mijn 850 is (volgens mij) in 16 jaar nog nooit gepoetst > vandg foto's geplaatst

Gestart door timj, 26-03-2012 00:31:02

Vorige topic - Volgende topic

hathü

Wassen met een sopje van dreft, lost alle smurrie op. En dan fitnessen is je spierballen gebruiken, rode commandant, dan groene commandant en vervolgens in de was zetten. Zo deden we dat vroegah.
In 1969 werkte ik bij een schadebedrijf en werden er nog wel eens auto,s gespoten met celluloselak, dat was na droging knetterdof en moest je op bovenstaande manier tot glans op poetsen.  ;D

Teddy81

Citaat van: hathü op 27-03-2012 11:07:18
...werden er nog wel eens auto,s gespoten met celluloselak, ...

En als het mislukt was en er zat een sinaasappelhuidje in de lak dan noemden we het cellulituslak??? ;D ;D

hathü

Citaat van: Teddy81 op 27-03-2012 11:09:39
Citaat van: hathü op 27-03-2012 11:07:18
...werden er nog wel eens auto,s gespoten met celluloselak, ...

En als het mislukt was en er zat een sinaasappelhuidje in de lak dan noemden we het cellulituslak??? ;D ;D

Zelfs dat moest je weg poetsen met de hand. >:(

Snellebaksteen

Cellulitis los je op met een schuurkurk en p1200. Daarna commandant.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

timj

Net met driven2shine gesproken en voor as zaterdag een afspraak gemaakt.  :eusa_dance:  :laugh:

Ze hebben ruimte keus in poetsmiddelen en machines en aangezien ze zelf ook detailen en cleaneren is de "know-how"er ook,ze gaan de tijd nemen om mij e.e.a uit te leggen
foto's volgen....

Vulk

De roest aan het dak en aan dat raam vind ik toch wel 'opvallend'. Aan het raam heb ik het nog gezien, maar niet zo erg. Op het dak heb ik het nog maar één keer gezien.

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

francois

timj

inmiddelsm heb ik besloten om de auto te laten reinigen er zijn een auto ervaren poetsbedrijven in den haag die voor respectievelijk 80 en 160 euro de hele wagen reinigen en poetsen ik heb het resultaat op een berlingo gezien v.h poetsbedrijf die die auto gewassen en gepoetst heeft voor 80 euro  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_whistle:

PRACHTIG RESULTAAT  :eusa_clap:

Deze Berlingo is bijna een jaar geleden gepoetst en ziet er nog steeds prachtig uit je zou niet zeggen dat deze al een jaar gelden gepoetst is het poetsbedrijf zit id buurt van de Binchorst dus ik ga hem daar naar toe brengen.. :eusa_whistle:

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

timj

timj

****update 05-07-2012 *****

eerst is mijn Berlingo gewassen  :o :o :o :eusa_dance: PRACHTIG !!!!! door Giga carwash in den haag voor onder de 100 euro!!!!  :eusa_dance:

foto's plaats ik i.d komende dagen en de 850 staat er nu en die post ik van het weekend dus houdt dit topic in de gaten

dit bedrijf verstaat echt zijn vak..ze hebben zelfs mijn velgen gespoten

voor dat geld wassen ze,poetsen,sealen,interieur nat gewassen,velgen en motorruimte !!!!!