radio werkend krijgen ter vervanging van sc900

Gestart door Sander850T5, 31-03-2012 13:14:37

Vorige topic - Volgende topic

Sander850T5

Mijn sc900 vertoont kuren... De cd speler in de radio en de cd wisselaar in de kofferbak doen het niet. Wat er voor zorgt dat ik gedwongen naar de radio moet luisteren. Daar boven op valt de versterker te pas en te onpas uit. Dus eigenlijk kan ik alleen radio luisteren als de versterker dat wil. Tenminste ik denk dat het daar aan ligt.

Om al deze problemen in een keer de baas te zijn wil ik een aftermarket radio installeren (+ subwoofer) Echter wanneer ik de iso verloop kabels gebruik voor mijn nieuwe radio heb ik geen geluid. Radio doet het wel, maar ja de versterker zit er nog tussen maar deze wordt niet aangestuurd dus geen geluid. Nu heb ik al een tijdje gezocht op het forum, maar helaas nog geen duidelijk antwoord gevonden.

Dus hoe kan ik zo simpel mogelijk mijn radio werkend krijgen? liefst zonder de versterker en anders met?

Ik had ook iets gelezen over het overslaan van de lus, maar hopelijk kan iemand mij dan even toelichten?

alvast bedankt voor jullie antwoord!

c70 coupĂ©, geen center speaker(door rti),  dynaudio, MY 1999

c70je

Beste sander
ik heb zelf ook een c70 en een avic dubbeldin
alleen kon ik de daar een kabeltje bestellen die de originele versterker aanstuurd
deze koste mij 18 euro ook kun je hem rechtstreeks aansturen vanuit je nieuwe radio alleen moet je dan 4 draadjes trekken naar achteren

Gr Gerard

Sander850T5

Citaat van: c70je op 01-04-2012 22:27:15
Beste sander
ik heb zelf ook een c70 en een avic dubbeldin
alleen kon ik de daar een kabeltje bestellen die de originele versterker aanstuurd
deze koste mij 18 euro ook kun je hem rechtstreeks aansturen vanuit je nieuwe radio alleen moet je dan 4 draadjes trekken naar achteren

Gr Gerard

Waar heb je die besteld? Want dat zou mij wel wat moeite schelen:)

c70je

heey Sander ja lijkt me zo op het eerste gezicht wel de blauwe komt op je remote van je radio en de rca pluggen in de front en back uitgang op de radio en klaar is kees kijk wel even de stekker na van de versterker Gr Gerard

Sander850T5

Ik had even gebeld, maar ik kan die als particulier niet kopen daar... Weet jij nog waar je die gehaald hebt? Ik heb er ondertussen zelf een gesoldeerd. Nog niet getest, maar liever koop ik er gewoon 1 dan weet ik zeker dat het goed is.