pomp van tijd af na draaien krukas?

Gestart door swoo, 31-03-2012 15:58:03

Vorige topic - Volgende topic

swoo

nou hij is terug dieselpomp is afgesteld die is dus versprongen door de klap op de krukas!! ben blij dat ie weer rijdt!

arjenT5R

Citaat van: swoo op 03-04-2012 21:40:28
nou hij is terug dieselpomp is afgesteld die is dus versprongen door de klap op de krukas!! ben blij dat ie weer rijdt!

Ja zie je geeft een beste opdoffer dus, heb je de rest van de timing ook laten checken?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

UserID6342

Citaat van: arjenT5R op 04-04-2012 10:55:11

Ja zie je geeft een beste opdoffer dus, heb je de rest van de timing ook laten checken?
Heb hier nog steeds vraagtekens bij (let wel, ik geloof je wel) want iets wat goed op tijd / spanning staat kan gewoon niet 'verspringen'  Het word een ander verhaal als de riem zo slap als een tod eromheen hangt.

arjenT5R

Citaat van: Dirk342 op 04-04-2012 11:19:38
Citaat van: arjenT5R op 04-04-2012 10:55:11

Heb hier nog steeds vraagtekens bij (let wel, ik geloof je wel) want iets wat goed op tijd / spanning staat kan gewoon niet 'verspringen'  Het word een ander verhaal als de riem zo slap als een tod eromheen hangt.

Hmmm heb al een gebroken krukas spie gezien bij een motor waar de ankerplaat van kapot was gelopen dus ik vind het niet heel erg vreemd  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!