inlaatspruitstuk demonteren

Gestart door konniekip, 07-08-2004 19:32:05

Vorige topic - Volgende topic

konniekip

Citaat van: Pethconi op 12-08-2004 08:24:11
tikken de injectoren nog konn?
minder, maar vandaag ga ik nog de spacer-ringen aanbrengen rond de injector tip. Die zijn overigens groter dan de originele ringen zag ik... Wellicht dat dat een betere bufferfunctie voor de injectoren bewerkstelligt en dus minder geluid.

konniekip

spacer-ringen waren ook van verkeerde formaat :(
Ze lieten naar mijn idee teveel ruimte bestaan tussen schacht van injector en injector zelf. Heb de oude maar gelaten. Injectoren tikken nu aanzienlijk minder dankzij de nieuwe o-ringen!

s©ub@

nou alleen dat voorscherm nog ff en dan op naar de turbo he konni? ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

konniekip

welk voorscherm scuba? http://www.volvo850forum.com/index.php?board=34;action=display;threadid=4730 :D

Ik zit niet stil hoor ;)

Turbootje komt hopelijk volgend jaar  8)

konniekip

heb net de oiltrap geinspecteerd bij het onderste ringetje... Geen lekkages en gort droog :) Wel natuurlijk de krukaskeerring.

Interessante tekst in Vadis;

Waarom zou dit zijn?? Vanwege de te hoge carterdrukken??

konniekip

aha, waar VADIS al niet goed voor is:

Install flame trap
Note! Early model:
Apply new seals to the flame trap (lubricate the seals), tighten the screws to 20 Nm.
Install the intake manifold bracket loosely with the lower screw.
Note! If the flame trap tip/turns when tightening, make sure that the seals have not rubbed of their necks on the flame trap.

Bij mij is dus wat getipped, maar de nek van de seals is er bij mij dus niet af :P

riemer

Weet iemand waar dat boutje onder het spruitstuk ongeveer zit, ik kan hem niet vinden, maar hij zit nog wel net vast. :-[ :-\ :( :eusa_wall:

animalT5R

Citaat van: riemer op 12-03-2009 20:36:08
Weet iemand waar dat boutje onder het spruitstuk ongeveer zit, ik kan hem niet vinden, maar hij zit nog wel net vast. :-[ :-\ :( :eusa_wall:

Lees DIT<--klikken eens door,staat het antwoord vast wel in  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

riemer

Spanks, :eusa_clap:

Ik zie het al het word weer een lekker klusje. Ik zal er nu even om moeten denken dat ik niet meer van dat gare plastic spul afbreek. Alle weekmakers zijn uit dat plastic vertrokken lijkt het wel.

pwassink

Citaat van: riemer op 12-03-2009 21:08:37
Spanks, :eusa_clap:

Ik zie het al het word weer een lekker klusje. Ik zal er nu even om moeten denken dat ik niet meer van dat gare plastic spul afbreek. Alle weekmakers zijn uit dat plastic vertrokken lijkt het wel.

Zorg er iig voor dat je voldoende  knietjes, vacuumslang en alle slangen van en naar t afscheiderpotje en een stel  passende slangklemmen erbij haalt.   :eusa_shhh:

De slangen van en naar t potje lijken vaak wel hard-pvc, rest van de knietjes is zowat vergaan meestal in de praktijk.
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂