Weer eens in het nieuws morgen...

Gestart door denkweb, 03-08-2004 23:29:02

Vorige topic - Volgende topic

BobT5

Zag 'm in de berm liggen,recht tegenover het gelredomestadion.
Je kunt het niet op de foto zien maar er liggen daar langs de rand van die betonnen puisten tegen het parkeren.
Daar is tie vol overheen geragd,dus dat krasje van het takelen zal wel niet zoveel hebben toegevoegd.
Vraag me sowieso af hoe die auto daar terecht is gekomen,kende situatie...
Het RDW is de andere kant uit,denk dat de garagehouder/monteur dacht: TJAKKAAAA!!!!!.........;D;D

Jan_D.

Garagehouder wilde niet met z'n naam in de krant en heeft wel gezegd dat hij de controle over de auto verloor???

Misschien voelt hij zich wel schuldig.

Wel triest voor Ratelband (ook al ben ik geen fan).

denkweb

Citaat van: Reitse op 19-01-2006 13:34:01
Slotopmerking van het artikel (ja, zelfs hier is dat nieuws, kan je nagaan hoe slecht onze krant is...) was wel grappig "Ratelband kreunt nog even 'dat kan er ook nog wel bij' als de auto schuin in de takels van de berger komt te hangen en over de grond schuurt.

Hij vergeet alleen even te vermelden hoe dat komt... dat is het risico als je onder het te takelen voertuig doorloopt, dan laat de berger direct zijn bediening los met alle gevolgen van dien... nooit binnen het kraanbereik gaan staan  ;D.

http://www.logicx.nl/  ;)

denkweb

Jan_D.

Maar toch wel prettig voor de bestuurder dat hij er niet in zat op het moment van de klap!

Spin!

Citaat van: denkweb op 16-02-2006 21:58:52
Stevige Volvo

link

Ik heb het gezien vanmiddag, ik kwam er langs...Kreeg nog ruzie met mn vriendin, omdat ik meer zorgen maakte over de Volvo dan om wat er verder omheen was gebeurt  ;D

Maar wel weer jammer dat de volvo met pech stond...hmm :-[

www.vm-parts.nl

Joris_Scholte

Citaat van: Spin op 16-02-2006 22:29:05
Stevige Volvo

link
...
Stond in de krant (De Gelderlander) dat hij een lekke band had, en dat zijn wielsleutel niet op de bouten paste. Was zijn geluk geweest, anders was hij aangereden terwijl hij aan de auto bezig was.

Eugene

Citaat van: Joris_Scholte op 17-02-2006 14:40:45
Stevige Volvo

link
...
Stond in de krant (De Gelderlander) dat hij een lekke band had, en dat zijn wielsleutel niet op de bouten paste. Was zijn geluk geweest, anders was hij aangereden terwijl hij aan de auto bezig was.

:o

If it's not blown, it sucks...

fearless

Stevige Volvo

link
...

Waren die universele wielen toch nog ergens goed voor, hij heeft echt veel geluk gehad.   :o

Joris_Scholte

Citaat van: fearless op 17-02-2006 20:26:45
Stevige Volvo

link
...

Waren die universele wielen toch nog ergens goed voor, hij heeft echt veel geluk gehad.   :o
Ja echt wel! Die vrachtwagen kwam trouwens (volgens de chauffeur in de krant) op de vluchtstrook, omdat hij nogal krap werd ingehaald door iemand, had uitgeweken en door de spoorvorming de rijbaan verliet. Voordat er insinuaties komen over altijd weer die truckers die niet opletten en te lang achter het stuur zitten en asociaal rijden....  ;)  ;D  8)

Eugene

Citaat van: Joris_Scholte op 18-02-2006 02:29:14
Citaat van: fearless op 17-02-2006 20:26:45
Stevige Volvo

link
...

Ja echt wel! Die vrachtwagen kwam trouwens (volgens de chauffeur in de krant) op de vluchtstrook, omdat hij nogal krap werd ingehaald door iemand, had uitgeweken en door de spoorvorming de rijbaan verliet. Voordat er insinuaties komen over altijd weer die truckers die niet opletten en te lang achter het stuur zitten en asociaal rijden....  ;)  ;D  8)

En de asociaal inhalende auto was een Duitse van het bekende merk *** ?  :-X

If it's not blown, it sucks...

Spin!

Ik zeg...productie-foutje

had toch wel verwacht dat een volvo minder deukt bij een ongelukje met een kreunault...

www.vm-parts.nl

animalT5R

Citaat van: Spin! op 24-08-2006 09:28:18

had toch wel verwacht dat een volvo minder deukt bij een ongelukje met een kreunault...
Ben met je eens dat een volvo een hele veilige auto is(veiliger als het vw geval wat ik nu heb,maar dat terzijde) Maar elke auto kan in elkaar met een ongeval.
Boem is ho en plons is water. . .
En ja,een volvo kan ook in elkaar gereden worden.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

FGG

Citaat van: Spin! op 24-08-2006 09:28:18

Op zich doet ie 't wel goed. Tot aan het compartiment kreukelen, vanaf daar is ie helemaal intact. Ik had liever in de Volvo dan in de Renault gezeten.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Raf

inderdaad, zoals FGG zegt, kreukelzone!
een (veilige) auto wordt zo gemaakt dat alles bijeen plooit maar dat het passagierscompartiment intact blijft. dus geen productiefoutje... :D

Raf
De gustibus non disputandum est!