Money Talks: Hoe is de roffel betaald?

Gestart door 2.0keijzer, 04-08-2004 12:35:16

Vorige topic - Volgende topic

2.0keijzer

Ik schat dat de meesten van ons hun roffel tweedehands hebben gekocht, en zelfs dan kosten ze vaak nog een smak geld. Sparen we tot we het gewenste bedrag bij elkaar hebben of sluiten we een lening af?

ed

Lenen voor een auto? Eén keer gedaan, slecht bevallen, en nooit meer dus. Enigste lening is die voor een huis!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

martijn.

[move=left,scroll,6,transparent,100%]Dat is interessant om van elkaar te weten  ???[/move]

Hij is contant betaal van spaarcenten, zo doe daar je voordeel mee :-X.

fearless

Ik heb mijn roffel contant betaald met mijn spaarcentjes.
Eerst effe me spaarvarkentje gekraakt en toen de auto wezen ophalen.

thuur

Betaald van negatief spaargeld  :-\

Gr 8)

Ingrid

Aankoopbedrag Knoet was niet hoog, hoefde er niet eens spaargeld voor aan te spreken (soms hou je wel eens iets goeds over aan een relatie  ;D).
Volvo is a girls best friend...

Peth©oni

It's all about money laundry......  ;)

Rudi

Als echte autoliefhebber heb ik er zelf dag en nacht voor gewerkt[en nog steeds] en dus zelf betaald.En zo hoort het ook,als ik het geld niet had had ik wel iets goedkoper gereden...

Auto is emotie en emotie is niet in leningen uit te drukken ;)
Dr.Go-Fast...

fosfonite

Citaat van: ed op 04-08-2004 12:39:56
Lenen voor een auto? Eén keer gedaan, slecht bevallen, en nooit meer dus. Enigste lening is die voor een huis!

Belastingteruggave geeft wel wat ruimte

De aftrekposten van de hypothecaire lening + inruil vorige kar = 850 voor de deur

Geert-Jan

Gaat jullie eigenlijk niks aan. :P

Maar vooruit eerlijk contant betaald. ;D

Het spaarvarken dus.

Volvo850Club lidnr.0504409

denkweb

Drie jaar vakantiewerk en een positief uitgevallen verhaalschade waren toch wel de aanleiding om de GLT te kopen destijds, van de verhaalschade daarvan dus de Tdi gefinancierd.

Johann

Citaat van: 2.0keijzer op 04-08-2004 12:35:16
Ik schat dat de meesten van ons hun roffel tweedehands hebben gekocht, en zelfs dan kosten ze vaak nog een smak geld. Sparen we tot we het gewenste bedrag bij elkaar hebben of sluiten we een lening af?

Als je lid bent krijg je 'm gewoon in huis. Hoe ze 'm verder betalen zou je even moeten vragen... ;D

edwint

me subaru gt turbo ervoor ingeruild!

Sbv

Je prive auto goed verkopen aan je werkgever dan hou je wel eens wat over en daar heb ik mijn 850 van gekocht

Frans Harkema

Citaat van: Pethconi op 04-08-2004 13:54:15
It's all about money laundry......  ;)

Oh? Welk wasmiddel? Heb altijd last van fiscale krimp..... ;D

Just my 2cts,
Frans