auto was niet echt noodzakelijk, maar na een (zeer) korte rekensom werd het dus een bromfiets op 4 wielen met kenteken, oftewel de CUORE
10 euro verzekering p/mnd
 9 euro belasting
en verbruik van 1:19
En ik zit nog droog ook  :P

Amieke850

... mmmmm.... opvallend veel vouwen/ vriendinnen e.d. in DE Volvo van man/ vriend ?!
Ow geweldig, ik heb er ZELF een, helemaal van MIJ  :P alleen  !!

T5Fred

Citaat van: Amieke850 op 30-08-2004 19:14:22
... mmmmm.... opvallend veel vouwen/ vriendinnen e.d. in DE Volvo van man/ vriend ?!
Ow geweldig, ik heb er ZELF een, helemaal van MIJ  :P alleen  !!

Ja, het viel mij ook op, bij ons is het namelijk ook zo. Ik moet bekennen dat ik het wel een veilig gevoel vindt dat vrouw en kinderen veilig in de Volvo zitten. Ik rijdt dan wel in de air-bag loze auto van mijn vrouw.

RoelW

Mijn vrouw rijdt in een Saab 900i uit 1985. Rijdt als een tierelier en met die enorme bumpers en het Zweedse staal ook erg veilig.

denkweb

Citaat van: RoelW op 02-09-2004 22:19:04
Rijdt als een tierelier en met die enorme bumpers en het Zweedse staal ook erg veilig.

Opschepper  ;D 8)

Yackall

Citaat van: RoelW op 02-09-2004 22:19:04
.... Rijdt als een tierelier en met die enorme bumpers en het Zweedse staal ook erg veilig.

Vrouw of Saab???  ;D

Amieke850

Het was uit... en nu weer aan...   :-*

740  :P

rogier

Mijn vriendin zit het liefst achter het stuur van mijn roffel ("want die rijdt zo lekker"). Maar helaas voor haar moet ze het doorgaans doen met haar Skoda Fabia 1.4 60pk uit 2000.

thuur

Ziet er naar uit dat we de Justy nog even aanhouden.. Met glans door de APK (ok, met 2 nieuwe bandjes). De keurmeester had het gezicht 'tsja, wat moet ik hier nou van zeggen....?' op staan. Richting 17 jaartjes and still going strong.. Voor nog geen 20 euro per maand.. Hmm.. ::)

Gr 8)

BartT5R

De Fiesta van mijn vrouw gaat morgen de verkoop in, :(

Zij heeft namelijk een BMW 318TDS mogen kopen ;D ;D ;D

Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.