Wat voor auto rijdt je vrouw/man/vriendin/vriend?

Gestart door M a r c, 31-07-2004 17:55:59

Vorige topic - Volgende topic

basjordans

In een witte VW Polo. Onze 3 kinderen passen gemakkelijk op de achterbank en de auto voelt redelijk veilig aan.
Ik moet zeggen dat het ook best goed rijdt en het kost allemaal niet veel!

jaap

Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BobaFett

Mevrouw Boba is even Agnetha uitlaten..... even op en neer naar de zwangerschapsgym....  ;)

mehn

Citaat van: Boba Fett op 24-01-2005 20:13:04
Mevrouw Boba is even Agnetha uitlaten..... even op en neer naar de zwangerschapsgym....  ;)

Wat een onzin, kun je haar er niet gewoon heen laten fietsen, dat lijkt me gym genoeg  8)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

BobaFett

Citaat van: mehn op 24-01-2005 20:16:08

Wat een onzin, kun je haar er niet gewoon heen laten fietsen, dat lijkt me gym genoeg  8)

Ohhhhh......

Nee hoor... nu kan de baby alvast wennen aan het unieke motorgeluid  ;D  ;D

mehn

Citaat van: Boba Fett op 24-01-2005 20:25:20
Citaat van: mehn op 24-01-2005 20:16:08
Ohhhhh......
Nee hoor... nu kan de baby alvast wennen aan het unieke motorgeluid  ;D  ;D

Pas maar op dat 'ie geen rookvergiftiging oploopt  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Vanaf dinsdag een heuse Ford Fiesta 1.1 ( :-X) uit '95 onder het motto "We betalen al genoeg wegenbelasting" ;D

Gr 8)

Eveline

Ha, ik heb het zo te lezen goed voor elkaar! Ik rij over 7500km (eerst nog even de Peus 307 Break van de baas oprijden...) in een 140pk TDI...! En daar pruttelt mijn vriend dan rustig achteraan, met zijn Mégane... (wel een 120pk diesel hoor, maar toch) ;D

banaan

Fiesta met een knap lawaaiige motor, maar dat is normaal bij die bakkies.
Krijg haar met geen knuppel in de VOLVO, ze kan niet (zegt ze) over de motorkap heen kijken,  de muts  ;D :D!!

Banananananassss

Spin!

www.vm-parts.nl

s©ub@

huh??? en tegen mij zei je dat je haar in een zwarte T-5R had geluld??? ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Ron850tdi

Zij rijdt een BMW E36 type 318iS coupé diamantzwart met een heeeerlijk pittig viercilindertje onder de kap :D

Ze wil geen Volvo - maar ze mag er wel in mee! En ik in de BMW... :P

Alfred

Mijn vrouw gebruikt voor woon-werk onze T5 en is daar zeer gelukkig mee  ;D.
We hebben maar 1 auto dus ik ga met OV naar mijn werk. Maar gelukkig mag ik iedere zaterdag de weekboodschappen doen, da's toch 4 km heen en 4 terug. En als ik echt geluk heb, dan mag ik voor haar tanken  8).

Laserblue

Mijn vriendin rijdt nu in onze vorige auto (we hadden er eerst maar 1, ordinair hè? ;D)

een Renault megane coupé 1.6 16v uit 2000
Ik wilde ´m eerst inruilen maar kreeg er maar 4500 voor terug zodat ik dat maar niet gedaan heb (heeft pas 80,000 gelopen)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

M

Een MY03 Subaru Forester XT automaat, erg fijn!