Bolletje-pijltje rit op de Veluwe

Gestart door resytech, 09-04-2012 17:29:24

Vorige topic - Volgende topic

resytech

Hallo allemaal,

ik zou middels dit berichtje willen weten of er interesse bestaat voor een bolletje-pijltje toerrit in de omgeving van Harderwijk, Ermelo, Putten en omstreken, Noordwest Veluwe dus?

Hoe zie ik dit voor me?
-Verzamelen bij een mooi hotel
-Kopjun kofjun ter kennismaking
-uitleggen van de regels en uitdelen routeboek

-Starten om de 1 a 2 minuten.  (Hangt af van het aantal deelnemers)
-Onderweg op een mooi locatie een hapjun of een drankjun.
-Vervolg van de rit
-Finnish gevolgd door eventuele prijsuitreiking
-Natuurlijk gezellig na praten en wellicht een lekker happie eten voor degene die dat willen.

Kosten: ongeveer 7,50 euro per equipe.
Wat mag je daarvoor verwachten?
Kopjun kofjun bij aankomst, routeboek, een bijzonder mooie route, een bij de prijsuitreiking een beker of een ander leuk aandenken. (iets met volvo logo of i.d.)

Eten en drinken onderweg is voor dat bedrag natuurlijk niet mogelijk en iis dus voor eigen rekening.

Prijsuitreiking? is het dan een wedstrijd?   Nee niet echt, want het is geen snelheidsevenement en er wordt niet op tijd gereden, er worden natuurlijk wel vragen gesteld onderweg die beantwoord dienen te worden.
De equipe die daar het leukst of origineelst mee om gaat is de winnaar.

Kortom,  Bestaat hier interesse voor?

Datum: uiteraard nog niet bekend, waarschijnlijk ergens in september of oktober.

Zo ja, dan lijkt het ons, m,n vrouw Sylvia en ondergetekende leuk om dat te organiseren.

resytech

Inmiddels 64 x gezien maar nog geen enkele reactie, misschien wat voorbarig,.................kennelijk weinig interesse.

Jammer hoor. >:(

Groet,

René

maruska

Rene,

Mensen kunnen ook afwachtend zijn. Dus trek niet te snel je oordeel :)
Goed initiatief iig, hoop dat de animo volgt.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Lampje

Ja, lijkt me leuk! Ik zoek nog wel een chauffeur. Heb zelf ook de juiste apparatuur voor in de auto om de tussenafstanden te meten. Mijn teller is stuk :eusa_dance:

Martijn_B

Lijkt mij ook leuk, vorig jaar in de Ardennen gedaan en dat was echt dikke pret.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Robster480

Lijkt me zeker leuk, afhankelijk van de datum :)

Lampje, ik wil je eventueel wel chaufferen?
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Lampje

Leuk Rob,

Dan hebben we 'n team! 8)

verron

Heb helemaal geen ervaring met het "bolletje-pijltje" systeem maar je moet ergens beginnen toch?
Lijkt mij wel leuk......afhankelijk van de datum wil ik wel meedoen.
Misschien een lijstje?
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Robster480

1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

resytech

Ha gelukkig,

toch te voorbarig geweest! van 15  a 20 equipes  giet it oan.

Ik was al een beetje bang dat jullie net zo weinig enthausiast waren als vroeger bij de Simca matra sportsclub.
daar waren ongeveer 400 betalende leden waarvan 3 actief, de rest was bezig met restauratie projecten die nooit afkwamen.

Maar ik heb het gelukkig mis.

Groeten, René & Sylvia

maruska

Rene,

het forum hier heeft duizenden gebruikers en lezers, en is gratis. Verwar dit niet met de volvo850club, waarvoor lidmaatschap wel betaald is.
Zoals ik al zei, niet te snel opgeven en reageren dat mensen niets zeggen/doen. Vrijwillig en gratis is niet voor niets niets-verplichtend
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Broabander

Mijn ouders wonen vanaf deze zomer in Putten, en pa heeft wel wat bolletje pijltje rally ervaring inmiddels, dus als er een datum is en ik in de buurt kan zijn dan sleur ik die ouwe misschien ook wel mee!
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

The Demon

Als oud scoutsleider heb ik genoeg ervaring met bolletje-pijltje alsmede andere technieken, lijkt me wel leuk.

Dus als de datum klopt kom ik wel.

Groet,
The Demon.

henry classic v70

Citaat van: The Demon op 11-04-2012 19:47:24
Als oud scoutsleider heb ik genoeg ervaring met bolletje-pijltje alsmede andere technieken, lijkt me wel leuk.

Groet,
The Demon.

..in Gene Simmons outfit? ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

verron

Citaat van: henry classic v70 op 11-04-2012 19:54:00
Citaat van: The Demon op 11-04-2012 19:47:24

Groet,
The Demon.

..in Gene Simmons outfit? ;D

Dan kom ik zeker  ;D
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)