de allerslechtste chauffeur 2012

Gestart door ulkeman, 10-04-2012 20:51:25

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

Alle "hardrijders" hebben ook hun rijbewijs gehaald/gekregen. Dat kon de examinator ook niet van te voren weten....
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

)()()sT

Arjanestate

Deze mensen in dit programma zijn niet sinds hun rijexamen slechter gaan rijden...
854 T-5 ROOD 1994

Sem

Citaat van: peteRRR op 02-05-2012 11:50:27
Citaat van: Daf46 op 02-05-2012 09:47:43
Helemaal eens.

Op sommige momenten vraag ik me zelfs af of het niet in scène is gezet/geacteerd is.

Zou ook zomaar een stuk manipulatie op de achtergrond aanwezig kunnen zijn.

Groet.
Dat vind ik nog het ergste.. er worden camera's geplaatst voor een TV programma en deze mensen gaan zich daardoor uitsloven met alle gevaar voordien.. Nu was het een oude Volvo die in de kreukels ging, maar volgende keer is het een kind. Die debiel met die zwarte Omega.. wat n dwaas. :-\

Ik snap niet dat het toegelaten wordt... zo'n TV programma. Heeft NIETS met veiligheid te maken! Dat Tom Coronel zich overigens leent voor deze meuk...  :eusa_wall:

Midicijnman

Citaat van: NinaPaul op 02-05-2012 12:00:17
Alle "hardrijders" hebben ook hun rijbewijs gehaald/gekregen. Dat kon de examinator ook niet van te voren weten....
Maar wanneer iemand niet weet hoe je een auto bedient, kun je dat wél van te voren weten. En als iemand in een permanente staat van totale paniek achter het stuur zit, zie je dat ook. En dat is echt niet alleen maar examenvrees...

Citaat van: )()()sT op 02-05-2012 11:51:14
Ik heb eens via mijn werk iemand gesproken uit het Hilversumse. Hij zei:  "VEEL meer als je denkt is in scene gezet op televisie."

Klopt. Je ziet vooral in die korte filmpjes tussendoor dat er wel aan ze is gevraagd of ze, met een camera aan boord, even lekker willen overdrijven. Overigens vindt ik dat zeer laakbaar want het is gewoon op de openbare weg gefilmd. Je kind zal maar net oversteken.

Turbobiker

Ik geloof niet dat iemand hier aan die opmerking een boodschap aan heeft...
De Tussenpaus

Walter

En hardrijders hoeven niet per definitie onverantwoorde rijders te zijn. Alhoewel, als ik soms de boetepot lees...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

michiel

Speed doesn't kill.

Inappropriate use of speed sometimes does.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Turbobiker

Citaat van: Walter op 02-05-2012 14:02:56
En hardrijders hoeven niet per definitie onverantwoorde rijders te zijn. Alhoewel, als ik soms de boetepot lees...

Precies!
De Tussenpaus

Walter

Citaat van: Turbobiker op 02-05-2012 14:15:38
Citaat van: Walter op 02-05-2012 14:02:56

Precies!

het eerste of het tweede gedeelte Lars? hihi

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

NinaPaul

Citaat van: Turbobiker op 02-05-2012 13:11:58

Ik geloof niet dat iemand hier aan die opmerking een boodschap aan heeft...

Ging mij meer dat de "schuld" naar de examinator wordt geschoven. En ik ken genoeg mensen die al jaren hun rijbewijs hebben en de richtingaanwijzer/pinker nauwelijks gebruiken, dit deden ze op het examen echt wel.

Of te snel onverantwoord is, volgens de wet wel. Dat wil niet zeggen dat je niet veilig hard kan rijden, enkel dat de wet het niet toestaat.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Snellebaksteen

Ik rij nooit te hard. Hoogstens sneller dan toegestaan.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

peteRRR

Daar gaan we weer,....hoor ik net. :eusa_silenced:

Met de vakkundige jury. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

UserID6342

Citaat van: peteRRR op 08-05-2012 20:34:32

Groet.
Alsteblieft zeg.... Die jury is net zo maf als de kandidaten, bweahk...  Zit er min of meer verplicht na te kijken omdat Jeff het geweldig vind, ik krijg kotsneigingen van dat schijtvolk allemaal....

peteRRR

Citaat van: Dirk342 op 08-05-2012 20:46:11
Citaat van: peteRRR op 08-05-2012 20:34:32

Groet.
Alsteblieft zeg.... Die jury is net zo maf als de kandidaten, bweahk...  Zit er min of meer verplicht na te kijken omdat Jeff het geweldig vind, ik krijg kotsneigingen van dat schijtvolk allemaal....

Volgens mij worden die rijbewijzen met tegenzin terug gegeven omdat het een regel is in dat programma,als ze nou van dit nadeel een voordeel zouden maken gaven ze die gasten
gratis een rijles of 30 mee,....daar zouden ze veel wijzer van worden,maar wel investeren in een tv programma en dan de boel weer mank de straat op sturen is mijns in zien nou niet echt
verstandig.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla