wie is extaxi?

Gestart door extaxi, 02-04-2012 21:42:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

extaxi

Wel even zo netjes om me ook voor te stellen hier. Ik liep gisteren als fotograaf rond op de baan in Lelystad om wat leuke plaatjes van de deelnemers van de Elandrun te schieten.

Ik heb niet zozeer wat met Volvo (sorry) maar ben wel diverse jaren de huisfotograaf van het Volvo Rallyteam en de Volvo Original Cup Holland geweest. Vele jaren langs de rallyproeven gestaanIin NL maar ook in Duitsland) om de Volvo's in actie te fotograferen.

Ik vond het een leuke zondagochtend en genoot op de A27 al van de 10-15 dikke Volvo's die ik inhaalde. Wellicht tot een volgend evenement!

Dick

Tinus T-5R

Hi Dick,

Ben/was je ook niet actief op het seat-online forum? Jaren terug had ik een Ibiza Cupra en bezocht ik het forum regelmatig.

Maargoed leuk dat je je even voorsteld!

Groeten,
Martijn

extaxi

Inderdaad, ik ben mede-oprichter geweest van Seat-Online. Inmiddels niet meer bij betrokken aangezien ik niets meer met het merk als zodanig heb.

Tinus T-5R

Haha leuk dan dat we elkaar weer tegen komen op het Volvo Forum.
Wat is dan wèl het merk waar je wat mee hebt?

extaxi

Op het moment rijd ik in een Alfa Romeo Giulietta. Dus op dat moment is dat het merk :-)
Maar bovenal geld dat ik een autoliefhebber ben en elk merk heeft wel wat gaafs.
De verzameling T5(R)'s die ik dit weekend heb gezien, super! Ook de 480 blijft een erg vooruitstrevende auto.